懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 865


1#
發表於 09-2-6 17:33 |只看該作者
請問各位媽咪幾時俾BB食米糊? 邊隻牌子好呢?
我BB食開明治奶粉, 米糊想買番明治. 唔知好唔好呢?


別墅

積分: 572


9#
發表於 09-2-9 23:58 |只看該作者
原帖由 新手梁媽媽 於 09-2-9 10:54 發表
雀巢米糊同樣可混入自己食開既奶粉??? 如雀巢米糊 + 明治奶粉.


係呀, 我都係bb食開既奶開米糊.


別墅

積分: 865


8#
發表於 09-2-9 13:07 |只看該作者
明白了. 謝謝你既回覆呀!!!!


原帖由 janmama 於 09-2-9 11:53 發表


我ah b夠4個月就食米糊la, 我兒科醫生話ok ga, 開頭比1-2 spoon佢食, 之後慢慢加多d, 我見好多mami推介和光堂, 係好綿嘅粥仔咁,(日本米)好香米味ga, 我用奶粉開ga~~ 你都可以自己煲粥仔, 但要煲綿d, and比較淡口d, ...


大宅

積分: 2415


7#
發表於 09-2-9 11:53 |只看該作者
原帖由 新手梁媽媽 於 09-2-7 22:24 發表
係未4個月都可以食呢??? 因我上網見到明治既米糊要五個月先食得呀!!!
同埋, 可否自己煲d稀粥再溝奶呢? 因我媽咪話食現成既野始終唔好喎... 但我又答唔出兩者有咩分別同米糊既好處.

...


我ah b夠4個月就食米糊la, 我兒科醫生話ok ga, 開頭比1-2 spoon佢食, 之後慢慢加多d, 我見好多mami推介和光堂, 係好綿嘅粥仔咁,(日本米)好香米味ga, 我用奶粉開ga~~ 你都可以自己煲粥仔, 但要煲綿d, and比較淡口d, bb可能無咁like lor~~and應該唔會用稀粥再溝奶wor~~


別墅

積分: 865


6#
發表於 09-2-9 10:54 |只看該作者
雀巢米糊同樣可混入自己食開既奶粉??? 如雀巢米糊 + 明治奶粉.

原帖由 Hibiki 於 09-2-8 00:20 發表
我個仔4個月已經開始食米糊, 由一匙更份量開始, 然後慢慢再加..我仔食雀巢米糊.


別墅

積分: 572


5#
發表於 09-2-8 00:20 |只看該作者
我個仔4個月已經開始食米糊, 由一匙更份量開始, 然後慢慢再加..我仔食雀巢米糊.


別墅

積分: 865


4#
發表於 09-2-7 22:24 |只看該作者
係未4個月都可以食呢??? 因我上網見到明治既米糊要五個月先食得呀!!!
同埋, 可否自己煲d稀粥再溝奶呢? 因我媽咪話食現成既野始終唔好喎... 但我又答唔出兩者有咩分別同米糊既好處.

原帖由 janmama 於 09-2-7 14:56 發表
我ah b食和光堂米糊, ah b食森永奶粉ga, 我用奶粉開比佢食ga~


大宅

積分: 2415


3#
發表於 09-2-7 14:56 |只看該作者
我ah b食和光堂米糊, ah b食森永奶粉ga, 我用奶粉開比佢食ga~


禁止訪問

積分: 927


2#
發表於 09-2-6 19:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo