夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   7


大宅

積分: 2144


1#
發表於 17-9-30 14:07 |只看該作者
因為我依家大緊肚,某D原因,c6 堅決要我辭職安胎!所以已經無工作一段時間!

由於身體狀況,一bingo 已經由媽媽幫手煮晚餐,爸爸拎來俾我地食!(因為住得較近)

本來我返工時一直有俾家用娘家,兼常常回娘家食晚飯,所以我自己俾6k! 後來辭職後,由c6 負責俾,媽媽只要求3k, 但我覺得4k 合理些!所以呢段期間都是由C6 俾4k!

但依家c6 表態,我無為佢著想,我無為佢慳$, 我依家倒貼緊娘家!問我點解吾慳返4k 吾俾娘家,用來自已食外賣算,我聽完好傷心!

因為我知道媽媽好錫我, 餐餐煲湯夾買新鮮魚....等有益野我食!亦吾介意為我煮飯,爸爸亦樂意為我送飯! 我好感激佢地既幫助!但我講完呢句,c6 罵我,話我父母照顧我係應份,我對父母有感激之心,但為何我從來無感激過c6 賺錢養我!

我真是錯咩?我自己暫時吾可以買餸煮飯,媽媽肯幫我,我吾捨得cut, 所以我好無奈! 求各位俾d意見!thx..


大宅

積分: 1169


139#
發表於 17-10-6 05:38 |只看該作者

回覆樓主:

但係樓主,咁搞法,事情結局一定係離婚,到時衹會難為了bb
不過你c6唔抵幫,要比D教訓,可以同娘家講唔想媽媽走黎走去,返娘家食飯,揾一晚話想同媽媽傾計留宿,你同c6都可以比空間時間大家冷靜下,媽媽又唔覺你地嘈交而唔開心


大宅

積分: 4564


138#
發表於 17-10-5 23:37 |只看該作者

回覆樓主:

sorry,請問你地兩公婆,大家还存有愛意嗎?

因好像$作怪……令到大家搅成禁


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


137#
發表於 17-10-5 23:36 |只看該作者

回覆樓主:

你老公根本就懷恨在心
你間接令到佢同6299反面
佢都要你同屋企斷六親
唔想你同外家咁close
呢種男人心態唔要得,唔係一個好歸屬
生完後好好安排後路做定準備,加油!


男爵府

積分: 9856


136#
發表於 17-10-5 23:35 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-4 11:13
如果c6 親筆寫左協議書,承諾無論發生任何,絕不跟我爭奪bb! 如果打官司起來,有無用呢?(有佢簽名作實的 ...

應該有,收好啲,吾好比佢揾到
不過最安全係入紙離婚先,甘可能可以出世紙吾寫佢名,甘就爭吾到仔?。。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


135#
發表於 17-10-5 15:56 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-4 23:30
C6 吾話我,又無扺毀我爸媽時我就無提過!如果佢一扺毀我爸媽我就會提醒佢,我貼左你男家都吾少!

但佢話 ...

你話俾萬幾,點只幾千呀?


珍珠宮

積分: 31496


134#
發表於 17-10-5 13:55 |只看該作者

回覆樓主:

你老公好cheap


男爵府

積分: 5582


133#
發表於 17-10-5 13:40 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 15:23
當初講好辭職後,俾返相等我份人工的使費我!我信佢兼佢實牙實齒拍心口應承,我先辭!

但依家,都只是短 ...

你話比佢知,絕大部份嘅大肚婆個個月去照超聲波架。


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


132#
發表於 17-10-5 08:07 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-4 23:34
其實我媽腳力吾好,平時買餸煮飯還可以,但湊bb未必應付到!我都吾忍心要我媽咁辛苦!

依家我都開始搵資 ...

真係需要就請姐姐湊啦,無得驚咁多架。我仔啲同學,好多都係工人湊,有啲工人姐姐好錫小朋友架。又或者好似其他jm講,請婆婆幫手睇下,咁又放心啲。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


131#
發表於 17-10-5 01:55 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-4 23:34
其實我媽腳力吾好,平時買餸煮飯還可以,但湊bb未必應付到!我都吾忍心要我媽咁辛苦!

依家我都開始搵資 ...

如果可以啲話 , 請姐姐在父母家 , 主要做家頭細務 , 你媽媽教佢煮餸 , BB 主力婆婆湊 , 你就返工搵錢 。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


130#
發表於 17-10-5 01:43 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 15:26
但我依家無工作,再加上佢一定吾會肯離婚!好難逼到佢去簽名同意!

離唔離婚係後話 , 而家要保持心情開朗 , 生完 BB 坐好月後先諗呢個問題 。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


129#
發表於 17-10-5 01:35 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-2 11:13
依家我謝絕左c6食我媽媽煮的飯!

我話我媽煮我食係因為我係佢的囡,但我媽無責任無義務去煮俾c6食!

做得好 , 媽媽唔係俾佢呼之則來揮之則去 。


大宅

積分: 2144


128#
發表於 17-10-4 23:34 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-10-4 22:21
既然娘家咁錫你, 問下父母肯唔肯幫你湊b?
或者你請工人湊, 父母有時間上黎幫你睇頭睇尾(例如工人姐姐出去買 ...

其實我媽腳力吾好,平時買餸煮飯還可以,但湊bb未必應付到!我都吾忍心要我媽咁辛苦!

依家我都開始搵資料,睇定bb搵咩人湊!逼於無奈先會請姐姐!因為我地都吾放心交姐姐一個人湊!


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


127#
發表於 17-10-4 23:33 |只看該作者
紫希 發表於 17-9-30 23:06
係,越對得佢耐,越覺得佢自私!我想,此刻係我最難捱的關!

只要我順利生好bb, 應該可以好快搵到工!但b ...

生完 BB 後睇吓父母可否幫手湊 BB 。


大宅

積分: 2144


126#
發表於 17-10-4 23:30 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-10-4 19:02
咁你唔忿氣,出嚟住又慳咗,你有冇同佢講你貼咗男家好耐?

C6 吾話我,又無扺毀我爸媽時我就無提過!如果佢一扺毀我爸媽我就會提醒佢,我貼左你男家都吾少!

但佢話:你嗰幾千紋,當交水電都差不多!我呸,何來水電要成幾千紋一個月?而我媽煮飯我們食就吾使?我叫佢自己諗!


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


125#
發表於 17-10-4 23:22 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-9-30 14:15
而且而家係佢要求你唔好做架, 係佢令你零收入, 佢咁緊張個b 付出番你為佢少咗嗰份唔應該? 無本事咪鬼學 ...

講得好


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


124#
發表於 17-10-4 22:21 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-4 09:52
就是一直都俾咁多錢在男家,但食餐正常飯都無!我一早話搬,c6 吾肯!仲話住屋加水電煤都差不多了!

後來 ...
既然娘家咁錫你, 問下父母肯唔肯幫你湊b?
或者你請工人湊, 父母有時間上黎幫你睇頭睇尾(例如工人姐姐出去買送的時候)
再唔係, 申請社區保母都應該可以, 或者安排bb返全日班
千祈唔好諗埋左一邊, 覺得虧欠左bb, 講真好多媽媽都要返工搵錢, 放工/放假就全力照顧返bb


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


123#
發表於 17-10-4 19:02 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-3 09:10
當時我地一齊住,俾左成萬幾文!只是佔左一間房,佢亞媽連家用中的飯$ 都自己袋埋!口講應承會煮,但日日 ...

咁你唔忿氣,出嚟住又慳咗,你有冇同佢講你貼咗男家好耐?


伯爵府

積分: 19765

2018復活節勳章


122#
發表於 17-10-4 17:07 |只看該作者
sorry 講句................你C6好CHEAP好小家

將來自己出返嚟做嘢啦
唔係有排你受


翡翠宮

積分: 82057

畀面勳章


121#
發表於 17-10-4 16:17 |只看該作者
紫希 發表於 17-10-4 09:52
就是一直都俾咁多錢在男家,但食餐正常飯都無!我一早話搬,c6 吾肯!仲話住屋加水電煤都差不多了!

後來 ...
你父母可以幫忙嗎?搬近他們,方便接送bb
日日是好日

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo