想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 763


1#
發表於 17-10-11 06:41 |只看該作者
如果流產後被告之是葡萄胎, 可以政府轉返私家觀察進度嗎? 真的要1年後才可懷孕, 定觀察HCG 合格就可以? 有無1年內而且成功例子?


複式洋房

積分: 387


24#
發表於 17-10-19 01:34 |只看該作者
回覆 小野花 的帖子

恭喜你


複式洋房

積分: 387


23#
發表於 17-10-19 01:31 |只看該作者
我小產左2次,第一次空心胎,第二次完全性葡萄胎,完全性比較危險,所以我有定時返医院抽血,等左一年先可以再懷孕,女女十一個月,好感恩,建必你都是去政府抽血驗查化算,同埋瑪麗医院有專科睇葡萄胎。


別墅

積分: 763


22#
發表於 17-10-14 06:45 |只看該作者
要照肺嗎? 低過5 都要照... 之後每次覆診其實要check d 咩


大宅

積分: 1704


21#
發表於 17-10-13 12:48 |只看該作者
我都分享一下, 12wk, 檢查確認冇左心跳, 即日刮, 因為不是第一次小產, 都唔係好崩潰, 覆診時, 醫生話我係葡萄胎, 穩陣D要刮多次, 之後又刮, 2星期驗HCG, 直至個位數。現在冇事, 不過已經40+, 同BB應該緣盡喇。


子爵府

積分: 10088

畀面勳章


20#
發表於 17-10-12 08:44 |只看該作者
curr2000 發表於 17-10-12 08:40
請問上一胎咩年紀生? 唔知關唔關事

本帖最後由 turtle_joy 於 17-10-17 06:17 編輯

.


別墅

積分: 763


19#
發表於 17-10-12 08:40 |只看該作者
turtle_joy 發表於 17-10-12 08:18
而家係QM跟緊,話要指數跌到去10再打多3針,之後都要繼續keep check,不過我應該唔會再生喇,經過今次真係 ...
請問上一胎咩年紀生? 唔知關唔關事


子爵府

積分: 10088

畀面勳章


18#
發表於 17-10-12 08:18 |只看該作者
curr2000 發表於 17-10-12 08:14
請問係邊間醫院? 醫生有無話要幾耐才可以完全康復?

本帖最後由 turtle_joy 於 17-10-17 06:17 編輯

.


別墅

積分: 763


17#
發表於 17-10-12 08:14 |只看該作者
turtle_joy 發表於 17-10-11 21:44
本帖最後由 turtle_joy 於 17-10-11 21:46 編輯

8週發現,應該係完全性,做刮宮前150000幾,刮宮後一星 ...
請問係邊間醫院? 醫生有無話要幾耐才可以完全康復?


子爵府

積分: 10088

畀面勳章


16#
發表於 17-10-12 03:10 |只看該作者
lovebaby2612 發表於 17-10-12 00:05
我見過有媽媽有此情況,後來一年半內不斷睇醫生,及飲中藥調理,直至再度懷孕成功生仔仔;所以唔駛咁灰的 ...

Thanks


子爵府

積分: 10088

畀面勳章


15#
發表於 17-10-12 03:09 |只看該作者
lovebaby2612 發表於 17-10-11 23:59
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

本帖最後由 turtle_joy 於 17-10-17 06:16 編輯

.


禁止訪問

積分: 148


14#
發表於 17-10-12 00:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 148


13#
發表於 17-10-11 23:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10088

畀面勳章


12#
發表於 17-10-11 21:44 |只看該作者
curr2000 發表於 17-10-11 20:39
回覆 turtle_joy 的帖子

請問是幾多週? 是完全或是部分? 咁呢3個月HCG 走勢如何? ...

本帖最後由 turtle_joy 於 17-10-17 06:15 編輯

.


別墅

積分: 763


11#
發表於 17-10-11 20:39 |只看該作者
回覆 turtle_joy 的帖子

請問是幾多週? 是完全或是部分? 咁呢3個月HCG 走勢如何?


子爵府

積分: 10088

畀面勳章


10#
發表於 17-10-11 18:39 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 turtle_joy 於 17-10-17 06:15 編輯

.


別墅

積分: 763


9#
發表於 17-10-11 17:57 |只看該作者
要唔要照肺 ?


男爵府

積分: 6411


8#
發表於 17-10-11 15:50 |只看該作者
curr2000 發表於 17-10-11 15:05
請問係咪10 個月都係連續低 HCG ? 第11個月試就 bingo ?

係,但都試左半年


別墅

積分: 763


7#
發表於 17-10-11 15:05 |只看該作者
請問係咪10 個月都係連續低 HCG ? 第11個月試就 bingo ?


男爵府

積分: 6411


6#
發表於 17-10-11 13:59 |只看該作者
curr2000 發表於 17-10-11 13:55
之後小天使回來了嗎 ? 請問HCG 值那一年係處於低? 醫生用咩 標準去判斷可不可以再孕(有D半年、一年、二年 ...

女女8個月了,我抽了10個月,好似最後2個月無去抽。

我係半葡萄,當時我心急,未夠一年就試(emoji)


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo