夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   1


大宅

積分: 1674


1#
發表於 17-10-2 00:33 |只看該作者
本帖最後由 yinkib 於 17-10-11 15:58 編輯

Del


子爵府

積分: 11616


149#
發表於 17-10-4 14:12 |只看該作者
要打官司的話,單單佢吸毒喱條已經夠佢死啦。


男爵府

積分: 6480

開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回


148#
發表於 17-10-4 13:18 |只看該作者
放生自己.......


男爵府

積分: 9448

hashtag旅遊勳章


147#
發表於 17-10-4 12:54 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 11:06
系 不過而家要顧及埋個仔.
唉 點解拍拖果陣吾好似佢而家咁狠心對我咁飛左佢呢. 只怪當天自己太天真
我99成 ...

奉子成婚真係無咩好結果....

樓主你就無謂攬住個負資產唔放啦!27歲,大把時間青春搵第二、三春


男爵府

積分: 6670


146#
發表於 17-10-4 08:36 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 09:56
本帖最後由 yinkib 於 17-10-2 09:56 編輯

念在佢系個仔既爸爸

就係為左個仔先要走!趁後生,早走早著,歲月不饒人!

其實遲早都要走,只是你不想面對!反正2,3年後結果都是一樣,何必浪費光陰,金錢在他身上呢?

收拾心情,為自己和小朋友鋪路吧!3年後回頭看,你會後悔走得太遲


大宅

積分: 3534


145#
發表於 17-10-3 15:51 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 19:49
岩岩我話比佢帶吾系吾得,不過我要跟埋出去
佢話我吾可以跟出去!
佢話同我打官司爭返個仔,話我輸9緊:thi ...
你老公一定唔會WIN。 朋友有家庭問題離婚,佢搵社工幫手,社工教佢點申請綜援和攪離婚,你可試找社會工幫手


瑪瑙宮

積分: 139710


144#
發表於 17-10-3 15:44 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 20:24
但而家仲未離婚 間屋户主仲系佢
佢呢段時間要返黎,我點阻止?
架車15號last day供車,我諗住問佢攞錢供左 ...

我只覺得, 報失唔知可唔可行, 你要問清楚.


大宅

積分: 3420

熱血勳章


143#
發表於 17-10-3 15:22 |只看該作者
一個唔顧家,冇擔當既男人,要唔要都罷啦!
咁樣落去都係害左自己害左小朋友
申請綜援同搵社工幫忙啦。


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


142#
發表於 17-10-3 14:02 |只看該作者
星星的後裔 發表於 17-10-3 01:36
唔肯定我啱唔啱。

若離婚,官多數判比媽媽,除非好唔要發她好有問題,如吸毒,無工作唔能照顧自己及小朋友 ...

我嘅認知都係一樣 。


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


141#
發表於 17-10-3 14:01 |只看該作者
mini1204 發表於 17-10-2 01:08
申請綜緩啦
攬住舊垃圾做乜

X2


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


140#
發表於 17-10-3 11:38 |只看該作者
mini1204 發表於 17-10-2 01:08
申請綜緩啦
攬住舊垃圾做乜

認同,呢d男人一無是處, 執到都喊三聲


子爵府

積分: 10354


139#
發表於 17-10-3 10:26 |只看該作者

回覆樓主

換鎖,搵社工,住公屋仲好,離婚個仔跟你,三歲可以返全日,做洗碗都萬幾,唔會養唔掂,最大不了羅綜援,個咁嘅男人,仲走埋,一d責任心都無,要來做咩
做左阿媽一定要堅強,喊完咪又要面對?唔好嚇親小朋友,小朋友你凑開,佢又走左,九成判比媽媽的,放心,最緊要你自己要堅強。


男爵府

積分: 7911

畀面勳章


138#
發表於 17-10-3 10:18 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 20:24
但而家仲未離婚 間屋户主仲系佢
佢呢段時間要返黎,我點阻止?
架車15號last day供車,我諗住問佢攞錢供左 ...

你應該要先去搵社工,公屋就算你離左婚 佢無戶主都唔會轉左比你呀


男爵府

積分: 8083


137#
發表於 17-10-3 08:34 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 00:50
我真系好吾想面對單親,同埋離婚後有好多問題要解決 樣樣都同錢銀有關連.
我好怕小昆蟲小動物曱甴等等,好 ...

你吾願意面對單親,但就願意面對依家老公對你冇感情?負責任既男人係吾會吾理屋企走左去,仲要三星期。其實苦苦哀求返黎 你覺得有用嗎


禁止訪問

積分: 9141


136#
發表於 17-10-3 08:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9141


135#
發表於 17-10-3 08:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


134#
發表於 17-10-3 07:05 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 22:50
會出去做野,但我爸媽湊吾到
反而99話得閒會幫我湊下.
我又驚緊我出去做野,要搵其他人照顧個仔

有社區保姆或者姨姨湊。如果讀n-k,可以搵長全日制呀。你真係直接同個官講,你都好想ftm咁照顧小朋友,但未離婚時佢都唔俾錢你,離婚後都唔敢奢望,你實際啲自己搵錢都好好照顧小朋友。


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


133#
發表於 17-10-3 07:01 |只看該作者
yinkib 發表於 17-10-2 20:26
吾知一向我湊開!
打呢類官司需吾需要證人架?

我都唔知,不如問下有無過來jm問下?


複式洋房

積分: 495


132#
發表於 17-10-3 01:36 |只看該作者

回覆樓主

唔肯定我啱唔啱。

若離婚,官多數判比媽媽,除非好唔要發她好有問題,如吸毒,無工作唔能照顧自己及小朋友。

通常離婚間公屋是會比母子的,而爸爸會被掉去中轉屋,直至爸爸輪到新一間屋。


大宅

積分: 1674


131#
發表於 17-10-3 01:25 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-10-2 23:18
佢点會羸硬

但我都吾系100% win

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo