夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 235


1#
發表於 17-8-27 23:11 |只看該作者
岩岩生左BB 4個月,一切都以為好美好,BB可愛又有老公錫......
我地拍拖7年,訂婚左半年就有BB,BB出世兩個月後,發現左我老公原來係我地拍拖4年時有外遇,係個大陸女人。拍拖既時候我都好放心,因為佢去邊都會同我講,而且兩三個月左右先反一次大陸按摩,所以我都會俾佢去輕鬆下,但我真係太寬鬆。
4年前呢個女人岀現,之後我老公去左澳洲一年,反來香港後亦都有返大陸搵個女人。係生完BB兩個月,我第六感話我知有d野,我就去睇老公電話。唔睇由止可,一睇之下我發現我一切甘美好既野都係假,頓時間我發覺呢個人好假,或者我太單純。佢地直都我生完BB都依然有聯絡,但他們對話都無以前甘密,個女人有問佢係咪有女朋友,但我老公無回答亦無表示,好似俾大家一個幻想空間甘。而個女人之後都會報告行蹤及問我老公做緊咩,個男人居然話反屋企同媽媽食飯!!我坐月日日都係屋企,佢真係當我無到!
我地都結左婚女都有埋,以為世上真係俾我搵到個專一。自問要求唔高,條件不差,想搵個對屋企對我好同專一既人,因為我知道專一既男人唔易搵。而家連唯一值得我欣賞既地方都無,我對呢個男人好失望。但我唔想個女係單親家庭長大,我自己都係單親家庭長大,唔想我個女步我後塵(佢屋企人都知有呢件事,因為我同佢攤牌後我反左外家住)
到而家我都好痛苦,我可以點做好


複式洋房

積分: 495


46#
發表於 17-9-3 03:07 |只看該作者
yan722011 發表於 17-9-2 19:07
前幾日我加佢微信,(因為我冇玩微信,我特登開)
加左之後發現佢由以前都而家一張我嘅相都冇
全部都係佢自 ...

我都有試過鬧交而delete 相,block account添。

你覺得是方便佢出去搵食?


複式洋房

積分: 235


45#
發表於 17-9-2 19:13 |只看該作者
因為呢件事,我都發現我自己嘅脾氣同性格都唔同左
同睇錢都睇重左,之前怕佢有負擔,
結婚既禮金都同佢一半,
覺得自己好蠢:(


複式洋房

積分: 235


44#
發表於 17-9-2 19:07 |只看該作者
前幾日我加佢微信,(因為我冇玩微信,我特登開)
加左之後發現佢由以前都而家一張我嘅相都冇
全部都係佢自己嘅相
生活上既相或同佢男性朋友既相
我有問點解拍拖甘耐一張有我既相都無
佢解釋因爲上次駡交太嬲所以del左
白癡,真係當我白癡,聽完我心都灰
好心搵個好d既籍口,
而家完全死心
因為我地結婚先幾個月,
就算有行動都要等一年滿左先
我真係自己攞黎/-\
係甘搵d令自己唔開心既野
不過過亦令我望清楚身邊既佢


複式洋房

積分: 495


43#
發表於 17-8-31 23:55 |只看該作者
一步步來首先小朋友是感受到大人有無感情問題,只是佢識唔識反應。所以只是夾硬生活同一屋簷下,對小朋友都無好處。因此, 你要想你可否接受翻佢,亦佢是否肯改(即同大陸女人斬覽)。若得就試下比多次機會大家,否則就.............


大宅

積分: 4540


42#
發表於 17-8-30 23:30 |只看該作者

回覆樓主:

你有無諗過點解個天要俾你知?佢除咗以前你覺得嘅專一之外,有其他嘢值得你跟著佢嗎?利用呢次機會,思考一下你同佢嘅關係,是否適合繼續相處下去。婚已結,囡又生埋,你諗嘢嘅方式立場已經唔同哂。為自己諗多啲,愛自己多啲。諗吓你重可唔可以好好同佢相守相依落去。慢慢你會知道答案。


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


41#
發表於 17-8-30 08:56 |只看該作者
yan722011 發表於 17-8-29 23:44
我都有考慮過,但BB點算?我無理由擺係奶奶度,
而我亦無理由成日上去佢屋企
...
請個工人去你媽度幫你湊


男爵府

積分: 7571


40#
發表於 17-8-30 02:26 |只看該作者
妳老公好似都無真心悔過,無乜誠意咁嘅!妳要同佢好好傾下,睇下佢係咪會改,再決定要不要原諒他!


複式洋房

積分: 235


39#
發表於 17-8-29 23:44 |只看該作者
jeremylui83 發表於 17-8-29 21:49
我建議你首先辦分居,觀察兩年,如果行為良好才考慮復合。。
我都有考慮過,但BB點算?我無理由擺係奶奶度,
而我亦無理由成日上去佢屋企


複式洋房

積分: 235


38#
發表於 17-8-29 23:42 |只看該作者
seasky21 發表於 17-8-29 15:59
我覺得要離婚,如果係我的話。不是你唔想個囡係單親就要強迫自己,又不是你的錯,更何況再同呢個男人一起 ...
無錯,我唔見得我會開心


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


37#
發表於 17-8-29 21:49 |只看該作者
我建議你首先辦分居,觀察兩年,如果行為良好才考慮復合。。


禁止訪問

積分: 3144


36#
發表於 17-8-29 21:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3144


35#
發表於 17-8-29 21:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 235


34#
發表於 17-8-29 20:21 |只看該作者
黃家好媳婦 發表於 17-8-29 00:32
回覆 yan722011 的帖子

佢老公有冇同你解釋?
我同佢攤牌緊嗰時我有叫佢俾個電話我起初都俾,因為佢未知,之後見到我睇得deep
就搶反,之後死都唔俾我,可想到個電話有幾多我唔睇得既野


只可以話,我問兩次,答一句


男爵府

積分: 6304


33#
發表於 17-8-29 16:33 |只看該作者

回覆:又一出軌問題!

唉!想當年我老爺夠代佢个C仔針茶向我道歉平息我的怒火,不是有小三,當時个仔一歲,大家返工又岩岩䦕始供樓可以㸃樣?做人新抱,做人媽媽為有顧全大局忍,人生不如意事拾常八九!好彩二十年後我終於清醒一刀切!


男爵府

積分: 6956


32#
發表於 17-8-29 15:59 |只看該作者
yan722011 發表於 17-8-27 23:45
頭幾日佢都有道歉,亦都有去外家搵我,但係比我鬧走咗。
因為BB係奶奶湊,我屋企嗰邊無人湊,我唔想同BB分 ...

我覺得要離婚,如果係我的話。不是你唔想個囡係單親就要強迫自己,又不是你的錯,更何況再同呢個男人一起不見得你們可以給她幸福


公爵府

積分: 27460


31#
發表於 17-8-29 15:11 |只看該作者
yan722011 發表於 17-8-27 23:45
頭幾日佢都有道歉,亦都有去外家搵我,但係比我鬧走咗。
因為BB係奶奶湊,我屋企嗰邊無人湊,我唔想同BB分 ...

咁你都要考慮清楚,自己想點,雖然你宜家對佢透明咁,但係呢件事,係要有個處理辦法,係選擇原諒佢,定係離開佢,我覺得要大家傾,佢同個女人曖昧咁耐,覺得佢以後可能都好難改架喇


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 17-8-29 01:32 |只看該作者
離就離,唔離就修補,唔好拖。
拖拖下,只會走向離婚。
要修補就同佢傾條件,
叫佢在你面前同大陸妺講清楚,
你都話佢一向唔會氹你,
咁就唔使旨意佢自動自覺做野修補,
一於由你主導。


禁止訪問

積分: 528


29#
發表於 17-8-29 00:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 235


28#
發表於 17-8-29 00:05 |只看該作者
Firenow 發表於 17-8-29 00:02
must divorce
i witnessed case like that
而家我都係甘諗以前同你講心唔珍惜,就算我要走我都要拎返屬於自己既野
而家講金行先

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo