母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2203


1#
發表於 17-10-19 08:09 |只看該作者
生大囡時我番工就一日五泵 之後因爲自己要長期食藥 藥後泵的奶只比囡沖涼 一直五泵到七個月加固順利先減泵 現在細佬兩個月一日食1000左右 家姐300左右 一日泵1600左右 依家人奶雪櫃爆了 冰箱爆了 家姐下年一月兩歲唔夠奶都可以唔食 依家就減到四泵會唔會奶量跌好多呢 因為之前八泵七泵六泵五泵咁減都影響不大 但五去到四時間真的拉得頗長 我怕一減攪到餵不到兩歲 但現在雪櫃爆哂不停泵也浪費了親子時間 請問有媽媽可以分享經驗嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo