想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1175


1#
發表於 17-10-9 16:01 |只看該作者
今日已經day 26但我仲未排卵,size一直未夠大,起碼要等多一星期先排。。
醫生建議我食催經藥下個月再努力,但我唔想浪費今個月呀。。

咁遲排會唔會影響受孕?請問我應該等排卵定食催經藥?


大宅

積分: 1175


3#
發表於 17-10-9 18:19 |只看該作者

回覆樓主



大宅

積分: 1175


2#
發表於 17-10-9 16:28 |只看該作者

回覆樓主



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo