烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3447


1#
發表於 09-2-15 20:17 |只看該作者
因為坐月....我收左三盒....


大宅

積分: 3712

好媽媽勳章


20#
發表於 09-2-28 05:30 |只看該作者
原帖由 hidecatcat 於 09-2-15 08:47 發表
都唔知邊個發明d0甘既野....難飲到呢.....


又唔知坐月邊個時期飲最好
有人話會肥!!!!(即時驚左唔敢飲)


agree, most awlful drink. i hate this since i was a child. i was forced to drink one bottle every 3 days. awlful. i swear i will not drink this anymore when i grow up at that time.


大宅

積分: 3447


19#
發表於 09-2-27 01:34 |只看該作者
原帖由 召藥師 於 09-2-20 01:56 發表


傻啦!邊有咁快修到身架?!坐月一定係肥架!唔好減呀!
如果唔餵人奶,過多個幾月先慢慢減啦。


我餵人奶的(另少量奶粉)

我條腰...大肚果陣48
而家差唔多坐完月就32
幾時至可以回復當年模樣

ps
我發現人奶真係會有幾粒油星響面
我當阿b幫我減左肥架啦.....


複式洋房

積分: 146


18#
發表於 09-2-20 16:07 |只看該作者
開系粥度食,加姜絲,蔥花,即刻好味道呀。仲可以唔洗食到肉攝牙。


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


17#
發表於 09-2-20 15:41 |只看該作者
以前細個時見倒白X氏個廣告, 廣告個主角好似飲得好好味咁, 真係好想試下飲...
好了, 到我大咗搵到工做出咗糧了, 就拿拿林去買咗一盒, 當我打開第一樽准備飲的時候, 嘩....成陣豉油味, 跟住硬住頭皮一飲.....
嘩....難飲到吖....真係呢世都唔會再試了.
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 09-2-20 12:12 |只看該作者
"黑蚊蚊",見到都吾想飲。自己燉補品好過。


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 09-2-20 09:04 |只看該作者
原帖由 召藥師 於 09-2-20 01:56 AM 發表


傻啦!邊有咁快修到身架?!坐月一定係肥架!唔好減呀!
如果唔餵人奶,過多個幾月先慢慢減啦。

無錯, 係補好自己的好時機, 補得好身體都很很多, 補得唔好第時你要花多很多時間同錢先至可以補得番.


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 09-2-20 01:56 |只看該作者
原帖由 hidecatcat 於 09-2-20 01:20 AM 發表
大家既方法真係........比人地飲就最好飲了



我係咪應該唔好開..然後去二手市場賣左佢呢.....


ps
我無特登減肥
但....真係修唔番個身!!!!!(生左到而家已經差唔多20日了.....哎.....) ...


傻啦!邊有咁快修到身架?!坐月一定係肥架!唔好減呀!
如果唔餵人奶,過多個幾月先慢慢減啦。
盡我一己之力,發放正能量!


大宅

積分: 3447


13#
發表於 09-2-20 01:20 |只看該作者
大家既方法真係........比人地飲就最好飲了



我係咪應該唔好開..然後去二手市場賣左佢呢.....


ps
我無特登減肥
但....真係修唔番個身!!!!!(生左到而家已經差唔多20日了.....哎.....)


男爵府

積分: 5632


12#
發表於 09-2-16 12:33 |只看該作者
原帖由 EggBB 於 09-2-16 04:16 發表
I give to my husband.


Me too. 老公包晒.


子爵府

積分: 12183

2018復活節勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 09-2-16 04:16 |只看該作者
I give to my husband.


民房

積分: 3


10#
發表於 09-2-16 02:53 |只看該作者
原帖由 hidecatcat 於 09-2-15 20:17 發表
因為坐月....我收左三盒....


reheat, add a pitch of salt and have it like chicken soup, yum......


子爵府

積分: 12757


9#
發表於 09-2-15 22:34 |只看該作者
雪凍佢, 再用飲管放入d個ロ飲
因為避開左d 味蕾, 冇禁難頂
仲有剪短飲管, 一口氣"隊"完佢
原帖由 hidecatcat 於 09-2-15 20:17 發表
因為坐月....我收左三盒....


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 09-2-15 22:22 |只看該作者
原帖由 dincat 於 09-2-15 10:13 PM 發表
難飲過苦茶, 我頂唔順


我細個7、8歲時見個樽咁得意,又話有雞精華,心諗實係好好味啦!於是有次偷左阿婆一樽來飲,點知......飲左一啖成樽掉左,而家諗起都覺得自己好唔啱好折墮。

好在而家人大左,坐月時飲又唔覺太惡心,坐暖或溝熱水都接受到,最重要係半夜起身捱眼訓照顧仔女時飲樽真係舒服d。
盡我一己之力,發放正能量!


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 09-2-15 22:17 |只看該作者
原帖由 hidecatcat 於 09-2-15 09:47 PM 發表
都唔知邊個發明d0甘既野....難飲到呢.....


又唔知坐月邊個時期飲最好
有人話會肥!!!!(即時驚左唔敢飲)


如果餵人奶,唔好怕會肥,千祈咪特登減肥添喎!
盡我一己之力,發放正能量!


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


6#
發表於 09-2-15 22:13 |只看該作者
難飲過苦茶, 我頂唔順


男爵府

積分: 6946


5#
發表於 09-2-15 21:54 |只看該作者
我覺得好飲wor


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 09-2-15 21:51 |只看該作者
我坐月時都收到
我比左呀媽飲


大宅

積分: 3447


3#
發表於 09-2-15 21:47 |只看該作者
都唔知邊個發明d0甘既野....難飲到呢.....


又唔知坐月邊個時期飲最好
有人話會肥!!!!(即時驚左唔敢飲)


大宅

積分: 3414


2#
發表於 09-2-15 20:21 |只看該作者
可以用熱水 "座" 熱佢先飲, 無咁腥架

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo