想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3091


1#
發表於 17-10-19 11:04 |只看該作者
本帖最後由 sandylam2010 於 17-10-19 11:06 編輯

請問有冇人知屯門或元朗邊度有得抽血驗孕,而且好快可以知道?


大宅

積分: 1212


32#
發表於 17-11-19 06:53 |只看該作者
sandylam2010 發表於 17-10-30 10:34
我問左啦,仲係屯門新墟,驗hcg $100咋,好抵!最快即日知,慢就要第二日
...

有沒有電話?


別墅

積分: 763


31#
發表於 17-11-10 11:46 |只看該作者
Manbe02 發表於 17-11-10 11:36
但去診所驗要幾錢呀?點解我見人地驗先$280、但我唔知佢去邊驗佢問我係揀邊個、我左價錢表
...

我之前係旺角同佐敦驗過有$300幾同$200幾左右,但點都唔會咁貴同無即日出報告囉


複式洋房

積分: 475


30#
發表於 17-11-10 11:36 |只看該作者
Bbbtcy 發表於 17-11-10 11:24
本帖最後由 Bbbtcy 於 17-11-10 11:27 編輯

我直頭上去話驗HCG,佢係本Price list 度搵個B-HCG($550) ...

但去診所驗要幾錢呀?點解我見人地驗先$280、但我唔知佢去邊驗佢問我係揀邊個、我左價錢表
myimage.jpg


別墅

積分: 763


29#
發表於 17-11-10 11:24 |只看該作者
Manbe02 發表於 17-11-10 11:11
我打電話問係$100、問有無得驗埋Hcg,我去到話$100只是係驗懷孕有定無、如果驗其他要加錢、我話驗hcg佢問返 ...

本帖最後由 Bbbtcy 於 17-11-10 11:27 編輯

我直頭上去話驗HCG,佢係本Price list 度搵個B-HCG($550)比我睇,係咪lee個,仲係咁問我你係咪已經有左,我係咁答佢我唔知,佢仲勁煩咁問我(好無奈下),之後同佢做左試管嬰兒,要醫生叫我Check 佢先無再問,但到抽時我問佢幾時有報告,佢話明日,因要send出去,即日唔會有,我覺得你收得咁貴$550仲要唔係即日有報告,我咪即走囉


複式洋房

積分: 475


28#
發表於 17-11-10 11:11 |只看該作者
Bbbtcy 發表於 17-11-10 10:34
但點解我上到去佢收$550 仲要話最快第二日先有報告,價錢貴好多都仲要第二日返報告
...

我打電話問係$100、問有無得驗埋Hcg,我去到話$100只是係驗懷孕有定無、如果驗其他要加錢、我話驗hcg佢問返我咩黎


別墅

積分: 763


27#
發表於 17-11-10 10:34 |只看該作者
sandylam2010 發表於 17-10-30 10:34
我問左啦,仲係屯門新墟,驗hcg $100咋,好抵!最快即日知,慢就要第二日
...

但點解我上到去佢收$550 仲要話最快第二日先有報告,價錢貴好多都仲要第二日返報告


大宅

積分: 2024

畀面勳章


26#
發表於 17-11-9 06:18 |只看該作者
Ling224tungtung 發表於 17-11-8 03:57
有無得驗埋bb性別架?

應該有您打去問下。。


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


25#
發表於 17-11-8 08:24 |只看該作者

回覆樓主

請問有無價錢表呀?
定係要打去問架?
謝謝


複式洋房

積分: 216


24#
發表於 17-11-8 03:57 |只看該作者
sakaiminako 發表於 17-10-23 18:41
屯門新墟有間叫建生化驗所,有抽血驗孕,5分鐘內即知,以前100蚊,而家唔知
...

有無得驗埋bb性別架?


別墅

積分: 752


23#
發表於 17-11-6 00:00 |只看該作者
sandylam2010 發表於 17-10-30 10:34
我問左啦,仲係屯門新墟,驗hcg $100咋,好抵!最快即日知,慢就要第二日
...

可以pm我資料嗎?


別墅

積分: 763


22#
發表於 17-11-4 13:54 |只看該作者
sandylam2010 發表於 17-10-30 10:34
我問左啦,仲係屯門新墟,驗hcg $100咋,好抵!最快即日知,慢就要第二日
...

可以PM埋資料比我嗎?我打算下星期去驗
謝謝


大宅

積分: 1486


21#
發表於 17-11-3 15:36 |只看該作者
sandylam2010 發表於 17-10-30 10:34
我問左啦,仲係屯門新墟,驗hcg $100咋,好抵!最快即日知,慢就要第二日
...
可否pm我thx


別墅

積分: 834


20#
發表於 17-11-3 15:29 |只看該作者
sandylam2010 發表於 17-10-30 10:34
我問左啦,仲係屯門新墟,驗hcg $100咋,好抵!最快即日知,慢就要第二日
...
可以pm d聯絡資料我嗎?thanks


複式洋房

積分: 475


19#
發表於 17-10-31 03:14 |只看該作者
sandylam2010 發表於 17-10-30 10:34
我問左啦,仲係屯門新墟,驗hcg $100咋,好抵!最快即日知,慢就要第二日
...

可以pm 我嗎、我都想知、可以驗埋黃體嗎?


大宅

積分: 3091


18#
發表於 17-10-31 00:39 |只看該作者
namnam2016 發表於 17-10-30 11:00
可以Pm定我嗎,我day14,下星期要再驗~thanks~~

Bingo左?恭喜你


大宅

積分: 1009


17#
發表於 17-10-30 11:00 |只看該作者
sandylam2010 發表於 17-10-30 10:34
我問左啦,仲係屯門新墟,驗hcg $100咋,好抵!最快即日知,慢就要第二日
...

可以Pm定我嗎,我day14,下星期要再驗~thanks~~


大宅

積分: 1009


16#
發表於 17-10-30 10:48 |只看該作者
sandylam2010 發表於 17-10-30 10:34
我問左啦,仲係屯門新墟,驗hcg $100咋,好抵!最快即日知,慢就要第二日
...

本帖最後由 namnam2016 於 17-10-30 10:48 編輯

遲左一步tim,我到左旺中了,不過我要開埋藥~一定要跟醫生..
而家好攰呀.....成日眼瞓


大宅

積分: 3091


15#
發表於 17-10-30 10:34 |只看該作者
namnam2016 發表於 17-10-27 10:54
我都想知,次次都走出去九龍先有得驗

我問左啦,仲係屯門新墟,驗hcg $100咋,好抵!最快即日知,慢就要第二日


大宅

積分: 2024

畀面勳章


14#
發表於 17-10-28 13:32 |只看該作者
Louisho1990 發表於 17-10-26 13:09
試左未呀,系咪唔使轉介信嫁

黎間唔需要轉介信

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo