跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4047

好媽媽勳章


1#
發表於 09-2-13 16:41 |只看該作者
成日話有好多research話牛奶/牛奶粉冇益,最近睇本書又係咁講,加上呀仔d便便長期都林林的,所以想試下轉豆奶。 有冇邊個bb飲緊可以介紹下呢?


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


3#
發表於 09-2-16 14:29 |只看該作者
我個仔夠1歲就同佢轉左有機豆奶.

因為佢飲森永好多痰. so far 佢都ok.

睇下呢條link :

www.easywon.com.hk/big5/products/biogreen/biog_others.htm


別墅

積分: 642


2#
發表於 09-2-16 14:19 |只看該作者
便便林係好事呀?
你係咪仲食緊粥仔呀?
食飯D便便就硬身啦~
水飲得夠都比較林
除非係「爛」
如果唔係都唔使咁緊張!

豆奶OK呀!
我BB去M記食野
我會叫個兒童餐要Qoo豆奶
佢好鐘意飲架!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo