想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 224


1#
發表於 17-10-19 17:06 |只看該作者
想請問LH頭三日都有加深,但今日無加深,緑D 還是好淺控,仲有無機?09/10做ivf, 放D2胎。 感謝解答


侯爵府

積分: 21950


21#
發表於 17-10-20 17:40 |只看該作者
Tung891016 發表於 17-10-20 16:09
我5係晨都見到淺線。用電子就顯示1-2weeks
我諗過多1星期會明顯

你明顯d 先去拎懷孕證明喇, 唔明顯or 條線太淺醫生係唔會開俾你架



複式洋房

積分: 224


20#
發表於 17-10-20 17:01 |只看該作者
Tung891016 發表於 17-10-20 16:47
應該聽朝搵第二個睇。起身5vv直接去診所vv驗

好!加油啊,祝痴實


別墅

積分: 820


19#
發表於 17-10-20 16:47 |只看該作者
Maris0804 發表於 17-10-20 16:43
或者轉個醫生睇睇?

應該聽朝搵第二個睇。起身5vv直接去診所vv驗


複式洋房

積分: 224


18#
發表於 17-10-20 16:43 |只看該作者
Tung891016 發表於 17-10-20 16:09
我5係晨都見到淺線。用電子就顯示1-2weeks
我諗過多1星期會明顯

或者轉個醫生睇睇?


複式洋房

積分: 224


17#
發表於 17-10-20 16:42 |只看該作者
Tung891016 發表於 17-10-20 16:07
個醫生話係咪晨v無分別。
又5知咩電子驗孕,又5知排卵試紙。

個醫生流流地wow


複式洋房

積分: 224


16#
發表於 17-10-20 16:40 |只看該作者
Tung891016 發表於 17-10-20 16:09
我5係晨都見到淺線。用電子就顯示1-2weeks
我諗過多1星期會明顯

祝痴實


侯爵府

積分: 21950


15#
發表於 17-10-20 16:24 |只看該作者
Tung891016 發表於 17-10-20 16:07
甘我DD應該係幾時?

排卵第14日


別墅

積分: 820


14#
發表於 17-10-20 16:09 |只看該作者
Maris0804 發表於 17-10-20 14:52
check HCG 最好用晨v. 我現在除個晨v, 其他時間v 都check 唔到。或者驗血。

我5係晨都見到淺線。用電子就顯示1-2weeks
我諗過多1星期會明顯


別墅

積分: 820


13#
發表於 17-10-20 16:07 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-20 15:18
如果太淺, 佢地係唔會開證明俾你, 如果你7 號排, 都未到DD , 除非你好深HCG 濃度好高, 醫生先會開俾你

甘我DD應該係幾時?


別墅

積分: 820


12#
發表於 17-10-20 16:07 |只看該作者
Maris0804 發表於 17-10-20 14:52
check HCG 最好用晨v. 我現在除個晨v, 其他時間v 都check 唔到。或者驗血。

個醫生話係咪晨v無分別。
又5知咩電子驗孕,又5知排卵試紙。


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


11#
發表於 17-10-20 15:23 |只看該作者
Tung891016 發表於 17-10-20 14:06
我岩岩去醫生check,等2分鐘之後就得個哄同無。之後醫生又好似5多相甘。我比埋電子醫生睇,佢都5信。。。
...
可唔可以驗血呀?同埋驗孕要晨V先最準確, 尿液濃度最高


侯爵府

積分: 21950


10#
發表於 17-10-20 15:18 |只看該作者
Tung891016 發表於 17-10-20 14:06
我岩岩去醫生check,等2分鐘之後就得個哄同無。之後醫生又好似5多相甘。我比埋電子醫生睇,佢都5信。。。
...

如果太淺, 佢地係唔會開證明俾你, 如果你7 號排, 都未到DD , 除非你好深HCG 濃度好高, 醫生先會開俾你



複式洋房

積分: 224


9#
發表於 17-10-20 14:52 |只看該作者
Tung891016 發表於 17-10-20 14:06
我岩岩去醫生check,等2分鐘之後就得個哄同無。之後醫生又好似5多相甘。我比埋電子醫生睇,佢都5信。。。
...

check HCG 最好用晨v. 我現在除個晨v, 其他時間v 都check 唔到。或者驗血。


別墅

積分: 820


8#
發表於 17-10-20 14:06 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-20 11:36
clear blue 或者曼仔 呢D都係驗孕即知既工具而且比綠D SENSITIVE D

我岩岩去醫生check,等2分鐘之後就得個哄同無。之後醫生又好似5多相甘。我比埋電子醫生睇,佢都5信。。。
其實我係上一次9月13號第一日come,之後用排卵試紙,10月7號排。我都5知點。。。。。。。


複式洋房

積分: 224


7#
發表於 17-10-20 11:58 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-20 11:36
clear blue 或者曼仔 呢D都係驗孕即知既工具而且比綠D SENSITIVE D

嗯嗯,謝謝你,我現在去抽血看看。謝謝你。

點評

la_source    發表於 17-10-20 12:02


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


6#
發表於 17-10-20 11:36 |只看該作者
Maris0804 發表於 17-10-19 18:37
沒有啊。緑D 不行嘛?為什麼要clearblue 或者曼仔啊?不好意思,好多問題。
...
clear blue 或者曼仔 呢D都係驗孕即知既工具而且比綠D SENSITIVE D


複式洋房

積分: 224


5#
發表於 17-10-19 18:37 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-19 18:15
你自己有冇買CLEAR BLUE 驗孕棒同曼仔驗呀?

沒有啊。緑D 不行嘛?為什麼要clearblue 或者曼仔啊?不好意思,好多問題。


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


4#
發表於 17-10-19 18:15 |只看該作者
Maris0804 發表於 17-10-19 18:13
今日第四日無加深啊,是中了嘛?
你自己有冇買CLEAR BLUE 驗孕棒同曼仔驗呀?


複式洋房

積分: 224


3#
發表於 17-10-19 18:13 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-19 18:10
LH頭三日都有加深, 緑D 還是好淺控
唔係中左嗎?

今日第四日無加深啊,是中了嘛?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo