想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7022


1#
發表於 17-10-12 23:13 |只看該作者
我今個cycle第一次做iui.
day 3 開始食排卵藥。
day 7 食完排卵藥療程
day 8 (今日) 返去醫生話。。。 太早, 未見有成績
day 13 再返去check吓

唉。 擔心呀, 唔知係咪排卵藥唔work呢?


男爵府

積分: 7022


26#
發表於 17-10-21 18:00 |只看該作者

回覆樓主:

我day 14 放左精, 但一d感覺都無。 當晚因為太攰無再補dodo, day 15(第二晚) 就有。 今日day 18 依然無感覺, 應該都無行了。 下星期2 返去驗血


大宅

積分: 3452


25#
發表於 17-10-21 17:08 |只看該作者
arbearbe 發表於 17-10-21 16:36
另外想問問你,都是星期一做iui。那今晚你會自己先和老公做一次先嗎?(emoji)(emoji)
...

我昨晚做了,醫生話呢二晚要比先生抖。你如果星期一做就晤好自己行房了。


大宅

積分: 3452


24#
發表於 17-10-21 17:07 |只看該作者
arbearbe 發表於 17-10-21 16:36
另外想問問你,都是星期一做iui。那今晚你會自己先和老公做一次先嗎?(emoji)(emoji)
...

我昨晚做了,醫生話呢二晚要比先生抖。你如果星期一做就晤好自己行房了。


大宅

積分: 3452


23#
發表於 17-10-21 17:07 |只看該作者
arbearbe 發表於 17-10-21 16:36
另外想問問你,都是星期一做iui。那今晚你會自己先和老公做一次先嗎?(emoji)(emoji)
...

我昨晚做了,醫生話呢二晚要比先生抖。你如果星期一做就晤好自己行房了。


大宅

積分: 1613


22#
發表於 17-10-21 16:36 |只看該作者
breadmother 發表於 17-10-21 11:52
琴日見醫生,醫生叫我星期一做iui 今晚才打破卵針但今早我用了三個牌子的排卵紙check 都強,但昨晚明明仲 ...

另外想問問你,都是星期一做iui。那今晚你會自己先和老公做一次先嗎?(emoji)(emoji)


大宅

積分: 3452


21#
發表於 17-10-21 11:52 |只看該作者
arbearbe 發表於 17-10-14 21:53
我都是今個cycle做nature iui呀?請問你是否會自己check住排卵紙情況嗎?

琴日見醫生,醫生叫我星期一做iui 今晚才打破卵針但今早我用了三個牌子的排卵紙check 都強,但昨晚明明仲淺控。現在都唔知點,諗住星期一cancel 先,我估明天都排了。


男爵府

積分: 7022


20#
發表於 17-10-17 19:12 |只看該作者

回覆樓主:

點解會唔需要打破卵針既?聽日可以放精了。


男爵府

積分: 7022


19#
發表於 17-10-16 19:57 |只看該作者
cerealkiller 發表於 17-10-16 10:10
我都剛做左 natural IUI, 下個星期開估

我聽朝去見醫生睇吓d卵點樣。 到時再update. 祝你成功呀!!


複式洋房

積分: 211


18#
發表於 17-10-16 10:10 |只看該作者

回覆樓主:

我都剛做左 natural IUI, 下個星期開估


禁止訪問

積分: 148


17#
發表於 17-10-15 00:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3452


16#
發表於 17-10-14 23:16 |只看該作者
arbearbe 發表於 17-10-14 21:53
我都是今個cycle做nature iui呀?請問你是否會自己check住排卵紙情況嗎?

我未見醫生但上次是打破卵針


大宅

積分: 1613


15#
發表於 17-10-14 21:53 |只看該作者
breadmother 發表於 17-10-14 11:40
今cycle 會第二次做natural iui 了。

我都是今個cycle做nature iui呀?請問你是否會自己check住排卵紙情況嗎?


別墅

積分: 645


14#
發表於 17-10-14 19:11 |只看該作者
lovebaby2612 發表於 17-10-13 15:33
如果妳好想iui成功,就一定要中醫調理,相輔相成!希望妳今次可以惦啦。如果真的fail,有須要可以搵我。這中 ...

Pls pm中醫資料thanks


男爵府

積分: 7022


13#
發表於 17-10-14 13:35 |只看該作者
breadmother 發表於 17-10-14 11:40
今cycle 會第二次做natural iui 了。

一齊加油!


男爵府

積分: 7022


12#
發表於 17-10-14 13:35 |只看該作者
mrsym 發表於 17-10-14 11:04
我都係第一次做iui... 岩岩食完5日排卵藥,等緊day11 見醫生照卵,好緊張!
...

一齊加油啊!!! 我都係等緊星期2(day13) 再見醫生。。。 到時再互相update吓丫


大宅

積分: 3452


11#
發表於 17-10-14 11:40 |只看該作者

回覆樓主

今cycle 會第二次做natural iui 了。


複式洋房

積分: 345


10#
發表於 17-10-14 11:04 |只看該作者
ella0628 發表於 17-10-12 23:13
我今個cycle第一次做iui.
day 3 開始食排卵藥。
day 7 食完排卵藥療程

我都係第一次做iui... 岩岩食完5日排卵藥,等緊day11 見醫生照卵,好緊張!


禁止訪問

積分: 148


9#
發表於 17-10-13 15:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55968


8#
發表於 17-10-13 07:39 |只看該作者
ella0628 發表於 17-10-13 04:17
幾時會加針呢? 因為醫生提都無提會幫我加針。 淨係叫我day 13 返去再照睇咩情況再決定幾時擺精入去咋。 ...

我排卵藥後照2次都唔夠大就加針

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo