夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4860


1#
發表於 17-9-3 02:27 |只看該作者
C6以前唔識飲酒,飲少少就醉,所以好少出去劈酒,反而我成日出去玩,到結婚已經收心養性。近呢兩年佢成日出去飲,飲到醉晒先返,閙又鬧過,喊又喊過,琴日又為左出去飲酒同我嗌交,幾年前一個好好朋友因爲飲酒過左身,自此我好抗拒飲酒,幾年我都滴酒不沾,究竟係我有問題定佢?點解成日出去飲?出面有第二個?我真係好煩惱


別墅

積分: 502


22#
發表於 17-9-7 01:50 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-9-3 02:27
C6以前唔識飲酒,飲少少就醉,所以好少出去劈酒,反而我成日出去玩,到結婚已經收心養性。近呢兩年佢成日出 ...

男人一旦飲酒就好麻煩,好多第三者同外遇上床都係飲酒開始, 應該搵埋老爺奶奶攤牌


男爵府

積分: 9955


21#
發表於 17-9-6 21:10 |只看該作者

回覆樓主

我都好憎男人嗜酒,飲左酒EQ低,酒精會令頭家易散。


大宅

積分: 4860


20#
發表於 17-9-6 20:46 |只看該作者
啤梨腰小姐 發表於 17-9-6 19:35
同以前比, 佢而家真係飲多左好多喎!
呢兩年生活有無啲咩轉變, 搞到佢有好大壓力, 又或者唔開心啊?
明白你因 ...

咁確實呢兩年佢公司生意係好左好多,多到應付唔到,我都明壓力會大,其實之前我都有做野,放工仲要湊仔,壓力不會在佢之下,但唔會靠飲酒抒發,始終我地都為左呢樣野嗌過好多次交,佢都唔改善下


別墅

積分: 678


19#
發表於 17-9-6 19:35 |只看該作者
本帖最後由 啤梨腰小姐 於 17-9-6 19:35 編輯

同以前比, 佢而家真係飲多左好多喎!
呢兩年生活有無啲咩轉變, 搞到佢有好大壓力, 又或者唔開心啊?
明白你因為你朋友嘅事令到你好唔鐘意佢飲酒嘅, 不過都試下冷靜啲, 理解下佢嘅問題啊


子爵府

積分: 11293


18#
發表於 17-9-6 03:12 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-9-3 03:03
佢初時話因爲個朋友喺生意上有來往,算係應酬。但現在佢地之間已經無生意來往,有需要成日去飲嗎?佢而家 ...

似系壓力大


大宅

積分: 4860


17#
發表於 17-9-6 00:28 |只看該作者
Junjuncheung 發表於 17-9-5 14:06
我只可以講,個性格係禁就無得變
所以我都廢事理拒
我成日同拒講、你死還死

我都半放棄狀態,但有時真係睇唔過眼,飲到臭晒返黎唔沖涼瞓,房間俾佢攪到似垃圾房咁


公爵府

積分: 27460


16#
發表於 17-9-5 14:23 |只看該作者
Junjuncheung 發表於 17-9-5 14:06
我只可以講,個性格係禁就無得變
所以我都廢事理拒
我成日同拒講、你死還死

咁諗又唔好掛,都係要關心下佢


男爵府

積分: 5164


15#
發表於 17-9-5 14:06 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-9-3 02:27
C6以前唔識飲酒,飲少少就醉,所以好少出去劈酒,反而我成日出去玩,到結婚已經收心養性。近呢兩年佢成日出 ...

我只可以講,個性格係禁就無得變
所以我都廢事理拒
我成日同拒講、你死還死
你所有野轉哂呀女名你先好死


男爵府

積分: 5164


14#
發表於 17-9-5 14:04 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-9-3 02:27
C6以前唔識飲酒,飲少少就醉,所以好少出去劈酒,反而我成日出去玩,到結婚已經收心養性。近呢兩年佢成日出 ...

我老公都係禁,自從生左個女之後
因為我自己身體有問題就搬左番娘家有照應
生之前我地都一齊玩,生左之後我都有番工
不過呢排做左手術無番,湊女好多時都唔得閒理拒
因為我都放哂全部心機落個女到
拒以為拒做左爸爸之後會改變
原來一直無變過~太多太多事儲埋左
一直都無解決過,生完個女睇清好多人
好清晰~我自己都念緊條路應該點行


公爵府

積分: 27460


13#
發表於 17-9-4 10:41 |只看該作者

回覆樓主:

咁係咪你地之間發生過咩事,我諗你c6唔會無拉拉變成咁,係咪你平時少關心佢,搞到佢空虛嗮,所以用呢招嚟反擊你


男爵府

積分: 6304


12#
發表於 17-9-4 07:10 |只看該作者

回覆:C6成日去飲酒

心引啦?豬朋狗友啦?逃避幫忙揍仔女啦?好男人一半一半啦jm.


大宅

積分: 4860


11#
發表於 17-9-4 06:38 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-9-4 03:32
你係 FTM? 你係咪太忙於小朋友唔多得閒理佢?

我之前有工作的,剛剛辭職做FTM一個月左右


瑪瑙宮

積分: 139710


10#
發表於 17-9-4 03:32 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-9-3 02:57
我覺得佢未玩夠。但我地已經係兩個小孩嘅父母,點解仲要咁...

你係 FTM? 你係咪太忙於小朋友唔多得閒理佢?


大宅

積分: 3277


9#
發表於 17-9-3 23:37 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-9-3 02:27
C6以前唔識飲酒,飲少少就醉,所以好少出去劈酒,反而我成日出去玩,到結婚已經收心養性。近呢兩年佢成日出 ...

飲醉酒嘅人好討厭,梗有一個係左近


水晶宮

積分: 50566


8#
發表於 17-9-3 03:26 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-9-3 03:03
佢初時話因爲個朋友喺生意上有來往,算係應酬。但現在佢地之間已經無生意來往,有需要成日去飲嗎?佢而家 ...

上咗癮啦。。。下次陪佢一齊飲啦, 飲少少囉


大宅

積分: 4860


7#
發表於 17-9-3 03:03 |只看該作者
星星的後裔 發表於 17-9-3 02:59
又咩原因由以前唔玩,變現在會去玩?

佢初時話因爲個朋友喺生意上有來往,算係應酬。但現在佢地之間已經無生意來往,有需要成日去飲嗎?佢而家連平時無出去,都會喺屋企飲幾罐先瞓,好似酒鬼咁


大宅

積分: 4860


6#
發表於 17-9-3 02:59 |只看該作者
homei888 發表於 17-9-3 02:49
成日係指有幾密先?

拍拖時一個月一次出去,但會帶埋我。而家結左婚7年,一星期兩三次,唔會同我去,因為我要照顧小朋友。


複式洋房

積分: 495


5#
發表於 17-9-3 02:59 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-9-3 02:57
我覺得佢未玩夠。但我地已經係兩個小孩嘅父母,點解仲要咁...

又咩原因由以前唔玩,變現在會去玩?


大宅

積分: 4860


4#
發表於 17-9-3 02:57 |只看該作者
星星的後裔 發表於 17-9-3 02:43
你冷靜想想,你應該是知答案的。不如講你直覺是咩事?

我覺得佢未玩夠。但我地已經係兩個小孩嘅父母,點解仲要咁...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo