夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   2


大宅

積分: 1133


1#
發表於 17-9-14 15:45 |只看該作者
本帖最後由 carebeauty 於 17-9-15 01:24 編輯

想當年,仲未有"裸婚"呢個詞語出現,我已經做得完全好徹底~

無求婚,無介指,無買樓,無擇日,無比禮金,無搞婚禮、無擺婚宴,無收人情,連飯都無同雙方父母親戚朋友食、無影婚紗照、只係約左日同C6得閒上律師樓簽字,証婚人都係3唔識7律師樓職員!
雙方父母兄弟姊妹任何人都完全唔知,無任何人我地唔知幾時結左婚,只有我同C6知,直到今日我都覺得呢件事好神奇同埋好叻可以做得到~

因為我始終覺得結婚係兩人嘅事~


大宅

積分: 1133


135#
發表於 17-9-30 13:02 |只看該作者
回覆 MoooVoo 的帖子

"一家唔知一家事" 講得無錯~


男爵府

積分: 7874


134#
發表於 17-9-30 02:00 |只看該作者
carebeauty 發表於 17-9-15 13:00
回覆 GOGOASIA 的帖子

唔係無通知佢地呀,我地之後有響過年派利是架,呢個動作已經等於通知曬啦~

一家唔知一家事,我勁欣賞你


大宅

積分: 1133


133#
發表於 17-9-28 14:48 |只看該作者
回覆 m--m 的帖子

派果個既然都咁厚面皮,面係人地比,假係自己丟,洗鬼理佢感受~


大宅

積分: 1133


132#
發表於 17-9-28 14:45 |只看該作者
回覆 VCBB小天使 的帖子



大宅

積分: 1133


131#
發表於 17-9-28 14:45 |只看該作者
回覆 VCBB小天使 的帖子

無錯,D賤人就係睇中呢個弱點,知道你哋怕唔好意思~


大宅

積分: 1133


130#
發表於 17-9-28 14:43 |只看該作者
回覆 m--m 的帖子

如果係我又唔去又唔會做禮架,你做初一我做十五~


子爵府

積分: 10054


129#
發表於 17-9-28 14:16 |只看該作者
VCBB小天使 發表於 17-9-28 10:12
如果係我嘅話 , 我唔會收佢張帖 , 啲人就係知道你哋怕唔好意思呀 。
男人好少做得出,要面子尊嚴嘛~女人呢.....不嬲都唔怕做老虎乸,我時而純兔時而虎乸
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054


128#
發表於 17-9-28 14:08 |只看該作者
VCBB小天使 發表於 17-9-28 10:06
有啲人真係好厚面皮㗎
其實宜家已經唔係有啲人,而係好多人可能人口多咗啦
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


127#
發表於 17-9-28 10:16 |只看該作者
carebeauty 發表於 17-9-27 13:04
回覆 m--m 的帖子

人地話明唔去都照派正一賤人,所以唔洗客氣,如果係我又唔去又唔會做禮LAW~

絕對同意 & 一定會咁做


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


126#
發表於 17-9-28 10:12 |只看該作者
m--m 發表於 17-9-27 03:17
剛啱先有個朋友前同事番佢公司派帖,前同事已經問過A同事(話唔去),都照派,
A同事仲要窮到燶生活艱難自己又長 ...

如果係我嘅話 , 我唔會收佢張帖 , 啲人就係知道你哋怕唔好意思呀 。


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


125#
發表於 17-9-28 10:06 |只看該作者
m--m 發表於 17-9-27 03:16
我青春少艾果陣做咗間公司唔知幾多日又係有個阿叔嫁女派帖比我,不過當然冇你咁叻啦~
年齡增長之後,另一間公 ...

有啲人真係好厚面皮㗎


子爵府

積分: 12100


124#
發表於 17-9-27 16:53 |只看該作者

回覆樓主:

吾知咪可以繼續逗利是?


子爵府

積分: 10054


123#
發表於 17-9-27 16:05 |只看該作者
carebeauty 發表於 17-9-27 13:04
回覆 m--m 的帖子

人地話明唔去都照派正一賤人,所以唔洗客氣,如果係我又唔去又唔會做禮LAW~
佢冇去,都比咗4舊,4舊唔知可以食幾多日藥呢仲要連清潔都派,結婚結到冇人性架
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


大宅

積分: 1133


122#
發表於 17-9-27 13:04 |只看該作者
回覆 m--m 的帖子

人地話明唔去都照派正一賤人,所以唔洗客氣,如果係我又唔去又唔會做禮LAW~



大宅

積分: 1133


121#
發表於 17-9-27 13:01 |只看該作者
回覆 m--m 的帖子

我一定唔會對呢D人客氣架~


大宅

積分: 1133


120#
發表於 17-9-27 13:00 |只看該作者
回覆 m--m 的帖子

咪係,邊有HR咁衰架,爆人私隱~


子爵府

積分: 10054


119#
發表於 17-9-27 03:17 |只看該作者
carebeauty 發表於 17-9-18 13:03
回覆 VCBB小天使 的帖子

我都係咁話,佢都唔怕面皮厚,我都唔怕面皮厚拒絕佢~
剛啱先有個朋友前同事番佢公司派帖,前同事已經問過A同事(話唔去),都照派,
A同事仲要窮到燶生活艱難自己又長期有病果D要食藥架陰公
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054


118#
發表於 17-9-27 03:16 |只看該作者
VCBB小天使 發表於 17-9-16 00:23
哈哈 , 我當日同佢講 , 恭喜佢先 , 但我唔會收佢張喜帖 , 因我都唔知明天會唔會係度做呀 。
...
我青春少艾果陣做咗間公司唔知幾多日又係有個阿叔嫁女派帖比我,不過當然冇你咁叻啦~
年齡增長之後,另一間公司有個唔同部門只係合作過幾次嘅賤男,
就咁放張帖喺我檯面,我就施展我睇你唔倒我睇你唔倒招式
果陣已經窮架啦,仲要個賤男不久前咸濕過我,
賤到吖,原來已經搞緊結婚

見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054


117#
發表於 17-9-27 03:13 |只看該作者
tansyneko 發表於 17-9-15 13:30
你太勁啦

我係註冊ONLY,雙方父母食個飯,結婚朋友同事無人知,係HR有個7+1爆咗出嚟搞到有少部份人 ...
你個HR無資格做HR
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo