自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6946


1#
發表於 09-2-14 09:45 |只看該作者
有咩材料同份量呢??

想問在超市唔見有冰糖賣,應去哪處買??

[ 本帖最後由 Japenese 於 09-2-14 09:46 編輯 ]


男爵府

積分: 6946


5#
發表於 09-2-14 18:07 |只看該作者
原帖由 marmax 於 09-2-14 14:38 發表
檸檬薏米水

http://hk.myblog.yahoo.com/bb-mama/article?mid=1895}


即係幾多水左右??? 一公升??


男爵府

積分: 6946


4#
發表於 09-2-14 18:05 |只看該作者
原帖由 basic 於 09-2-14 14:55 發表
有咩好處????


清熱去濕!!!

天氣開始潮濕又暖的時候,就開始想飲呢d野~~~~


大宅

積分: 1315


3#
發表於 09-2-14 14:55 |只看該作者
有咩好處????


民房

積分: 12


2#
發表於 09-2-14 14:38 |只看該作者
檸檬薏米水

http://hk.myblog.yahoo.com/bb-mama/article?mid=1895}

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo