夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


1#
發表於 17-9-15 10:26 |只看該作者
轉自FB:
其實,一段婚姻,應該做到年輕不分床,年老不分居。有什麼矛盾大家好好溝通,互相理解、互相包容...再怎麼爭吵,也不要讓矛盾過夜。步入婚姻的人,都懷著一顆想和對方攜手到老的心,可是有的夫妻走著走著心就變了。
寧願一個人獨處,也不願意和對方待在一起,於是,分房睡和分居住等情況就開始發生了。

然而,夫妻分居時間長了,不但不能解決問題,反而會讓這段婚姻徹底的走向滅亡。究其原因,不外乎這3點:
夫妻分居容易產生婚外情
很多夫妻,一開始分床或分居的動機並不壞,只是單純的為了更好的休息和生活。然而,分居的時間久了,最開始的初衷就會發生質的變化。
因為,分居後的兩人,不管是在情感上還是在[夫·妻·生·活]上,都會有所欠缺,日積月累,就容易產生婚外情。
此外,一個人獨處久了,對家庭和對對方的責任與忠誠都會逐漸減低,久而久之,TA就會忘記自己是一個有家庭的人,進而走向婚外情。

夫妻分居容易加深感情矛盾
有的夫妻,一吵架就分床或者分居,然而,這樣的舉動是非常不利於夫妻恩愛的。因為,吵架後,兩人在情感上都需要得到慰藉,如果兩人都置之不理,矛盾就會愈演愈烈。男人會覺得女人蠻橫無理,分居後自己倒落得清靜;女人會覺得男人不在乎自己,分居後一個人暗自傷神。時間久了,兩人心中都會埋怨對方,感情也會越來越淡。
如果夫妻兩人的矛盾長期不能解決,就會滋生出各種各樣的婚姻問題,出軌、家暴、冷戰...這些在現實生活中都屢見不鮮,兩人的關係也會走到末路。

夫妻分居會對孩子造成不良的影響
夫妻之間的不愉快,如果調節得不好,很容易就會影響到孩子的成長。首先,夫妻分居會讓孩子缺乏父愛/母愛,性格上會出現自閉、偏激等現象。
其次,夫妻分居久了,孩子心裡會開始胡思亂想,認為父母之間的感情,已經到了要離婚的地步。甚至會做出各種各樣的猜想,嚴重影響孩子的心理健康。
最後,一個不完整的家庭,會讓孩子更早的成熟,因為缺乏家庭的教育,孩子會變得更加的肆無忌憚,一生的路都可能毀在你們的長期分居中。


大宅

積分: 1780


17#
發表於 17-9-23 16:15 |只看該作者
謝謝分享, 我就是為了bb同老公分床訓, 最近比我發現佢外面有女人


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


16#
發表於 17-9-23 10:45 |只看該作者
一本通書唔會睇到老,離婚唔係死罪,大家認同大家先會想結婚想一生一世,人生總會有機會行錯,系咪遇到挫折就鬥快放手呢?
努力過、嘗試過都唔得唯有放手,日子耐左等同身體健康一樣,唔多唔少有問題浮現,我分享尼篇文章系覺得有時有些事情系可以避免發生,少一單好過多一單吧!


大宅

積分: 4346


15#
發表於 17-9-23 06:48 |只看該作者
s7824 發表於 17-9-20 19:54
大部份夫婦有婚外情嘅原因,都唔關分床瞓/ 分居事。分床分居固然唔好,但睡在一起不等於沒有問題喎⋯⋯
...

分床,分居當然問題大啦,點知對方是否晚上偷偷同情人message 緊,而你唔知架,所以樓主講得啱,仲想一齊,真係唔可以分。分床呢D嘢,其實係好多女性,感覺要照顧BB,所以同BB瞓,慢慢變成習慣,而先生可能個時感覺悶,便找小三,真實例子來的。


別墅

積分: 684


14#
發表於 17-9-22 17:14 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-9-16 11:56
離婚講到好似係死罪。
覺得獨處比起一齊更開心的話,即係個伴侶同自己好唔夾,根本應該離婚。
...

完全同意,做乜講到離婚一定係錯咁,大家都唔開心的話夾硬挽留走在一起為乜呢?


大宅

積分: 3028


13#
發表於 17-9-20 19:54 |只看該作者
babyhi 發表於 17-9-15 10:26
轉自FB:
其實,一段婚姻,應該做到年輕不分床,年老不分居。有什麼矛盾大家好好溝通,互相理解、互相包容.. ...

大部份夫婦有婚外情嘅原因,都唔關分床瞓/ 分居事。分床分居固然唔好,但睡在一起不等於沒有問題喎⋯⋯


翡翠宮

積分: 79228


12#
發表於 17-9-16 21:00 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-9-16 11:56
離婚講到好似係死罪。
覺得獨處比起一齊更開心的話,即係個伴侶同自己好唔夾,根本應該離婚。
...

咪係
有D根本係價值觀完全吾同,步筏不同,人生方向不同
根本是屎 come 眼先結既
點遷就?!
有錯我就認,馬上修正
總好過比個虛偽既假象下一代


子爵府

積分: 11164


11#
發表於 17-9-16 20:39 |只看該作者
「一個人獨處久了,對家庭和對對方的責任與忠誠都會逐漸減低」
好同意


大宅

積分: 1141


10#
發表於 17-9-16 13:18 |只看該作者
babyhi 發表於 17-9-15 10:26
轉自FB:
其實,一段婚姻,應該做到年輕不分床,年老不分居。有什麼矛盾大家好好溝通,互相理解、互相包容.. ...

分床分居當然對感情有害,但有時可能是最後方法,有時當時人也好無奈。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


9#
發表於 17-9-16 11:56 |只看該作者
babyhi 發表於 17-9-15 10:26
轉自FB:
其實,一段婚姻,應該做到年輕不分床,年老不分居。有什麼矛盾大家好好溝通,互相理解、互相包容.. ...

離婚講到好似係死罪。
覺得獨處比起一齊更開心的話,即係個伴侶同自己好唔夾,根本應該離婚。


男爵府

積分: 5408


8#
發表於 17-9-15 17:08 |只看該作者
babyhi 發表於 17-9-15 10:26
轉自FB:
其實,一段婚姻,應該做到年輕不分床,年老不分居。有什麼矛盾大家好好溝通,互相理解、互相包容.. ...

最主要都係睇夫妻之間點相處,有問題肯唔肯改


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


7#
發表於 17-9-15 16:00 |只看該作者
gigiic 發表於 17-9-15 15:22
冷戰到一個地步....即使有嘢想講, 但已經唔想再講, 知道講咗都唔會有任何轉變, 因為之前已經講過, 漠視你的 ...
其實冷戰好無謂,俾你贏左又點?一睜開眼就要記住大家冷戰緊,系咪冇解決方法?我曾經錯過所以更加珍惜現在,其實繼續同放棄都好難架。


伯爵府

積分: 18895

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 17-9-15 15:22 |只看該作者
冷戰到一個地步....即使有嘢想講, 但已經唔想再講, 知道講咗都唔會有任何轉變, 因為之前已經講過, 漠視你的感受和需要, 好痛苦.... 半夜扎醒諗起就喊, 咁係咪真係離會好過留...


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


5#
發表於 17-9-15 12:11 |只看該作者
回覆 siujanjan 的帖子

同意。冇永遠既新鮮感,只有想唔想解決。


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


4#
發表於 17-9-15 11:12 |只看該作者
babyhi 發表於 17-9-15 10:26
轉自FB:
其實,一段婚姻,應該做到年輕不分床,年老不分居。有什麼矛盾大家好好溝通,互相理解、互相包容.. ...
嗯嗯, 有咩爭執最好儘快解決, 一冷戰就難搞


大宅

積分: 4842

好媽媽勳章


3#
發表於 17-9-15 10:46 |只看該作者
兩個人相處耐左唔多唔少一定有問題, 爭左選擇解決定引發其他可以避免既問題發生.


公爵府

積分: 25196


2#
發表於 17-9-15 10:39 |只看該作者

回覆樓主:

唔分 日日唔開心 又點攪呢 日日唔係嘈交 就冷戰

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo