自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18101


1#
發表於 09-2-14 12:48 |只看該作者
頭先去睇樓
個 agent 話之前有間屋好o岩我...
不過比人租o左, 佢話成幢村屋, 由三 pair 綜援人仕去租, 原本租 3xxx , 但因為佢o地要 claim 房租津貼, 所以將租金升為 5200, 益o左個業主

我即刻心諗, 有無搞錯呀, 綜援可以租咁貴屋
正常一個家庭如果要租 5xxx 都要計過度過啦

唉~~真係把心一橫申請綜援好啦, 衣食住行全部有人包, 仲要有質素保證喎


子爵府

積分: 12839


26#
發表於 09-2-14 18:15 |只看該作者
原帖由 tkkmama 於 09-2-14 13:19 發表



AGREE.. 有托市之嫌...



你都係唔好搵佢喇.佢太唔老實喇


子爵府

積分: 11191


25#
發表於 09-2-14 16:49 |只看該作者
原帖由 titankaine 於 09-2-14 16:22 發表


你意思係唔係話....
例如:
業主開單開5200蚊
實收3 pair 租客3000蚊
佢地3pair就可以claim 政府每人5200蚊!
咁佢地有2200蚊賺???

講真...claim政府可以夾份嗎?咁..業主寫一張俾三pair人去交差定寫三張?唔係一個家庭租住一個單位.跟一份租約.一份厘印.租單...嗎?咁業主寫一張5200定寫三張?????同埋合約寫晒3pair人d名定租住個單位pair人名呢?咁租單點寫呢?都話小女子讀得書少啦 ....呢個係一個迷

[ 本帖最後由 四眼雞丁 於 09-2-14 16:56 編輯 ]


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 09-2-14 16:22 |只看該作者
原帖由 wkchoy 於 09-2-14 15:04 發表


咁業主都唔算呃呀
佢事實係收個租客 5200, 佢無寫多
咁應該唔係呃呀, 實租實收
你話佢收少租客但寫大租金就叫呃
(係咪應該係咁呢)


你意思係唔係話....
例如:
業主開單開5200蚊
實收3 pair 租客3000蚊
佢地3pair就可以claim 政府每人5200蚊!
咁佢地有2200蚊賺???


大宅

積分: 2837


23#
發表於 09-2-14 16:20 |只看該作者
佢意思應該係....
綜緩唔駛自已比錢交租所以唔壓價之餘仲可以用盡上限黎租屋住

但至於高出租金以外的租金,有冇著數就要佢地雙方先清楚喇(可能包水電....)


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


22#
發表於 09-2-14 16:14 |只看該作者
樓主,

你有親眼見過佢地份租約/租單嗎?

原帖由 wkchoy 於 09-2-14 15:04 發表


咁業主都唔算呃呀
佢事實係收個租客 5200, 佢無寫多
咁應該唔係呃呀, 實租實收
你話佢收少租客但寫大租金就叫呃
(係咪應該係咁呢)
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


伯爵府

積分: 17808

魅力王子 好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 09-2-14 16:07 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 2009/2/14 15:09 發表
唉.我讀得書少.....
真係唔明樓主你講咩?
sorry...




子爵府

積分: 11191


20#
發表於 09-2-14 15:09 |只看該作者
唉.我讀得書少.....
真係唔明樓主你講咩?
sorry...


禁止訪問

積分: 5960


19#
發表於 09-2-14 15:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18101


18#
發表於 09-2-14 15:04 |只看該作者
原帖由 szeyee1999 於 09-2-14 14:56 發表

更加無可能,業主點會係無著數既情況下同你一齊呃政府,查到好大獲.


咁業主都唔算呃呀
佢事實係收個租客 5200, 佢無寫多
咁應該唔係呃呀, 實租實收
你話佢收少租客但寫大租金就叫呃
(係咪應該係咁呢)


子爵府

積分: 11191


17#
發表於 09-2-14 15:01 |只看該作者
原帖由 szeyee1999 於 09-2-14 14:56 發表

更加無可能,業主點會係無著數既情況下同你一齊呃政府,查到好大獲.
係囉.我想都想唔通............
點會佢地講就可俾到呀?
有租約.有租單嘛...
咁情況.業主仲同佢地一齊呃政府?
咁個agent咪同黨?
樓主.快舉報...


伯爵府

積分: 17808

魅力王子 好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 09-2-14 14:56 |只看該作者
原帖由 wkchoy 於 2009/2/14 14:41 發表


因為要比有關文件社署嘛
個業主梗無可能寫多 d 租, 差額比租客袋嘛

更加無可能,業主點會係無著數既情況下同你一齊呃政府,查到好大獲.



大宅

積分: 1450


15#
發表於 09-2-14 14:54 |只看該作者
真係唔想做.......


男爵府

積分: 8773


14#
發表於 09-2-14 14:52 |只看該作者
望都唔好望自己係綜援家庭啦!


子爵府

積分: 11191


13#
發表於 09-2-14 14:49 |只看該作者
原帖由 wkchoy 於 09-2-14 14:41 發表


因為要比有關文件社署嘛
個業主梗無可能寫多 d 租, 差額比租客袋嘛
我睇過啦..最高俾到4435(6人or 以上)無可能5千幾

[ 本帖最後由 四眼雞丁 於 09-2-14 14:52 編輯 ]


伯爵府

積分: 18101


12#
發表於 09-2-14 14:41 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-2-14 14:33 發表
你話佢地租一幢村屋?
咁你佢地claim租claim高d?
有用嗎?都會俾返個業主啦...唔會落自己袋..


因為要比有關文件社署嘛
個業主梗無可能寫多 d 租, 差額比租客袋嘛


子爵府

積分: 11191


11#
發表於 09-2-14 14:33 |只看該作者
原帖由 wkchoy 於 09-2-14 14:22 發表
我知係有上限
不過咁夾份租係有可能
之前都有聽人講過, 但無諗過會因為要咁 claim 租而提高租...
你話佢地租一幢村屋?
咁你佢地claim租claim高d?
有用嗎?都會俾返個業主啦...唔會落自己袋..


伯爵府

積分: 18101


10#
發表於 09-2-14 14:22 |只看該作者
我知係有上限
不過咁夾份租係有可能
之前都有聽人講過, 但無諗過會因為要咁 claim 租而提高租...


子爵府

積分: 11191


9#
發表於 09-2-14 13:49 |只看該作者
有上限呀...唔係話租幾多就俾返幾多...
有時人地講野...如果唔清楚話...最好了解左先
先好講俾其他人聽...
會令好多人誤解...


大宅

積分: 3178

畀面勳章


8#
發表於 09-2-14 13:46 |只看該作者
如果係3pair, $1733/pair, 有可能wor, 我識有家庭3人好似有$3300 for housing

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo