夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 17-8-27 02:01 |只看該作者
當年好難先鼓起勇氣同佢結婚,仔都二件,一路以為愛佢就可以過一世,自己會好幸福,但原來愛會被磨蝕。
結左婚其實只有七年,但由拍拖到依家都成十四十五年啦。
由佢好愛我,咩都放我第一位,到佢顧屋企,出面有女人,要我落仔,我不計前嫌,我地結婚,到佢無做野要養埋佢,到有bb,離開埋99魔掌搬出黎一家四口都唔係易事,到我依家無做野,到佢養番我地,我依家叫舒服d,我依家先黎想離婚,好似好on居。
可能老人家說話好應,男人唔好有錢係身。
依家我係有家用去處理屋企基本開支,雖唔多,月尾係月光族,又有工人幫手,間唔事可以出去同朋友high tea,睇落真係好幸福,但我好似好空虛,好難過,依家打呢編字都係流住眼淚。
我有諗我係咪身在福中不知福,我貪心想要更多 ,可能係,但我想要係老公對我既愛,我好似遺失左,一個月假期係有一至二次一家去玩,雖然為對仔而去。
其他佢放假既日子,節目,永遠佢唔想出席,只係我一拖二周圍同仔玩,佢寧願留係屋企或者叫我地留係屋企但佢去瞓教。
依家情況,佢無電話到,whatapp 無特別野唔覆,佢放工返到屋企同我無野講,我似外人咁。
想有人錫下我,氹下我,掛住下我,呢d好似好遙遠既事,只要做好屋企事就ok,做唔到或唔達要求,就比佢鬧,點解都做唔好,教仔唔合要求,又鬧唔識教咪*教,你咪多聲氣。
好似前晚打比佢,佢竟然話你講*完未呀,我拿住電話好*攰呀,隨即cut線,但夜晚,拿住手機玩又唔見佢攰,問佢又唔答我。
比我感覺根本似唔識咁,我只係另一個特權大d既工人,我個心拿住拿住,好痛但又唔知仲可以點溝通,我地whatapp有朋友谷佢前二日全部退哂谷。
床已經分開瞓好幾年,只係佢隔一二個月先行埋一,二次,態度仲係快餐咁。
好難受,忽略感好重,好想放棄所有野搵個另一個,或者一個人,但又驚好掛住仔仔,屋企好多野都佢佢掌權中,連手機戶口都係佢登記,電話list直入佢email,我既生活細節已經係佢控制內,依家係想走走唔到既感覺,但完全無能力,廢人咁。


大宅

積分: 2641


74#
發表於 17-9-11 23:23 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 icecream1213 於 17-11-8 23:56 編輯

...


男爵府

積分: 6069

BK Milk勳章


73#
發表於 17-9-7 15:56 |只看該作者

回覆樓主

如果你老公返工好累, 咁真係weekend 比佢係屋企透下啦! 係屋企都可以一家玩下games 開開心心的。
玩下games都唔時一個小時。 等佢訓醒咪叫的仔女同佢玩囉!
你就話1-5係屋企好悶姐! 佢一個星期先得2日透下再要佢出街真係累過返工。
申利: 而家ftm 但以前要返工weekend真係唔想去街


複式洋房

積分: 243


72#
發表於 17-9-6 15:23 |只看該作者
請閲讀這篇文章。

https://www.jw.org/cmn-hant/%E5% ... %E7%88%AD%E7%AB%AF/


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


71#
發表於 17-9-4 01:50 |只看該作者

回覆樓主:

其實係咪有第三者,你話佢以前擺你第一位,到宜家鍚完要浪口,中間一定係發生過啲野 你事事為佢,又落仔又養佢,正常男人唔會無端端對你既態度180度咁大轉變,我覺得你要揾左原因先,有第三者就走,如果係生活上摩擦,就再慢慢解決
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 17-9-4 00:13 |只看該作者
Dtw 發表於 17-9-2 12:06
對得耐, 感情轉淡, 必経階段. 生活壓力大, 人心力有限, 不能顧及太多, 不能面面俱圓...明白樓主, 也明白妳 ...

各自獨立,咁結婚黎做咩,結婚唔係就有共同既生活咩,可能我係ftm呢條數真係唔識計
36日咋...緊張緊張


公爵府

積分: 27460


69#
發表於 17-9-2 14:11 |只看該作者
hate3party 發表於 17-8-27 02:25
可能會有掛
但我問題係佢態度問題,佢返工我仲叫有自由,佢放工,我好似下人,冷待你,呼喝你,但又要表面 ...

咁要同佢講你自己內心嘅諗法,唔可以搞到呢步先來講,覺得唔爽就要講出來,因為男人好多都咁


大宅

積分: 1622


68#
發表於 17-9-2 12:06 |只看該作者
對得耐, 感情轉淡, 必経階段. 生活壓力大, 人心力有限, 不能顧及太多, 不能面面俱圓...明白樓主, 也明白妳的c6.

我跟妳, 也跟以上Jm一樣, 不同是我經濟全獨立, 他不會給我分毫, 要自力, 要自己計劃將來...是幸運或不幸? 我也很攰, 可以點?

大家jm 努力面對!我也不知可以捱到何時...很想出走...


大宅

積分: 4130


67#
發表於 17-9-2 10:56 |只看該作者
如果唔牽涉到不忠,只是以上的生活和相處的小問題是可以解決的
其實男人都一樣,第二個可能更差
首先你可以找份part time(理由可以是孩子長大要多D錢栽培他們),減少依賴感和附屬感,俾少少家用(按收入比例)提升你的家庭地位
再者你是否安逸太久而成了黃面婆(請參考家有喜事),失去魅力而日漸衰老的女人很難得到過往的尊重,更可能只輪為一名管家
工作一段時間後再與丈夫商討二人將來40-50年的生活要如何一路走下去,大膽說出你的想法,頭機次只要求說出各自的理想生活,不要太快強逼雙方,之後先找出有共識的(如10年後讓兒子國外升學,給99家裝修等),最後才解決有矛盾的,例如周未的活動可協議他2個月才出席一次,要是不去罰3000
希望幫到你


大宅

積分: 2648


66#
發表於 17-9-2 03:45 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 gumchubb 於 17-9-2 03:46 編輯

del


大宅

積分: 3883


65#
發表於 17-9-2 01:18 |只看該作者
建議你睇睇心靈雞湯書籍,個人會放鬆D,穩D嘢做下,增值下自己,加油


侯爵府

積分: 21066

BK Milk勳章


64#
發表於 17-9-2 00:13 |只看該作者
mrsma1120 發表於 17-8-29 18:27
80後通常面對呢d問題.
係咪奉子成婚,或者拍拖多年有計畫地結婚都好.
7年之癢,真係有.

正面


大宅

積分: 1144


63#
發表於 17-9-1 05:25 |只看該作者
hate3party 發表於 17-8-29 21:38
已經開始搵長工,希望唔好太影響到小朋友,因為佢地每日都去不同地方玩,到時佢地留係屋企,未知是否正確
...

無左個完整家庭同無得四圍去,邊個選擇對小朋友最重要應該好易看到吧,相信小朋友也不想常看到爸爸這樣呼喝媽媽吧


大宅

積分: 4309


62#
發表於 17-9-1 01:05 |只看該作者

回覆樓主:

唔好分房瞓,關係要慢慢建立返,唔好灰心,出黎做野,比工人帶小朋友去興趣班啦


用戶要求終止服務

積分: 37375


61#
發表於 17-9-1 01:01 |只看該作者
hate3party 發表於 17-8-27 02:01
當年好難先鼓起勇氣同佢結婚,仔都二件,一路以為愛佢就可以過一世,自己會好幸福,但原來愛會被磨蝕。
結 ...
另外, 想告訴你....其實好多男人好小主動參與家務及協助管教孩子, 尤其是太太是FTM.


佢地會覺得忙足一日, 返到屋企梗係要RELAX 下...我已經成日去左去打拼囉喎!





往往忽略左, 其實在家中照顧孩子都花好多心力身力....都想老公幫輕下.



樓主, 我已經睇晒你本POST 的所有回覆, 我直覺覺得你對LEE 段婚姻仲有留戀, 你想老公改變...


你有否正面地向他說出你現在的感受及對其期望呢? 例如說出想他陪你3 母子行街..


用戶要求終止服務

積分: 37375


60#
發表於 17-9-1 00:37 |只看該作者
hate3party 發表於 17-8-27 02:01
由佢好愛我,咩都放我第一位,到佢顧屋企,出面有女人,要我落仔,我不計前嫌,我地結婚,
想搞清楚一樣野先...

你意思是--->你們拍拖期間,你懷孕, 而他亦在此時有第三者,並要求你墮胎?


另外, 你是否無依佢要求(墮胎).而佢又提出結婚.



之後,你婚後過了一段甜蜜期, 他事事將你放第一位, 對不?






男爵府

積分: 7364


59#
發表於 17-8-30 12:02 |只看該作者
我地又係識左16-17年 結左婚就6年幾......

不過可能我係wm 感覺好d 同老公仲未係話去到無野講囉 我地有個女

有時我覺得做ftm 要睇老公 有d睇唔開或多或少會有種心態覺得自己養緊成家

聲都大d 如果你都有工人不防搵下工做 當係寄托下 同多d人打交道

唔駛將成個人的專注力放係頭家 睇下會唔會好小小......


複式洋房

積分: 347


58#
發表於 17-8-30 11:10 |只看該作者
hate3party 發表於 17-8-29 21:38
已經開始搵長工,希望唔好太影響到小朋友,因為佢地每日都去不同地方玩,到時佢地留係屋企,未知是否正確
...
家家有本難念的經,你作為媽咪,生活得有幾開心,D細路就有幾開心。試問你含住口冤屈氣,D細路又點會感受吾到?

出番黎做野,揾多揾少都好,吾洗睇佢面色,自己開心D,好吾正確咩?你做得最錯嘅係將你自己成個人嘅重心放左喺呢個冷血嘅低等動物身上,仲吾快D醒,係咪要喺呢個痛苦漩渦裏面浸死?


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 17-8-29 21:38 |只看該作者
siumau 發表於 17-8-29 16:35
樓主,吾好再受佢嘅精神虐待啦,出番黎做野,寄情工作,可能得著仲大。呢個世界冇話邊個冇左邊個吾得,最緊 ...

已經開始搵長工,希望唔好太影響到小朋友,因為佢地每日都去不同地方玩,到時佢地留係屋企,未知是否正確
36日咋...緊張緊張


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 17-8-29 21:36 |只看該作者
mrsma1120 發表於 17-8-29 18:27
80後通常面對呢d問題.
係咪奉子成婚,或者拍拖多年有計畫地結婚都好.
7年之癢,真係有.

多謝你正面鼓勵
36日咋...緊張緊張

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo