興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21066

BK Milk勳章


1#
發表於 17-8-15 21:39 |只看該作者
老公想養
問我意見
我一d都唔識
請問有咩要留意呢


男爵府

積分: 6374


15#
發表於 17-8-24 13:25 |只看該作者
JoannaD 發表於 17-8-19 13:39
4歲就噤重
體形定未嫁
定係仲有得長大
仲有發展空間


侯爵府

積分: 21066

BK Milk勳章


14#
發表於 17-8-19 13:39 |只看該作者
masterunion 發表於 17-8-19 12:03
我真係要推車仔...

佢地4歲已經好重....

4歲就噤重
體形定未嫁
定係仲有得長大


男爵府

積分: 6374


13#
發表於 17-8-19 12:03 |只看該作者
JoannaD 發表於 17-8-19 10:41
噤重,要帶bb車推佢地出街晒太陽
30磅,幾歲呀
我真係要推車仔...

佢地4歲已經好重....



侯爵府

積分: 21066

BK Milk勳章


12#
發表於 17-8-19 10:41 |只看該作者
masterunion 發表於 17-8-19 09:34
我4盾... 有2隻係自由行...30幾磅
因為佢地無野可以困到.. 一星期至少有3次去哂真太陽; 其他陸龜... 保溫 ...

噤重,要帶bb車推佢地出街晒太陽
30磅,幾歲呀


男爵府

積分: 6374


11#
發表於 17-8-19 09:34 |只看該作者
我4盾... 有2隻係自由行...30幾磅
因為佢地無野可以困到.. 一星期至少有3次去哂真太陽; 其他陸龜... 保溫加比牧草MIX 龜糧;

水龜有SET 過瀘... 2星期換一次;

黃緣...無咩SETTING... 都易湊


侯爵府

積分: 21066

BK Milk勳章


10#
發表於 17-8-18 13:13 |只看該作者

回覆樓主:

50歲
真係要認真諗吓
我老佢邊個養佢


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


9#
發表於 17-8-17 22:59 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4695


8#
發表於 17-8-17 20:43 |只看該作者
JoannaD 發表於 17-8-16 23:08
水龜養過8年
係日日換水江,重同臭。

同感… 我都5明,水龜缸水, 我已經密密换,點解咁快咁臭


大宅

積分: 3634


7#
發表於 17-8-17 09:32 |只看該作者
JoannaD 發表於 17-8-16 23:07
其實想問下
餵食容易嗎?餵現成龜糧定新鮮草菜
要唔要成日帶佢出街晒太陽

其實你可從yahoo搜尋資料,希望幫到你
Screenshot_20170817-093157.JPEG


大宅

積分: 3634


6#
發表於 17-8-17 09:29 |只看該作者
JoannaD 發表於 17-8-15 21:39
老公想養
問我意見
我一d都唔識

個人認為,水.箱.陸龜,最麻煩係陸龜,bb時要控温,濕度,長期開住暖燈,太陽燈,又要排酸,容易生結石,環境要大,食野方便,要多元化,定時散步食野草,曬太陽,最重要容易爆原蟲。若真的想養,建議養赫曼,黄頭,歐陸,四趾,櫻桃紅腿,呢d要求低d.容易養,比較粗生.
水龜成日要換水,麻煩!
我覺得箱龜最好養,但價格較高,吾洗成日換水,冬天又吾洗理,放好底材,佢會冬眠,又互動.我養開黄緣盒龜,安布盒龜,食野方面,雜食乜刀食.
DSC_0148.JPEG
DSC_0149.JPEG


侯爵府

積分: 21066

BK Milk勳章


5#
發表於 17-8-16 23:08 |只看該作者
B得 發表於 17-8-16 22:56
我覺得陸龜好養過水龜,最基本5洗洗缸已經輕鬆好多,我通常自己沖涼就同時用盆幫佢浸水,除左bb期夭折率高 ...

水龜養過8年
係日日換水江,重同臭。


侯爵府

積分: 21066

BK Milk勳章


4#
發表於 17-8-16 23:07 |只看該作者
masterunion 發表於 17-8-16 14:41
你想知咩??? 你要預佢地之後好重.... 要搬佢地浸水都幾辛苦

其實想問下
餵食容易嗎?餵現成龜糧定新鮮草菜
要唔要成日帶佢出街晒太陽
要唔要搵個地方畀個龜屋佢,成日要開暖管嗎
佢有,係唔係大得超快
最大最重大約係幾多


大宅

積分: 4695


3#
發表於 17-8-16 22:56 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得陸龜好養過水龜,最基本5洗洗缸已經輕鬆好多,我通常自己沖涼就同時用盆幫佢浸水,除左bb期夭折率高,其實算易養


男爵府

積分: 6374


2#
發表於 17-8-16 14:41 |只看該作者
你想知咩??? 你要預佢地之後好重.... 要搬佢地浸水都幾辛苦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo