立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5530
第二次iui 又失敗左
11/10 DD 但仲未月經到
但感覺到差不多黎 因爲個肚好谷
有咩方法令佢快啲黎?
C6 唔知安慰我定咩⋯⋯
佢話預左iui 唔成功
話醫院程序要3次iui 再 ivf
話iui 得10几個%成功率好低
但我覺得由0~10已經高左啦⋯⋯唉!!
大宅
積分: 3825
禁止訪問
積分: 228
積分: 2536
積分: 5690
Wongpoman 發表於 17-10-19 13:54 回覆 bamamaba 的帖子 放心做埋第三次啦 祝你成功 如果大吉利是 第三次都唔成功 第三次m到之後 就打返去醫 ...
積分: 3452
ella0628 發表於 17-10-19 13:14 私家做。 因為我無時間慢慢排公家
積分: 7022
breadmother 發表於 17-10-18 18:48 你睇邊度醫生呀?
debby51 發表於 17-10-18 17:48 回覆 ella0628 的帖子 威記都係叫你即刻走得,一樣無得抖架。塞藥既話,如果夠黃體,就唔需要用。
ella0628 發表於 17-10-18 17:29 我已經放完精了, 但醫生又無叫我塞小白球。。。全部都係我上網睇到應該有既程序。 又無叫我忍尿先放精, ...
debby51 發表於 17-10-18 07:32 回覆 ella0628 的帖子 打破卵針係可以計算到d卵幾時排,增加機會。2次我都有打到。
別墅
積分: 930
bamamaba 發表於 17-10-18 08:43 想問⋯如果驗過3次棒棒都係陰性 係咪可以排除宮外孕架?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy