想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 5530


1#
發表於 17-10-12 16:37 |只看該作者

第二次iui 又失敗左

11/10 DD 但仲未月經到

但感覺到差不多黎
因爲個肚好谷

有咩方法令佢快啲黎?





C6 唔知安慰我定咩⋯⋯

佢話預左iui 唔成功

話醫院程序要3次iui 再 ivf

話iui 得10几個%成功率好低

但我覺得由0~10已經高左啦⋯⋯唉!!


大宅

積分: 3825


35#
發表於 17-11-1 20:14 |只看該作者
回覆 Karen4168 的帖子

我已經係ivf到成功,所以上年既唔開心暫時忘記了。Iui對我黎講真係曬錢曬時間,而家只期望平平安安就夠了。


禁止訪問

積分: 228


34#
發表於 17-10-31 23:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5530


33#
發表於 17-10-20 09:35 |只看該作者
想問,係咪食左啲排卵藥個人會好燥!
我係咁爆暗瘡,JM們有咩介紹搽下~~
平時用開茶樹油,係咪都無問題???


男爵府

積分: 5530


32#
發表於 17-10-20 09:31 |只看該作者
回覆 yenyenlau 的帖子

同你一樣仲有一次iui


大宅

積分: 2536


31#
發表於 17-10-19 21:50 |只看該作者
回覆 yenyenlau 的帖子

未做ivf呀 12月中先做 你iui都要 努力


男爵府

積分: 5690


30#
發表於 17-10-19 20:58 |只看該作者
Wongpoman 發表於 17-10-19 13:54
回覆 bamamaba 的帖子

放心做埋第三次啦 祝你成功 如果大吉利是 第三次都唔成功 第三次m到之後 就打返去醫 ...

Hello!見到你都係qm做
你是否已開始ivf?
我仲有一次iui....但覺得都唔會成功架喇
Ivf係點?辛唔辛苦?


大宅

積分: 3452


29#
發表於 17-10-19 19:18 |只看該作者
ella0628 發表於 17-10-19 13:14
私家做。 因為我無時間慢慢排公家

其實仁安做通常會要急少少尿容易d 放條喉但唔會影響成功率。第二間我又唔知會唔會一定咁做,因為政府醫院鄀晤洗急尿做。塞藥就是make sure 夠黃體,一係伱好夠,如果唔係你問醫生啦。


大宅

積分: 2536


28#
發表於 17-10-19 19:17 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

Pm u


男爵府

積分: 5530


27#
發表於 17-10-19 15:39 |只看該作者
回覆 Wongpoman 的帖子

你好呀!睇返你其他post 你都係QM呀?
你依家進度如何呀?


大宅

積分: 2536


26#
發表於 17-10-19 13:54 |只看該作者
回覆 bamamaba 的帖子

放心做埋第三次啦 祝你成功 如果大吉利是 第三次都唔成功 第三次m到之後 就打返去醫院同姑娘報月經 之後14日 姑娘就會畀個期你 大約一個月就會去見醫生 聽講座 見完醫生 大約兩個零月就可以做ivf


男爵府

積分: 7022


25#
發表於 17-10-19 13:14 |只看該作者
breadmother 發表於 17-10-18 18:48
你睇邊度醫生呀?

私家做。 因為我無時間慢慢排公家


男爵府

積分: 7022


24#
發表於 17-10-19 13:14 |只看該作者
debby51 發表於 17-10-18 17:48
回覆 ella0628 的帖子

威記都係叫你即刻走得,一樣無得抖架。塞藥既話,如果夠黃體,就唔需要用。

尋日放完精, 夜晚無再dodo(因為c6好攰), 今晚補仲得唔得呢?


大宅

積分: 3452


23#
發表於 17-10-18 18:48 |只看該作者
ella0628 發表於 17-10-18 17:29
我已經放完精了, 但醫生又無叫我塞小白球。。。全部都係我上網睇到應該有既程序。 又無叫我忍尿先放精, ...

你睇邊度醫生呀?


大宅

積分: 3825


22#
發表於 17-10-18 17:48 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

威記都係叫你即刻走得,一樣無得抖架。塞藥既話,如果夠黃體,就唔需要用。
可能你內在環境真係無需要,醫生有錢無理由唔賺既。


男爵府

積分: 7022


21#
發表於 17-10-18 17:29 |只看該作者
debby51 發表於 17-10-18 07:32
回覆 ella0628 的帖子

打破卵針係可以計算到d卵幾時排,增加機會。2次我都有打到。

我已經放完精了, 但醫生又無叫我塞小白球。。。全部都係我上網睇到應該有既程序。 又無叫我忍尿先放精, 又無叫我抖15 分鐘先走。。。。


別墅

積分: 930


20#
發表於 17-10-18 09:35 |只看該作者
bamamaba 發表於 17-10-18 08:43
想問⋯如果驗過3次棒棒都係陰性
係咪可以排除宮外孕架?

宮外孕要去照聲波,睇下個子宮有無胎long,我小產個次去照,照到疑似係胎long,佢話應該唔係宮外孕,到最後見紅入醫院後自行排出。


男爵府

積分: 5530


19#
發表於 17-10-18 08:43 |只看該作者
想問⋯如果驗過3次棒棒都係陰性
係咪可以排除宮外孕架?


大宅

積分: 3825


18#
發表於 17-10-18 07:32 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

打破卵針係可以計算到d卵幾時排,增加機會。2次我都有打到。
個醫生未必hea你既,抽血超聲波可能反應到你排卵係幾時,就真係唔駛打。


男爵府

積分: 5530


17#
發表於 17-10-18 00:37 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

我就係今次唔使打排卵針,見醫生照完超聲波就同我講聽日放精,佢話如果排左卵夠大就唔使打破卵針喎!
PS:雖則佢講既係岩,但我都覺得佢係hea 我囉

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo