自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17014

MommyPanel勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 陪月勳章


1#
發表於 17-9-29 12:25 |只看該作者
本帖最後由 theclacheng 於 17-9-29 12:27 編輯

話說上星期六耆X會賣旗,我同阿女一齊,有兩個著住中學校服的女仔,我入錢後其中一個貼左張比阿女,咁我話:唔該比多張我。跟住個女仔話:每次比一張,要多一張要入多次錢。我當堂O左咀,我細個同阿媽一齊買旗,D姐姐都比多張我。最後佢望下隔離個同學,個同學叫佢比啦,佢至比。其實我想講我唔係貪心,只係覺得D中學生好似日常生活的事情都唔識,只係接收指令,老師無指令話可以比多張,基本上都唔應該老師要教。另外冇規定幾錢一張旗,假設我入$10,佢比一張,同我每人入$5比2張係無分別。我當下都反思下我有冇問題,我諗我個女第日會唔會咁,我都有同阿女一齊賣過旗,我見人地一家大細,我都叫阿女每人貼一張。


公爵府

積分: 28669


87#
發表於 17-9-30 00:12 |只看該作者
JoanC 發表於 17-9-29 23:00
賣旗無定幾錢,只係唔會找錢。你可以入5毫子,亦會有人入一百……唔同入$100,要貼返40張係佢身上?
...

咁佢十蚊兩張咪岩,一百一張都得架
無定價錢架嘛


大宅

積分: 4442

2018復活節勳章 畀面勳章


86#
發表於 17-9-30 00:01 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得學生幾盡責,佢咁做可以幫機構籌多D錢,利申平時我地一家買旗都係要求一張夠了


水晶宮

積分: 52899


85#
發表於 17-9-29 23:00 |只看該作者
skyfree333 發表於 17-9-29 14:23
但當五蚊兩張亦岩喎

賣旗無定幾錢,只係唔會找錢。你可以入5毫子,亦會有人入一百……唔同入$100,要貼返40張係佢身上?


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


84#
發表於 17-9-29 22:20 |只看該作者
我估應該係學生妹自己未曾買過旗,這個不是教的問題,係經歷問題,仔細時都有買過旗,阿仔去入錢,但貼紙就比足我們(一家三口),如果細個有跟父母買/賣過旗應該都知。


大宅

積分: 4437


83#
發表於 17-9-29 22:14 |只看該作者
choco_soup 發表於 17-9-29 17:31
我覺得樓主好執著,為左一支旗可以執著到開post 話而家既學生無常識,我好想知道樓主和佢教出黎既女會幾有 ...
係囉
未至於話人無常識

唔覺佢幾有常識,
基本禮貌都冇


伯爵府

積分: 17014

MommyPanel勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 陪月勳章


82#
發表於 17-9-29 22:09 |只看該作者
choco_soup 發表於 17-9-29 17:31
我覺得樓主好執著,為左一支旗可以執著到開post 話而家既學生無常識,我好想知道樓主和佢教出黎既女會幾有 ...

咁你又咁執著回po,睇完咪算囉


伯爵府

積分: 15320

2023年兔年勳章


81#
發表於 17-9-29 21:17 |只看該作者
JoanC 發表於 17-9-29 13:36
如果我想要多張,我會入多次錢,我覺得哩個係常理。會俾多張係人情,唔俾你最多係話佢無人情味啫,為何是無 ...

絕對認同!
我都賣過旗,係成人之後幫工作的機構賣的,我都只是會貼一張喎!


水晶宮

積分: 51609


80#
發表於 17-9-29 21:03 |只看該作者

回覆樓主

好似冇規定架wor,如果我同個仔買我就俾個銀佢入,我又入囉,因為好多時都係見到d 痴埋一齊賣既,咁一人入一個唔駛爭


禁止訪問

積分: 395


79#
發表於 17-9-29 20:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16689

畀面勳章


78#
發表於 17-9-29 20:30 |只看該作者

回覆樓主

我細個係爸爸俾錢我幾兄弟姊妹逐個入錢,之後得到貼紙,所以我唔架在一人買,可以得到幾張既思維


琥珀宮

積分: 152982


77#
發表於 17-9-29 20:27 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tansyneko 於 17-9-29 20:28 編輯

中學生有問題,依d common sense嚟既


男爵府

積分: 6759


76#
發表於 17-9-29 20:22 |只看該作者

回覆樓主:

我一直都以為入一次比一張。


水晶宮

積分: 71755

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章


75#
發表於 17-9-29 20:10 |只看該作者
choco_soup 發表於 17-9-29 17:31
我覺得樓主好執著,為左一支旗可以執著到開post 話而家既學生無常識,我好想知道樓主和佢教出黎既女會幾有 ...

同感

樓主自己執著一件小事


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


74#
發表於 17-9-29 19:46 |只看該作者

回覆樓主:

可能佢第一次賣旗,緊張咗D


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


73#
發表於 17-9-29 19:36 |只看該作者
BB_Baby 發表於 17-9-29 12:37
我諗係學生唔醒目啫,性格問題
我細個賣旗,你要幾多有幾多,有多無少,目的係快啲賣晒,收工
...

me 2


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 17-9-29 18:30 |只看該作者
choco_soup 發表於 17-9-29 17:31
我覺得樓主好執著,為左一支旗可以執著到開post 話而家既學生無常識,我好想知道樓主和佢教出黎既女會幾有 ...

同埋一個中學生代表全部中學生


大宅

積分: 4988


71#
發表於 17-9-29 18:27 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 re_na 於 17-9-29 18:27 編輯

係個妹妹唔識變通 我細個賣旗 明知貼紙一定用唔晒一個俾錢 我全家貼


伯爵府

積分: 19230


70#
發表於 17-9-29 17:41 |只看該作者
鴨鴨比 發表於 17-9-29 17:35
果曰我同啊仔都有賣旗

下次搵幼稚園生佢地好鐘意貼人貼紙
係呀係呀! 幼稚園玩呢啲好開心架, 人地都未入錢就爭住貼貼紙俾人


男爵府

積分: 5691


69#
發表於 17-9-29 17:40 |只看該作者
我都奇怪多咗賣旗嘅人只俾一個人。我以前賣旗一定俾埋同行嘅人,因為啲旗實賣唔晒!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo