想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2171


1#
發表於 17-9-29 18:13 |只看該作者
婦科醫生寫左紙俾我睇政府醫院,想排定人工受孕,咁而家應該點做~?可唔可以分享下經驗呀thanks


大宅

積分: 2171


23#
發表於 17-10-20 14:24 |只看該作者
Dalkishan 發表於 17-10-20 07:27
我岩岩都聽完,等5月見醫生~

比想像中早,我以為要超過一年添


大宅

積分: 2721


22#
發表於 17-10-20 07:27 |只看該作者
di. 發表於 17-10-19 15:21
收到威院信通知我出席輔助生育講座,想問係咪一定要聽完先可以開始排期?
...

我岩岩都聽完,等5月見醫生~


大宅

積分: 2171


21#
發表於 17-10-20 00:10 |只看該作者
little_stars 發表於 17-10-19 23:50
我記得就唔使

thx a lot!


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


20#
發表於 17-10-19 23:50 |只看該作者
di. 發表於 17-10-19 23:43
唔該晒~想問去聽講座使唔使帶之前d化驗report?

我記得就唔使


大宅

積分: 2171


19#
發表於 17-10-19 23:43 |只看該作者
little_stars 發表於 17-10-19 23:39
有醫生紙緊係排左公家症先,排政府私家症唔使醫生紙
如果公家症一定要去聽講座,仲要唔好遲到,遲左唔俾入 ...

唔該晒~想問去聽講座使唔使帶之前d化驗report?


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


18#
發表於 17-10-19 23:39 |只看該作者
di. 發表於 17-10-19 15:21
收到威院信通知我出席輔助生育講座,想問係咪一定要聽完先可以開始排期?
...

有醫生紙緊係排左公家症先,排政府私家症唔使醫生紙
如果公家症一定要去聽講座,仲要唔好遲到,遲左唔俾入,聽完講座先派覆診紙,知幾時返去見醫生


大宅

積分: 2171


17#
發表於 17-10-19 15:21 |只看該作者

回覆樓主:

收到威院信通知我出席輔助生育講座,想問係咪一定要聽完先可以開始排期?


大宅

積分: 2171


16#
發表於 17-10-12 01:12 |只看該作者
debby51 發表於 17-10-11 13:54
回覆 di. 的帖子

我本身排左公家症威記先,跟住等候期間做威記私家症既iui私家症唔需要任何轉介信,約期預 ...

我而家都係排威院,未收到通知要等幾耐。4年真係好長呀。。


大宅

積分: 2171


15#
發表於 17-10-12 01:11 |只看該作者
yingying29 發表於 17-10-10 16:23
婦科醫生係驗到你有咩問題 定係只要過左一年都不孕 就肯寫信架?

醫生係幫我寫一年不孕架


大宅

積分: 3825


14#
發表於 17-10-11 13:54 |只看該作者
回覆 di. 的帖子

我本身排左公家症威記先,跟住等候期間做威記私家症既iui私家症唔需要任何轉介信,約期預1個月就睇得
咁你攪得黎唔得既話,佢地睇排板你做過咩,婦科轉番你去不育科時就直接排做ivf,唔駛又要做3次iui再排,排到頸都長。
我做得ivf時岩岩等足4年,你有心理準備。


大宅

積分: 1196


13#
發表於 17-10-11 12:22 |只看該作者
yingying29 發表於 17-10-10 16:23
婦科醫生係驗到你有咩問題 定係只要過左一年都不孕 就肯寫信架?

我自己睇感冒時候,係就咁同普通科講,佢就寫紙俾我..我好懶直接dl個預約通,收到reply直接排不孕評估


大宅

積分: 1693


12#
發表於 17-10-10 16:23 |只看該作者
di. 發表於 17-9-29 18:13
婦科醫生寫左紙俾我睇政府醫院,想排定人工受孕,咁而家應該點做~?可唔可以分享下經驗呀thanks
...

婦科醫生係驗到你有咩問題 定係只要過左一年都不孕 就肯寫信架?


大宅

積分: 1196


11#
發表於 17-10-10 16:05 |只看該作者
bbbp0712 發表於 17-10-10 12:11
請問你排邊間?

廣華吖


別墅

積分: 699


10#
發表於 17-10-10 12:11 |只看該作者
fairymeow 發表於 17-10-10 12:08
剛都開始排了,收到信2019年3月,即係年半左右。
但佢叫我兩個月內送蟲蟲report,唔個會唔會機再插隊呢?:nothi ...

請問你排邊間?


大宅

積分: 1196


9#
發表於 17-10-10 12:08 |只看該作者

回覆樓主:

剛都開始排了,收到信2019年3月,即係年半左右。
但佢叫我兩個月內送蟲蟲report,唔個會唔會機再插隊呢?


大宅

積分: 2171


8#
發表於 17-10-9 17:29 |只看該作者
ncfamily 發表於 17-10-5 17:30
睇年齡同經濟
越後生做機會越高
年紀越大卵巢既功能就越嚟越差

打錯字~~應該係問政府私家隊好,定係仁安好呢


大宅

積分: 1721


7#
發表於 17-10-5 17:30 |只看該作者
di. 發表於 17-10-5 11:03
thanks~我諗緊政府公家好定係去仁安好

睇年齡同經濟
越後生做機會越高
年紀越大卵巢既功能就越嚟越差


大宅

積分: 1721


6#
發表於 17-10-5 17:26 |只看該作者

回覆樓主

我上年11月排威爾斯,要排到2019年3月


大宅

積分: 2171


5#
發表於 17-10-5 11:03 |只看該作者
mmbili 發表於 17-10-5 10:10
如果怕政府公家耐, 封信可以排政府私家的, 我排左QM私症

thanks~我諗緊政府公家好定係去仁安好

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo