夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7602

畀面勳章


1#
發表於 17-8-24 23:04 |只看該作者
我本身有鼻敏感, 所以有時夜晚瞓覺開冷氣會鼻塞攪到扯鼻鼾! 試過幾次瞓到半夜老公突然大喝一聲或者好大力拍去床頭板, 攪到我嚇醒咗, 跟住我就意識到係我嘈住佢睇戲或者瞓覺! 之後我就唔敢瞓, 驚瞓著又嘈住佢, 要等佢瞓著聽到佢d鼻鼾聲我先敢瞓返!

跟住會諗點解我咁慘, 喺自己屋企張床都唔可以舒舒服服咁瞓, 要咁大壓力!


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


60#
發表於 17-9-9 01:32 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-25 10:26
我知道大家擔心我鼻敏感嘅問題所以比好多唔同嘅意見我, 但其實我唔係真係日日都扯鼻鼾攪到老公無覺好瞓! 係 ...

本帖最後由 sumlam 於 17-9-9 01:32 編輯

將你呢段野直接同佢講,上bk講冇用架

你講完佢唔接受,下次佢打鼻軒時先錄低佢,怕佢唔認數,再學佢咁拍張床板囉


男爵府

積分: 6956


59#
發表於 17-9-9 00:53 |只看該作者

回覆樓主

你肯定呢個人就係你老公?掉佢出街啦


水晶宮

積分: 51139


58#
發表於 17-9-9 00:31 |只看該作者

回覆樓主:

你張床有問題!
吸下塵瞞,淘寶有,幾百蚊一部機!


伯爵府

積分: 19137


57#
發表於 17-9-8 15:28 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-24 23:04
我本身有鼻敏感, 所以有時夜晚瞓覺開冷氣會鼻塞攪到扯鼻鼾! 試過幾次瞓到半夜老公突然大喝一聲或者好大力拍 ...

一般打側訓好似就冇打嘅


珍珠宮

積分: 31970

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


56#
發表於 17-9-8 01:00 |只看該作者

回覆樓主

唔好介意,你老公係咪好易情緒失控??
如果我訓緊、老公咁樣整醒我,我一定會發癲平日我未起身,老公係絕對唔會整醒我。我係有dd聲、聽到蚊飛過都訓唔到果種人,老公有時有dd鼻鼾我會拍一拍佢叫佢轉身,唔會咁樣嚇佢,人嚇人真係無藥醫架
btw..我同老公都有鼻敏感,間中就會發作,自從買左d牌空氣清新機之後就好左好多,有時老公一發作即開,過一陣就舒緩到。樓主你可以參考下,加部空氣清新機係房
分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


子爵府

積分: 10155


55#
發表於 17-9-7 18:59 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-25 10:26
我知道大家擔心我鼻敏感嘅問題所以比好多唔同嘅意見我, 但其實我唔係真係日日都扯鼻鼾攪到老公無覺好瞓! 係 ...
我覺得佢痴痴地線


伯爵府

積分: 15262

2018復活節勳章


54#
發表於 17-9-7 12:19 |只看該作者

回覆樓主



複式洋房

積分: 312


53#
發表於 17-9-7 10:58 |只看該作者
回覆 karenball 的帖子

同老公好好傾下,不要自已估



公爵府

積分: 28330


52#
發表於 17-9-4 21:32 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-25 10:26
我知道大家擔心我鼻敏感嘅問題所以比好多唔同嘅意見我, 但其實我唔係真係日日都扯鼻鼾攪到老公無覺好瞓! 係 ...

明的。佢就一定係唔岩架啦⋯⋯

睇下你想攤出黎同佢傾 定係揀啞忍者。



大宅

積分: 1895


51#
發表於 17-9-4 19:58 |只看該作者

回覆樓主:

先唔講你鼻寒。你老公完全唔關心你鼻敏感或者身體狀況,更過份係拍床頭去嚇你。

恕我坦白,我好難想像點同一個惡爺一齊生活


男爵府

積分: 9448

hashtag旅遊勳章


50#
發表於 17-9-4 18:27 |只看該作者
Miss.Hui 發表於 17-8-25 02:37
睇完我覺得自己好衰
因為我C6打鼻寒好嘈,我都係一野推醒佢
或者直接用手改變佢個口型,令佢唔 ...

我老公都係,超大鼻鼾好似火車聲咁!我都會推醒佢同埋大聲嗌「鼻鼾怪」!

佢又無咩野。因為成日被嘈醒真係會好炆!所以理解你老公。你去搵下方法點改善啦


子爵府

積分: 11344


49#
發表於 17-9-1 12:14 |只看該作者

回覆樓主

分房瞓其實好舒服


禁止訪問

積分: 165


48#
發表於 17-8-31 20:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4564


47#
發表於 17-8-27 00:58 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-24 23:04
我本身有鼻敏感, 所以有時夜晚瞓覺開冷氣會鼻塞攪到扯鼻鼾! 試過幾次瞓到半夜老公突然大喝一聲或者好大力拍 ...

分房訓


洋房

積分: 55


46#
發表於 17-8-26 21:40 |只看該作者
會唔會真係有睡眠窒息症? 你可以上網睇下有冇test 做下? (Snoring 係一個徵狀), 會唔會成日好似累? 有需要塭我, 知道呢方面既野.



另外你男人可以早過你訓? 佢會聽唔到嗎?


伯爵府

積分: 16230


45#
發表於 17-8-26 15:54 |只看該作者

回覆樓主:

如果,樓主老公半夜三時係俾你嘈醒無得瞓,咁發老脾都好正常。但其實樓主老公只是打緊機,又未瞓,只係嘈住打機就發老脾?有無搞錯呀?佢應該慶幸半夜三點打機都唔影響老婆睡覺,又唔會醒來叫佢好去瞓覺啦。有無搞錯

樓主鼻寒係要處理,但老公係不合理發脾氣呀。同老公講,輕手拍醒你就得,你可以側身再瞓過,唔駛咁燥。


大宅

積分: 2286


44#
發表於 17-8-26 13:21 |只看該作者
karenball 發表於 17-8-24 23:04
我本身有鼻敏感, 所以有時夜晚瞓覺開冷氣會鼻塞攪到扯鼻鼾! 試過幾次瞓到半夜老公突然大喝一聲或者好大力拍 ...

教佢推下你個枕頭,或者將你打側,等你無鼻x声。佢可能忍左你D鼻x声,成半個鐘,但都吾停,所以好嬲,才大喝一声。


公爵府

積分: 27460


43#
發表於 17-8-26 12:22 |只看該作者
jamlee309 發表於 17-8-25 06:53
叫你老公帶耳塞瞓囉!最唔鍾意發脾死,拍打床板

或者可以分開訓得唔得


珍珠宮

積分: 31496


42#
發表於 17-8-26 11:06 |只看該作者

回覆樓主:

唔好介意,你肥唔肥?我大肚時肥左好多,晚晚都有鼻鼾,之後瘦返就無左了。

我都有鼻敏感

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo