夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2766


1#
發表於 17-9-10 18:49 |只看該作者
同上


大宅

積分: 4224


64#
發表於 17-9-28 15:52 |只看該作者
happiemm 發表於 17-9-11 08:21
樓上jm真係好偉大

本帖最後由 dativebond 於 17-9-28 15:54 編輯

del


複式洋房

積分: 243


63#
發表於 17-9-15 10:08 |只看該作者
https://www.jw.org/cmn-hant/


子爵府

積分: 13920


62#
發表於 17-9-15 05:01 |只看該作者
本帖最後由 ndw 於 17-9-15 05:03 編輯
莎拉公主 發表於 17-9-13 22:02
咁佢同你講點解唔高興?

佢有講點解,就係我表現大女人,指指點點丈夫,“park here”. 就是一個命令式的口氣。
佢就唔聽我點。
最難落台係我在一對夫婦朋友面前“落佢面”。沒有做個順服丈夫的妻子的好榜樣。
這麼多年,我再沒有用命令式的語言和他說話。情願因此而有所損失例如park 不到車,不去擁擠處玩。費事他有不被我尊重的感覺。我的事後補救功夫還無中生有,我自己搵來搞呢。
我明,一山怎能藏二虎呢。大女人,可以當,但若我想當,我就當搵個小男人做丈夫好了。


複式洋房

積分: 487


61#
發表於 17-9-14 17:02 |只看該作者

回覆樓主:

其實每段婚姻都要大家付出才會珍惜


男爵府

積分: 5826

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 17-9-13 23:01 |只看該作者
莎拉公主 發表於 17-9-13 22:05
佢地要個毫無主見既女人,講真邊到有?

其實我先生想要一個可以乜都聽佢話的女人,但個女人要識搵錢、識所有家頭細務、大大小小事務,即係一個識搵錢的阿媽同工人,唔係一個老婆


大宅

積分: 2766


59#
發表於 17-9-13 22:05 |只看該作者
limotea911 發表於 17-9-13 21:02
本帖最後由 limotea911 於 17-9-13 21:07 編輯

我明白樓主的狀況,我家有一個,真係講出來都冇人信佢係如 ...

佢地要個毫無主見既女人,講真邊到有?


大宅

積分: 2766


58#
發表於 17-9-13 22:02 |只看該作者
ndw 發表於 17-9-12 10:52
我地剛剛結婚頭一年,佢開車在停車塲搵車位,有另一對夫婦作客(乘客),我口急眼快睇到前面右邊就有個車位 ...

咁佢同你講點解唔高興?


大宅

積分: 2766


57#
發表於 17-9-13 22:01 |只看該作者
ndw 發表於 17-9-12 10:52
我地剛剛結婚頭一年,佢開車在停車塲搵車位,有另一對夫婦作客(乘客),我口急眼快睇到前面右邊就有個車位 ...

我完全明你感受


大宅

積分: 3948


56#
發表於 17-9-13 21:46 |只看該作者
limotea911 發表於 17-9-13 21:02
本帖最後由 limotea911 於 17-9-13 21:07 編輯

我明白樓主的狀況,我家有一個,真係講出來都冇人信佢係如 ...

好似返學咁!我都戥你辛苦


男爵府

積分: 5826

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 17-9-13 21:02 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 limotea911 於 17-9-13 21:07 編輯

本帖最後由 limotea911 於 17-9-13 21:07 編輯

我明白樓主的狀況,我家有一個,真係講出來都冇人信佢係如此大男人同要事事聽從,由我開車條路線,轉左定轉右,唔跟佢心目中的路,會即時質問:點解你唔行呢便?大佬,我又唔係你肚裏條蟲,鬼知你想行邊,而且係我揸車,反正到達目的地就係啦,你心中要行A,我要行B,甘我揸主意既啦,又唔高興,黑面。結婚5年,頭3年係唔可以同朋友出去食飯,提前講我同女性朋友有飯食,半年一次咋,佢又即刻質問點解唔問過佢,但調返轉頭,他係會通知我佢有飯食,我又係就得人但係唔可以長期服從别人的人,做唔到,呢2年就係因為呢D問題成日哎交,上個月因為回家忘記比kiss佢,即刻嬲到依家,同自己搬開房訓,其實我已經好攰,返到屋企仲要面對一個要人服從性格的人,頂唔順,我已經打定輸數,有日會分開


子爵府

積分: 13920


54#
發表於 17-9-12 10:52 |只看該作者
JessicaElla 發表於 17-9-11 14:26
我有一個朋友, 情況和樓主差不多, 她先生是一個大好人, 不過非常大男人, 而這種大男人性格只會用在我朋友身 ...
我地剛剛結婚頭一年,佢開車在停車塲搵車位,有另一對夫婦作客(乘客),我口急眼快睇到前面右邊就有個車位,即刻直接了斷指著個車位講:“Park here.”
就咁,衰左,黑口黑面,三日不理睬我。我衰左都唔知乜事。
唔掂喔,我來個同佢開曬燈,大家座在床,唔輪著來傾個一清二楚,大家唔好訓。結果由晚上8點傾到半夜兩點。


子爵府

積分: 13920


53#
發表於 17-9-12 09:48 |只看該作者
莎拉公主 發表於 17-9-11 11:46
睇你仲嚴重過我
係啊,我彩數好。
我而家仲還緊佢讀 明牌 藝術學院 graduate school (至高等教育)果D學費債。


大宅

積分: 4905


52#
發表於 17-9-12 08:00 |只看該作者
soso1227 發表於 17-9-10 21:56
如果唔係影響生死存亡,
我基本係會跟C6嘅意見,
如果衰左,有C6揹,何樂而不為。

同意


別墅

積分: 634


51#
發表於 17-9-11 23:46 |只看該作者

回覆樓主

放下執著就自在啦


係都要執著 咪繼續現況囉
唔難想象的


侯爵府

積分: 24670


50#
發表於 17-9-11 16:40 |只看該作者
如果個男人無打女人, 無搞3搞4.
都無粗言喟語對妳就大家忍忍讓讓啦.


咁妳嫁佢之前都知佢脾氣架嘛.
忍下就下就過一世了~


男爵府

積分: 5651


49#
發表於 17-9-11 14:26 |只看該作者
我有一個朋友, 情況和樓主差不多, 她先生是一個大好人, 不過非常大男人, 而這種大男人性格只會用在我朋友身上.
小如吃甚麼? 去哪店吃早餐等小事情上, 若不聽從他意見, 便可以3個月不理睬我朋友.
不過我很肯定, 他們是相愛的, 只是女方要一直配合而已.


公爵府

積分: 27460


48#
發表於 17-9-11 13:58 |只看該作者

回覆樓主:

咁要睇咩紅燈囉


男爵府

積分: 6156


47#
發表於 17-9-11 12:26 |只看該作者
莎拉公主 發表於 17-9-11 06:56
ftm本身都可以有錢架

可能關ftm事都未定,覺得你唔識嘢,同社會脫節,想食住你之類



男爵府

積分: 6156


46#
發表於 17-9-11 12:11 |只看該作者
莎拉公主 發表於 17-9-10 21:41
我老公成日叫我放低我個ego(自我) 就咩事都無,即係叫我聽哂佢話。

笑鳥

咁你唔同佢講,而家好似係佢ego特大,逼開你個ego冇掟企,仲要你放低

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo