夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


複式洋房

積分: 382


1#
發表於 17-8-22 17:26 |只看該作者
本帖最後由 noel082 於 17-8-24 01:08 編輯

thanks for all help


大宅

積分: 3283


53#
發表於 17-8-24 01:07 |只看該作者
JM, 我自己都係過來人,但你知道自己的問題係好事,加油!
我係比老公一句: "大家成年人,好多野唔係下下要發脾氣去解決,兩公婆我們要過人世架" 而醒覺。

立即記起婚前輔導時,牧師教用Magic words,唔好發脾氣講: 你要點點點做/ 你無做乜乜乜。。。
而係講: 我會好開心/覺得好幸福/ 好放心你做乜乜乜。。
兩個人,新婚,請互相尊重對方處理問題/事情的方法。

你們係埋一齊咁耐,你好好想一想點想樣哄返老公,一定有方法的,再唔係,請他去旅行放鬆下。加油,不要放棄。


侯爵府

積分: 22800


52#
發表於 17-8-24 00:42 |只看該作者
homei888 發表於 17-8-23 23:36
我唔同意樓上JM所講,
話突然咁樣一定係出面有第2個,
當然唔排除,但未必係100%,

本帖最後由 Huuu 於 17-8-24 05:15 編輯



大宅

積分: 2841


51#
發表於 17-8-24 00:40 |只看該作者
肉丸小姐 發表於 17-8-24 00:37
建議樓主去搵婚姻輔導員傾下,你先生沒表態,你可主動搵,其一可令先去感覺到你有想改善的心。

其2,同一 ...

申報,小妹曾經經歷一段感情與樓主相似。
(又係以竉生嬌)


這是事後的感受和個人意見


大宅

積分: 2841


50#
發表於 17-8-24 00:37 |只看該作者
noel082 發表於 17-8-22 18:46
我明白自己之前係好唔啱,我有極力去反省,亦都應承佢以後唔會再發脾氣,但佢好消沉咁話你本性係咁,唔會改 ...

建議樓主去搵婚姻輔導員傾下,你先生沒表態,你可主動搵,其一可令先去感覺到你有想改善的心。

其2,同一個中立者(陌生人)傾,可以更易盡訴心中事,因同朋友家人傾,總會有所避忌/尷尬/顧面子(甘多人上baby Kingdom就知啦)

其3,聆聽者比既意見亦為客觀一點。

此外,也建議樓主多了解自己,去找一些之心靈治癒書籍看看,找出自己的黑暗面並去面對和改善。


尼段時間,不必急於顯示自己的改變(你老公也不信你一時三刻改到啦,佢都話你本性如此) ,只會弄巧反轉。

比d時間大家都平靜下,重新調整相處模式.....




大宅

積分: 4473


49#
發表於 17-8-23 23:36 |只看該作者

回覆樓主

我唔同意樓上JM所講,
話突然咁樣一定係出面有第2個,
當然唔排除,但未必係100%,
除左你要改變之外,
我覺得要睇下你老公點諗,
仲愛你定點?


大宅

積分: 2138


48#
發表於 17-8-23 23:36 |只看該作者
annettehkhk 發表於 17-8-22 20:10
男人會忽然間變or主動話離婚,只會有一個原因:已經搵到新目標
信不信由你
...



男爵府

積分: 7281


47#
發表於 17-8-23 22:48 |只看該作者
不喜勿插 !

事無大小都發脾氣<< 致命傷,長期確實難頂 ! 男方想離婚很正常。
難道一世要面對點捱到老,我支持男方!


複式洋房

積分: 159


46#
發表於 17-8-23 22:16 |只看該作者
我覺得你吔就算好返,你個心都會唔服,日子久了就會覺得自己做咩就佢,到時仲衰.


瑪瑙宮

積分: 139710


45#
發表於 17-8-23 21:57 |只看該作者
noel082 發表於 17-8-22 18:46
我明白自己之前係好唔啱,我有極力去反省,亦都應承佢以後唔會再發脾氣,但佢好消沉咁話你本性係咁,唔會改 ...

你地性生活如何? 我諗都唔會好. 因為你一發脾四个樣有幾好睇? 把聲有幾好聽? 已在佢心中累積好差的印象, 你把聲佢唔會想聽, 佢點會對你重有性慾, 平時你對佢差, 佢滿肚怒火, 性方面佢都唔想晒力服侍你, 你平時行為改到幾好都好, 尼方面都要破到冰, 咁睇下婚輔幫唔幫到你喇. 我都唔排除佢心中已另有人的可能性, 因佢實在太易被溫柔女性吸引.


大宅

積分: 1607


44#
發表於 17-8-23 21:41 |只看該作者
noel082 發表於 17-8-22 18:46
我明白自己之前係好唔啱,我有極力去反省,亦都應承佢以後唔會再發脾氣,但佢好消沉咁話你本性係咁,唔會改 ...

無反對,就主動d 約婚姻輔導


子爵府

積分: 11230


43#
發表於 17-8-23 21:01 |只看該作者
noel082 發表於 17-8-22 17:26
我同我先生拍左3 年半拖, 結左婚一年, 未有小朋友,剛剛買左一層樓供緊.一直以來, 佢都係好好先生, 我屋企人 ...

唔係嚇你,我朋友拍左成5,6年拖,結左1年就離婚了,又係脾氣問題,原來男一直忍個女,結婚後爆發,忍唔到了,唔想咁就一世,結果提出離婚


男爵府

積分: 8950

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


42#
發表於 17-8-23 16:36 |只看該作者

回覆樓主

感情係平等既,無必要委曲求全來維持,除非佢對妳仲有感情,否則一個人變咗心,係唔會番轉頭


男爵府

積分: 6147

BK Milk勳章


41#
發表於 17-8-23 14:47 |只看該作者
你自己好好反思一下,再慢慢傾下。
Charmmy is DADA, MAMA's Darling.
Charmmy is 18 months aged.
Charmmy Likes To Play With DADA & MAMA.
Charmmy Has 2 Bowls Of Rice Everyday.
Charmmy Likes To Eat Bananas And Bread.
Charmmy, DADA, MAMA Love You All The Time.
Charmmy Starts To Said "MA" November 27.
Charmmy Starts To Stand On The Bed In December.
Charmmy Travels To Singarpore In March 2010.
Charmmy Walks By Herself In April 2010.


大宅

積分: 1779


40#
發表於 17-8-23 13:22 |只看該作者
noel082 發表於 17-8-22 17:26
我同我先生拍左3 年半拖, 結左婚一年, 未有小朋友,剛剛買左一層樓供緊.一直以來, 佢都係好好先生, 我屋企人 ...

第一步,做好自己先,嘗試用過往美麗回憶去輓回佢

但我聽落有d擔心,夜番加唔覆msg, 係唔係有d"其他嘢" 做緊?


別墅

積分: 913


39#
發表於 17-8-23 13:15 |只看該作者

回覆樓主



水晶宮

積分: 68485


38#
發表於 17-8-23 12:51 |只看該作者


男爵府

積分: 9847


37#
發表於 17-8-23 12:31 |只看該作者
annettehkhk 發表於 17-8-22 20:10
男人會忽然間變or主動話離婚,只會有一個原因:已經搵到新目標
信不信由你
...
應該係,無lala睇通樓主的過份係因為識左第二個,好大機會,


公爵府

積分: 27460


36#
發表於 17-8-23 11:47 |只看該作者

回覆樓主:

如果行到呢步,大家再溝通,都唔得嘅話,不如大家分開下,俾啲時間大家反醒,係咪邊度大家冇溝通好,叫佢冇急住離婚,既然係好男人,就應該要爭取下


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


35#
發表於 17-8-23 08:28 |只看該作者
noel082 發表於 17-8-22 17:26
我同我先生拍左3 年半拖, 結左婚一年, 未有小朋友,剛剛買左一層樓供緊.一直以來, 佢都係好好先生, 我屋企人 ...

點講呢? 我自己覺得文中有啲矛盾。
你話佢一定氹返你,即係你哋以前都會吵架,各不相讓,咁佢其實唔算好就你。

我做女時都遇過啲就得人嘅好男仔,係喺你發脾氣時任鬧仲陪笑。你老公要事後先氹你,其實你哋關係已經很對等。

你哋個問題唔喺你嘅脾氣度,我唔係鼓勵你發脾氣,但你哋關係嘅問題,係佢好似唔係好中意你而你以為佢好中意你。
你要做嘅,唔單只要佢接受你,而係要令佢中意你。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo