想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 216


1#
發表於 17-10-8 16:40 |只看該作者
我經期成日遲,上次3/9黎,
今次反應好奇怪,28/9開始個人好攰好攰,頭重重,我以為自己作感冒,食左粒感冒藥瞓, 之後瞓黎瞓去都唔夠,
到1/10開始有流啡,唔係正常m到,得啡色野,有時有d 血絲
3/10 開始覺得好暈好想嘔,仲好似發燒咁頭重重發熱,果晚自己驗又冇野。。

之後一路都keep住頭重重,暈,耐唔耐又好想嘔。。 呢排情緒唔係太好,返工又煩,成日好易就想喊。。

今日仍然仲有啡色野。。
我今朝晨尿驗多次。。 見到綠d有條好淺既粉紅色。。。我再用秀兒同maxi驗結果都係有淺粉紅。。

有冇絲打試過咁既情況?


大宅

積分: 1688


41#
發表於 17-11-1 19:00 |只看該作者
我本身係28/10DD,前一晚有經痛既感覺,當日晏晝重流左少少血,之後二日就一早keep 住流啡,但個量又好少,於是30號晚同31號朝早拎綠d試下!(有線)但我依架依然keep 住有流啡!有時一,二滴,有時會流好似分泌物既量。我打過去婦科,佢話太早期咩都照唔到,建議我直接入急症室。但我問過過來人,話就算我入院都冇野可以做到,都只係訓床!(因為太早期,咩都唔會照到)我應該點呢?但我咩感覺都冇,連最基本會胸漲都冇!依架個人好迷茫!
myimage.jpg


大宅

積分: 1386


40#
發表於 17-10-19 18:36 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-19 18:29
多謝你呀^^
等個hcg降返晒之後就可以補返個身體,
大概半年後再努力過!

係呀,補身好緊要!

聽你講野, 你應該都係一個樂觀嘅人,咁就放心喇!

我們一齊加油啦!!


複式洋房

積分: 216


39#
發表於 17-10-19 18:29 |只看該作者
Kesnalam 發表於 17-10-19 18:23
其實翻倍嘅意思係x1.66...不過除左hcg仲要睇超聲波嘅

係呀,好彩你發現得早,一針就搞得掂,不幸中之大幸! ...

多謝你呀^^
等個hcg降返晒之後就可以補返個身體,
大概半年後再努力過!

做mama真係唔容易呀,大家都要加油,對自己要好d^^


大宅

積分: 1386


38#
發表於 17-10-19 18:23 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-19 17:17
我冇兩日驗呀,
因為係完全冇諗過呢個問題。

其實翻倍嘅意思係x1.66...不過除左hcg仲要睇超聲波嘅

係呀,好彩你發現得早,一針就搞得掂,不幸中之大幸!

希望la...我只希望唔好係宮外,其他野處理方法都簡單d...

你都要加油啊!!我見到有好多jm宮外后都會接到返小天使. 養好身子,期待你嘅好消息!


複式洋房

積分: 216


37#
發表於 17-10-19 17:17 |只看該作者
Kesnalam 發表於
你果時唔係2日驗一次?但我睇你既數值都有翻倍bor..

我驗左2次血,暫時2次都有翻倍, 醫生前日話只睇到疑似 ...

我冇兩日驗呀,
因為係完全冇諗過呢個問題。

其實我都唔係好識計,
我自己睇係認為:
9/10- 有300
咁11/10 -600
13/10 -1200
15/10- 2400
17/10 應該有- 4800
係咪咁??

其實都好彩個指數唔過3000,
因為過左3000 就要做手術。

醫生有冇叫你幾時再做檢查,
好多宮外孕都發生係輸卵管,
但宮頸位係1:9000, 好少見既,

保持心境平静, 發生咩事都好,留得青山在,那怕冇柴燒。

希望你再次檢查既時候,可以聽到你講,見到bb係正確既位置上面。

同bb講加油,mama都要加油!


大宅

積分: 1386


36#
發表於 17-10-19 17:00 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-19 16:49
我當初驗9/10係300,
17/10係2600
其實我諗都係唔太理想,

你果時唔係2日驗一次?但我睇你既數值都有翻倍bor..

我驗左2次血,暫時2次都有翻倍, 醫生前日話只睇到疑似有d野喺子宮頸附近,但都未confirm到

我自己就好擔心宮外,因我又係有出血情況加遲左幾日綠d先有控....


複式洋房

積分: 216


35#
發表於 17-10-19 16:49 |只看該作者
Kesnalam 發表於 17-10-19 16:43
請問你驗血有冇翻倍?定係有升但升得唔理想?

唔好意思問你甘多問題,因我依家既情況同你好似...

我當初驗9/10係300,
17/10係2600
其實我諗都係唔太理想,
同埋over 1500係must見到胎,但我係照唔到,同時醫生揾左好耐見到左邊有黑影。所以基本上係好肯定。

早d check 清楚, 希望你冇事!生個健康bb!


大宅

積分: 1386


34#
發表於 17-10-19 16:43 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-19 12:43

請問你驗血有冇翻倍?定係有升但升得唔理想?

唔好意思問你甘多問題,因我依家既情況同你好似...

希望你身體快d復原,小天使會再次返黎你身邊!!


複式洋房

積分: 216


33#
發表於 17-10-19 12:43 |只看該作者
Kesnalam 發表於 17-10-19 11:15
你果時有冇抽血驗hcg?



大宅

積分: 1386


32#
發表於 17-10-19 11:15 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-19 08:04
記得早d做檢查!

我一路流啡,入院,照到係宮外,

你果時有冇抽血驗hcg?


複式洋房

積分: 237


31#
發表於 17-10-19 09:13 |只看該作者

回覆樓主:

我而家都係咁, 流左2日啡, 唔知係咪period. (已經late 左1星期)不過我不嬲都唔準. 但係又乾嘔左个幾星期
用左綠d2日,佢D 粉紅係張膠紙下面, 都唔知有冇
你好明顯中左呀,.恭喜你
IMG_20171019_082829.JPEG


別墅

積分: 592


30#
發表於 17-10-19 08:25 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-19 08:22
係呀,無錯。
流左啡第6日先驗到

好驚呀 但會吾會係月經前既啡呀?


複式洋房

積分: 216


29#
發表於 17-10-19 08:22 |只看該作者
bellabella831 發表於 17-10-19 08:18
你係流啡之後查到懷孕?

係呀,無錯。
流左啡第6日先驗到


別墅

積分: 592


28#
發表於 17-10-19 08:18 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-19 08:04
記得早d做檢查!

我一路流啡,入院,照到係宮外,

你係流啡之後查到懷孕?


複式洋房

積分: 216


27#
發表於 17-10-19 08:04 |只看該作者
bellabella831 發表於 17-10-18 23:27
我都琴日開始流啡 但無黎m

記得早d做檢查!

我一路流啡,入院,照到係宮外,
好彩發現得早,唔洗做手術,可以打針令佢委縮, 雖然當時真係好傷心,但唯有諗, 真係不幸中既大幸。

希望各位準mama, 流啡千萬唔可以忽視,早d檢查,早d安心!


別墅

積分: 592


26#
發表於 17-10-18 23:27 |只看該作者

回覆樓主

我都琴日開始流啡 但無黎m


複式洋房

積分: 216


25#
發表於 17-10-10 16:48 |只看該作者
BBmaruko 發表於 17-10-10 15:09
我上一次M已經係7月尾化學個次...我係超級唔準既~所以根本就計唔到幾時DD我而家都重有小量啡...底底唔會有. ...

^^成你貴言!


大宅

積分: 3678


24#
發表於 17-10-10 15:09 |只看該作者
Ckn_n 發表於 17-10-10 15:02
係見唔到wo.. 你上次幾時黎m呀?
我3/9黎, 3/10都未驗到,
到7/10 先見到有控。
我上一次M已經係7月尾化學個次...我係超級唔準既~所以根本就計唔到幾時DD我而家都重有小量啡...底底唔會有...有時VV個陣抹先有...
但我有M痛FEEL, 但又唔係黎M, 真係好苦惱!!!

祝你懷孕成功


複式洋房

積分: 216


23#
發表於 17-10-10 15:03 |只看該作者
lamlam0521 發表於 17-10-10 13:41
我都好似你咁!成日覺得好攰!想訓想訓咁!
8號抹有啡啡地,9號有流啡,唔知係咪想黎m咁!
本身有多囊,所 ...

我覺得好似有作感冒咁既feel

你再留意多幾日睇下

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo