想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 237


1#
發表於 17-10-19 12:29 |只看該作者
本帖最後由 Matosweetheart 於 17-10-19 12:29 編輯

8月M/C 左之後, 等左一個CYCLE 再試.我地29/9 有dodo, expected DD 係12/10 (不過之前都唔係好準, 可能18 - 19/10 先係)

近幾個幾星期成日乾嘔, 尋日有嘔
但係尋日開始有流啡. 今日都仲有D...

都唔知到底係中左, 定係黎M:(

紅D 得好淺控, 綠D 又冇野睇 (P.S. 係個貼紙下面, 好marginal 位有DD 粉紅, 不過都唔知係咪, 如圖)

我問中醫, 佢話如果有多囊 (我疑似, 未confirm), 會遲D先驗到...
而家心情唔知點咁......law law lun
IMG_20171019_082829.JPEG


大宅

積分: 2453


8#
發表於 17-10-19 17:04 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-19 16:54
8月果次化學左, 今個月再BINGO 返
祝黏實


侯爵府

積分: 21950


7#
發表於 17-10-19 16:54 |只看該作者
本帖最後由 freshrose 於 17-10-19 16:55 編輯
黃家三少奶 發表於 17-10-19 16:49
恭喜你呀, 你唔係幾個月前已經bingo咩??

8月果次化學左, 今個月再BINGO 返


大宅

積分: 2453


6#
發表於 17-10-19 16:49 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-19 13:58
都過左咁多日, 中就中, 唔中就唔中

我自己30號DODO, 上星期已經驗到喇
恭喜你呀, 你唔係幾個月前已經bingo咩??


複式洋房

積分: 237


5#
發表於 17-10-19 14:22 |只看該作者
回覆 freshrose 的帖子

恭喜你呀~~~
我都知, 所以其實等埋呢兩個睇係咪M到就知道了


侯爵府

積分: 21950


4#
發表於 17-10-19 13:58 |只看該作者
Matosweetheart 發表於 17-10-19 13:54
估係28日左右排, 果時未有紅D, 冇度.
and yes ah. 淨你29有dodo

都過左咁多日, 中就中, 唔中就唔中

我自己30號DODO, 上星期已經驗到喇


複式洋房

積分: 237


3#
發表於 17-10-19 13:54 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-19 13:15
你幾號排啊? 29/9 之後就無再DO 過?

估係28日左右排, 果時未有紅D, 冇度.
and yes ah. 淨你29有dodo


侯爵府

積分: 21950


2#
發表於 17-10-19 13:15 |只看該作者
你幾號排啊? 29/9 之後就無再DO 過?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo