自由講場

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   3


大宅

積分: 2934


1#
發表於 17-9-26 06:18 |只看該作者
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係趕時間,應該用樓梯,你想幾快都得

點評

chaiwanb    發表於 17-9-26 19:49
greenpea    發表於 17-9-26 14:05
girlbear    發表於 17-9-26 11:58
memnew    發表於 17-9-26 10:39
APIGMA    發表於 17-9-26 10:28


伯爵府

積分: 17488

2024年龍年勳章


308#
發表於 17-9-27 14:28 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...

同意!


珍珠宮

積分: 36487


307#
發表於 17-9-27 05:41 |只看該作者

回覆樓主:

咁鍾意行又唔直接行樓梯喎


大宅

積分: 4473


306#
發表於 17-9-27 05:16 |只看該作者

回覆樓主

全部整哂樓梯唔好煩


大宅

積分: 1744


305#
發表於 17-9-27 04:04 |只看該作者

回覆樓主

邏輯上,繁忙時間更加要兩邊企,仲快!只要排5年就上到電梯;但左行右企就可能要排10年囉


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


304#
發表於 17-9-27 03:51 |只看該作者
mimi626 發表於 17-9-27 03:37
我有理由相信到時只會一級左一級右咁

我都覺得係 。


大宅

積分: 1166


303#
發表於 17-9-27 03:37 |只看該作者
rayrayus 發表於 17-9-26 09:33
問題在於,唔係人人願意同其他人企同一級上落,如果左係一直行唔停既,你唔會點介意因爲人哋只經過一兩秒冇 ...

我有理由相信到時只會一級左一級右咁


大宅

積分: 1166


302#
發表於 17-9-27 03:33 |只看該作者
klvisbaba 發表於 17-9-26 09:03
個個都話趕趕趕所以要左行, 漠視安全性
如果真係甘趕,即係時間管理出現問題, 預鬆d時間真係甘難?
...

痴線 你又知人地日日都係咁趕?
對於要ot既打工仔黎講 每日訓多15分鐘真係精神好多
又或者返工途中出意外所以咁趕
如果照你咁講 下次搭地鐵巴士壞車而遲到
唔好鬧唔好怨
因為係你管理時間出左問題 無預早出門口


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


301#
發表於 17-9-27 03:17 |只看該作者
graceyung 發表於 17-9-26 13:46
我唔想行,我會排企嗰邊,但尊重想行既人。揀得企即唔係好急,等吓ok. 又唔想行又唔想排,邊有咁著數
...



水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


300#
發表於 17-9-27 03:02 |只看該作者
大肉兒 發表於 17-9-26 10:55
其實我覺得OK

鐘意行的就行

同意 , 各人揀選各人想要嘅方式 , 左行右企無乜唔好 。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


299#
發表於 17-9-27 02:51 |只看該作者
good_pig 發表於 17-9-26 10:38
我就多數右企,我又唔會專登企左面阻人

我係左行右企 , 非繁忙時間有好多位如果我企嘅話 , 我都係企右邊 。


禁止訪問

積分: 4620


298#
發表於 17-9-27 01:47 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1812


297#
發表於 17-9-27 00:48 |只看該作者

回覆樓主:

其實地鐵以家已經改左係叫人緊握扶手企定定(都改左好耐),啲人唔理都冇辦法


用戶要求終止服務

積分: 37375


296#
發表於 17-9-27 00:34 |只看該作者
little06 發表於 17-9-26 23:39
如果有人叫你讓,你可以企硬唔讓。
你有所不知喇!


東鐵線D 人真係會一手推開你架! 仲要係男人推女人, 話之你死喇 果D 來的.


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


295#
發表於 17-9-27 00:25 |只看該作者
LokYauYau 發表於 17-9-26 08:07
在中環金鐘肯定9萬对鐳射眼掃穿背脊。。

係狠狠哋呀


別墅

積分: 716


294#
發表於 17-9-27 00:21 |只看該作者

回覆樓主:

我仔係會企左邊架,我叫他企右邊,俾位人行,距就大大聲問我有無常識,電視都賣廣告電梯上不可走動,要企定定,咁點解吾可以企左邊,要讓條路俾人行?!

距幾乎日日都係咁,遇著啲有禮貌叫距借開,距會借!但啲無禮貌叫距借開,距先扮聽唔到,然後同人講,呢條係電梯,要安全企定定,隔離先係樓梯,你下次記得!

我都好尷尬 我仔得六歲。。。。。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


293#
發表於 17-9-27 00:15 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...

同意


侯爵府

積分: 23155


292#
發表於 17-9-27 00:10 |只看該作者
有規矩好過冇


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


291#
發表於 17-9-27 00:09 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 17-9-26 07:09
繁忙時間你試下企左邊睇下點(既然你話極少人行)



水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


290#
發表於 17-9-27 00:07 |只看該作者
little06 發表於 17-9-26 07:04
係! 如果唔俾人行,大站好似金鐘應該淪陷左,班次咁密,根本疏導唔到,樓梯已經都有人行。
...

認同 , 月台都無位企 。

首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo