烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 5596


1#
發表於 17-10-19 14:16 |只看該作者
想買, 唔知邊部好用D呢?


大宅

積分: 4093

好媽媽勳章


29#
發表於 18-2-21 12:07 |只看該作者
teresayan07 發表於 18-2-15 22:28
焗完好油既野例如燒腩仔個 d...
係咪用 self clean 功能都得?
佢有發熱線.. 難唔難抺ga?

我都想買比老人家用,真係好想知清潔係咪比其他焗爐容易。


珍珠宮

積分: 34110


28#
發表於 18-2-15 22:28 |只看該作者
chanbaby 發表於 18-2-7 18:47
用左cusinarr個幾星期,非常滿意. 我兩大一細, 蒸魚蒸排骨, 焗過pizza, pasta, 魚柳, 雞翼等 ,好方便. 仲 ...

焗完好油既野例如燒腩仔個 d...
係咪用 self clean 功能都得?
佢有發熱線.. 難唔難抺ga?


伯爵府

積分: 18673


27#
發表於 18-2-8 12:50 |只看該作者

回覆樓主:

早幾日買左P仔 今晚開機試玩


大宅

積分: 4459


26#
發表於 18-2-8 12:22 |只看該作者
我在看 GEMINI, 是否預設功能比較多?

• 6項烹調功能 : 蒸煮, 烤焗, 蒸+焗, 解凍,
加熱及發酵
• 17 項預設食譜 + 1 個 DIY 自選模式
• 蒸煮溫度可達125˚C
• 高壓蒸氣噴嘴可快速在 30秒內產生蒸氣
• 功率: 1700瓦 (蒸煮 700瓦及烤焗 1000瓦)
• 特大 LED 自選烹調屏幕
• 自動溫度調節功能
• 容量:26升
• 食物安全級別 304不銹鋼爐內腔
• 特設自動洗功能
• 水箱容量 : 1升
• 附盛水盤
• 過熱安全保護
• 配件 : 烤架及烤盤
• 產品尺寸: 481(闊) x 340(高) x 465(深)毫米


別墅

積分: 513


25#
發表於 18-2-8 10:47 |只看該作者
有冇人試過 whirlpool 4S 好唔好用? 咁大部唔敢隨便買


大宅

積分: 2792


24#
發表於 18-2-8 10:06 |只看該作者
回覆 moon88 的帖子

$18XX


大宅

積分: 2954


23#
發表於 18-2-7 23:14 |只看該作者
jemswin1 發表於 18-2-7 22:13
請問上色均衡嗎?我用用P仔要轉幾次位置

都要轉吓位。我跟啲食譜嘅温度整,但試過一兩次后,要比一般食谱建議温度降低10至20度攝氏。


大宅

積分: 2954


22#
發表於 18-2-7 23:11 |只看該作者
chanbaby 發表於 18-2-7 20:10
回覆 CorHo 的帖子

點解cs 要我寄㗎?自已keep 都有3年保養嗎?

佢係咁講喎


子爵府

積分: 13487


21#
發表於 18-2-7 22:13 |只看該作者
chanbaby 發表於 18-2-7 18:47
用左cusinarr個幾星期,非常滿意. 我兩大一細, 蒸魚蒸排骨, 焗過pizza, pasta, 魚柳, 雞翼等 ,好方便. 仲 ...

請問上色均衡嗎?我用用P仔要轉幾次位置


大宅

積分: 2957


20#
發表於 18-2-7 20:10 |只看該作者
回覆 CorHo 的帖子

點解cs 要我寄㗎?自已keep 都有3年保養嗎?


大宅

積分: 2954


19#
發表於 18-2-7 19:27 |只看該作者
chanbaby 發表於 18-2-7 18:47
用左cusinarr個幾星期,非常滿意. 我兩大一細, 蒸魚蒸排骨, 焗過pizza, pasta, 魚柳, 雞翼等 ,好方便. 仲 ...

C S話唔洗寄收据。自己keep就得。


大宅

積分: 2954


18#
發表於 18-2-7 19:25 |只看該作者
登!登!登! 發表於 18-1-18 13:05
回覆 littlebb228 的帖子

我昨日買咗cusinart, 我叫佢2月先送放, 好抵$2800, 我貪佢大少少有17L

我11月Sogo減價時買,暫時好滿意。但層架易生銹。蒸嘢時就算較super steam都唔係出好多蒸氣。厨房乾淨過用普通电蒸炉。


大宅

積分: 2957


17#
發表於 18-2-7 18:47 |只看該作者
本帖最後由 chanbaby 於 18-2-7 18:50 編輯

用左cusinarr個幾星期,非常滿意. 我兩大一細, 蒸魚蒸排骨, 焗過pizza, pasta, 魚柳, 雞翼等 ,好方便. 仲有 self clean 功能, 焗完襟個掣乾淨晒, 吾洗抺.
留意要預留機側邊位,要拎到個水箱出黎加水

蒸野比明火多30% 時間,要用super steam+起碼150 度
焗雞用bake steam, 肉滑皮脆

保養要寄收據+送貨單先有, 保養三年
可messenger 去cs 要求中文說明書&食譜


水晶宮

積分: 61227


16#
發表於 18-2-7 13:05 |只看該作者
moon88 發表於 18-2-7 12:48
你買幾多錢?

我沒有去太平洋開倉,差不多2千


大宅

積分: 4459


15#
發表於 18-2-7 12:48 |只看該作者
MariaTsui 發表於 18-2-7 10:57
我都買左小白(P仔),明天送貨,你可以入小香谷睇下,谷友真的很勁。
...
你買幾多錢?


水晶宮

積分: 61227


14#
發表於 18-2-7 10:57 |只看該作者
mrstree 發表於 18-2-6 09:59
我都買左P仔,唔係好識除左蒸仲可以點

我都買左小白(P仔),明天送貨,你可以入小香谷睇下,谷友真的很勁。


大宅

積分: 4459


13#
發表於 18-2-6 17:32 |只看該作者
mrstree 發表於 18-2-6 09:59
我都買左P仔,唔係好識除左蒸仲可以點
可以焗的


大宅

積分: 2792


12#
發表於 18-2-6 09:59 |只看該作者
我都買左P仔,唔係好識除左蒸仲可以點


侯爵府

積分: 20523


11#
發表於 18-2-6 08:11 |只看該作者
回覆 moon88 的帖子

改咗3月先送貨, 有排先知

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo