母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11315


1#
發表於 17-9-3 10:19 |只看該作者
女14日大全人奶,每次埋身餵只啜大約5分鐘就瞓含住,拍醒又啜幾下,又再訓著.....又啜幾下又訓著,一放床仔又喊又張開口又食手,明顯吾夠飽,用咩方法可令佢啜耐D


別墅

積分: 584


4#
發表於 17-9-4 16:31 |只看該作者
Icelee411 發表於 17-9-3 10:19
女14日大全人奶,每次埋身餵只啜大約5分鐘就瞓含住,拍醒又啜幾下,又再訓著.....又啜幾下又訓著,一放床仔 ...

我仔都係咁,係醫院頭3日啲姑娘幫手叫醒佢,都話佢真係好訓得


子爵府

積分: 11315


3#
發表於 17-9-4 06:05 |只看該作者
villa1027 發表於 17-9-4 01:56
我仔初初都係咁
唯有再抱起佢餵 係長久戰黎架 因為頭幾週佢都係成日訓教 過左一個月會好好多:edc ...

咁你仔仔係咪過左一個月後,啜得多左,冇咁懶豬仔


別墅

積分: 581


2#
發表於 17-9-4 01:56 |只看該作者
Icelee411 發表於 17-9-3 10:19
女14日大全人奶,每次埋身餵只啜大約5分鐘就瞓含住,拍醒又啜幾下,又再訓著.....又啜幾下又訓著,一放床仔 ...

我仔初初都係咁
唯有再抱起佢餵 係長久戰黎架 因為頭幾週佢都係成日訓教 過左一個月會好好多
媽咪覺得攰可以用側訓姿勢餵奶 咁樣你自己又可以休息 訓緊教都可以餵奶 雙手又可以多出黎 網遊 消磨餵奶時間 咁樣會開心啲


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo