懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 105


1#
發表於 09-2-8 17:24 |只看該作者
請問大家, 政府醫院系未只可以接在同區的産婦架?如果我住九龍或新界, 可否選擇在香港區的政府醫院做檢查同生仔呢?多謝!


複式洋房

積分: 105


10#
發表於 09-2-9 23:50 |只看該作者
好多謝大家的意見, 已經清楚好多啦...~~


大宅

積分: 3919


9#
發表於 09-2-9 12:01 |只看該作者
東區醫院只需填寫有關地址以作登記及日後寄文件給你,完全不需要提供有關地址證明。


禁止訪問

積分: 4584


8#
發表於 09-2-9 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2951


7#
發表於 09-2-9 10:49 |只看該作者
原帖由 lptai 於 09-2-8 17:24 發表
請問大家, 政府醫院系未只可以接在同區的産婦架?如果我住九龍或新界, 可否選擇在香港區的政府醫院做檢查同生仔呢?多謝!


我覺得你係咪應該考慮一下到時做檢查會唔會好辛苦 ,
生得時趕唔趕得切...先選擇在香港區的政府醫院呢..??


複式洋房

積分: 354


6#
發表於 09-2-9 10:40 |只看該作者
我就用我媽咪個地址去廣華登記架!佢無同我講要咩證明文件喎!我諗應該得掛!你可以去試吓啦!

[ 本帖最後由 ppss 於 09-2-9 10:42 編輯 ]


複式洋房

積分: 105


5#
發表於 09-2-8 23:15 |只看該作者
PPSS, 如果有親戚住在香港區,是不是就用他們的地址作登記就得啦?醫院需不需要地址證明這類文件咧?唔該晒 ~~

原帖由 ppss 於 09-2-8 21:44 發表
而家係分咗區架!除非你有親戚係住係香港區啦!如果唔係都應該唔可以去香港區醫院生架!


複式洋房

積分: 354


4#
發表於 09-2-8 21:44 |只看該作者
而家係分咗區架!除非你有親戚係住係香港區啦!如果唔係都應該唔可以去香港區醫院生架!


子爵府

積分: 10679

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 09-2-8 19:18 |只看該作者
好似如果自己or老公係公務員就可以揀,但我唔肯定係唔係。


大宅

積分: 1392


2#
發表於 09-2-8 18:53 |只看該作者
每個醫院都是分區,你登記時,護士會問你地址,你要給她一個屬於那個醫院分區的地址,如果不對,她不會幫你登記.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo