嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3180


1#
發表於 09-2-7 22:11 |只看該作者
係荷花睇過graco有好多款式, 價錢又唔係太貴, 有好多合初生用
maclaren周圍都好小款, 睇極都見唔到合初生bb用, 多數係大bb用

自己想買一架比較輕, 可以由初生bb坐到3歲, 好推
我應該買邊個牌子好呢?


大宅

積分: 1022


17#
發表於 09-2-10 20:24 |只看該作者
我都好後悔買左combi
坐既時間唔多,頭三個月bb輕同埋唔多出街,都好少用車
但當坐到BB 8,9個月果陣又太迫,要換車
而家我個女用緊maclaren quest同peg perego,兩部各有各好
maclaren就易開易收,又好推
peg阿b就坐得最舒服
總之點都好過combi


大宅

積分: 4494


16#
發表於 09-2-10 17:20 |只看該作者
原帖由 katekei 於 09-2-10 16:21 發表
我好後悔買左 combi !!


點解可否分享下
thanks


別墅

積分: 813


15#
發表於 09-2-10 16:21 |只看該作者
我好後悔買左 combi !!


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


14#
發表於 09-2-9 14:43 |只看該作者
原帖由 Pooh529 於 09-2-9 00:54 發表
我自己就覺得graco都好推, 單手推都好順, 又有得訓低, 一個人同bb出街都唔駛下下彎低腰收車, 我日日一個人帶呀囡出街都ok, 不過架車係摺起黎比maclaren大d, 但係maclaren摺起黎唔可以自己企, graco係可以自己企唔駛 ...

我仔都用graco city sport
又輕3.8kg
又可以訓
單手收車自己企
底籃又大
一個人出街好好用


子爵府

積分: 11228


13#
發表於 09-2-9 13:27 |只看該作者
Graco我自地都好鐘意,我地擺好多嘢佢都唔會反車,可惜太大架,成日搭地鐵都好難先可以入到去,所以先換Maclaren Techno XT,不過用開都幾好呀,起碼冇咁阻地方,同埋bb都算瞓得舒服,雖然真係好鍾意架Graco,但以實用性黎講,Maclaren都OK。


子爵府

積分: 11523


12#
發表於 09-2-9 00:54 |只看該作者
我自己就覺得graco都好推, 單手推都好順, 又有得訓低, 一個人同bb出街都唔駛下下彎低腰收車, 我日日一個人帶呀囡出街都ok, 不過架車係摺起黎比maclaren大d, 但係maclaren摺起黎唔可以自己企, graco係可以自己企唔駛又要用隻手"榜"住架車


等待驗證會員

積分: 489


11#
發表於 09-2-8 21:57 |只看該作者
del

[ 本帖最後由 frenchies 於 09-10-19 22:19 編輯 ]


大宅

積分: 3406


10#
發表於 09-2-8 17:04 |只看該作者
我就有有兩款車,一款係Peg Perrego,一款係Maclaren Quest Sport,Peg Perrego就比較重,但就俾初生BB用會好舒服因為好軟個位又好大,不過大人就辛苦D。

之于Maclaren我就覺得方便D同唔太重,易收拾,仲可以用到好大個o添。


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


9#
發表於 09-2-8 16:53 |只看該作者
其實最大考慮都係價錢姐,我個人覺得graco同maclaren,最大分別就係價錢,相差大約$800-$1000,不過graco收車就唔駛烏低身,而且車身都幾輕,內龍又大過combi,所以我都係阿仔6個月時買左部graco,方便我一個人帶佢出街


男爵府

積分: 7836


8#
發表於 09-2-8 16:16 |只看該作者
combi 內籠細, 大隻b坐得好辛苦.
仲有, 太輕好易反車. (大囡時我借朋友的用, 掛左野響手柄, 差 d 出事).
同埋, 佢話單手收車, 其實難度都幾高下, 因為部車會摺埋, 要好有技巧咁 chok, 如果用耐左冇咁靈活, 要放低bb用兩隻手先可以摺埋.

所以我最後買左 graco, 真係可以單手收車, 但壞處係因為唔係摺埋, 比較佔地方. 同埋我由大囡到依家細b, 掛滿野幾重下都未試過反車.


大宅

積分: 3180


7#
發表於 09-2-8 14:40 |只看該作者
原帖由 patpat234 於 09-2-8 12:23 發表
其實剛出世o既bb你係唔會敢比佢坐bb車.
因為我2個小朋友頭2,3個月都係抱住多.
我用過幾個牌子,combi,maclaren,peg perego
最好用係maclaren
combi 太輕,好易反,而且我仔6個月大時個內龍已經好迫,佢本身好細粒,出世都 ...


唔該晒, 我都聽過好多人講maclaren好用, 荷花show出來最多款, 不過最小合3個月以上用的, 我我睇過實物如果3個月坐好似坐唔穩咁, 有隻型號就話初生都可以坐, 不過我睇唔到實物比較唔到, 仲有人地話會重好多

係呢你用maclaren邊個型號?你bb幾多歲開始用?
其實我都知初生bb好小出街, 諗住有時落街飲茶, 食飯bb如果冇bb車唔知點好


大宅

積分: 3180


6#
發表於 09-2-8 14:35 |只看該作者
原帖由 weishy 於 09-2-8 12:22 發表
HI i used to hv combi and graco...finally got maclaren XT which is the best choice so far,stable and easy to use.

Maclaren XT can use from 0 months gar.btu not fully fully recline which most of the t ...


我聽人講這個款會比較重, 不過我係沙田, 旺角mothercare同荷花都找唔到這個型好, 所以試唔到


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


5#
發表於 09-2-8 12:23 |只看該作者
其實剛出世o既bb你係唔會敢比佢坐bb車.
因為我2個小朋友頭2,3個月都係抱住多.
我用過幾個牌子,combi,maclaren,peg perego
最好用係maclaren
combi 太輕,好易反,而且我仔6個月大時個內龍已經好迫,佢本身好細粒,出世都係得5.5磅.....
peg perego又太重,功能都ok.
maclaren呢架用得最耐,大仔由7個月坐到3歲跟住細女接手坐到2歲,用左3年幾4年仲好實淨好好推,而且我仲成日用架車搬汽水搬米.
你睇下呢款
http://www.maclarenbaby.com/global/content/view/136/478/lang,en/
3個月已經可以坐.
mothercare會多d款.

我係太古城見好多日本人依家都係用maclaren

原帖由 manabcd 於 09-2-8 12:03 發表


但係combi會唔會入籠好細? 因為我見好多bb用個內籠都好細
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


大宅

積分: 1430


4#
發表於 09-2-8 12:22 |只看該作者
HI i used to hv combi and graco...finally got maclaren XT which is the best choice so far,stable and easy to use.

Maclaren XT can use from 0 months gar.btu not fully fully recline which most of the tiem when bb from 0 to 4 months u use the sling to carry them


大宅

積分: 3180


3#
發表於 09-2-8 12:03 |只看該作者
原帖由 hitomiykk 於 09-2-7 22:32 發表
COMBI 既 TJC-300啦....都好多人用...因為佢夠輕身(好似話係全球最輕既bb車)同埋可以雙向...媽媽一個人出街都可以應付到..因為佢可以單手開關...而且佢係可以for newborn to around2歲度啦....其實好多車話可以坐到3 ...


但係combi會唔會入籠好細? 因為我見好多bb用個內籠都好細


男爵府

積分: 5909

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 09-2-7 22:32 |只看該作者
COMBI 既 TJC-300啦....都好多人用...因為佢夠輕身(好似話係全球最輕既bb車)同埋可以雙向...媽媽一個人出街都可以應付到..因為佢可以單手開關...而且佢係可以for newborn to around2歲度啦....其實好多車話可以坐到3歲..但都要視乎你亞b 既身型&重量...~純粹我既意見...比多個意見你參考下~或者你可以係yahoo search 下...睇下架車既info.

p.s 呢架車我亞b用緊(亞b 1歲)...另外我都有部maclaren....2者比較現階段我鍾意用combi多d.......因為m記都幾重...可能我用慣combi啦~

[ 本帖最後由 hitomiykk 於 09-2-7 22:35 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo