立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 224
侯爵府
積分: 21950
Tung891016 發表於 17-10-20 16:09 我5係晨都見到淺線。用電子就顯示1-2weeks 我諗過多1星期會明顯
Tung891016 發表於 17-10-20 16:47 應該聽朝搵第二個睇。起身5vv直接去診所vv驗
別墅
積分: 820
Maris0804 發表於 17-10-20 16:43 或者轉個醫生睇睇?
Tung891016 發表於 17-10-20 16:07 個醫生話係咪晨v無分別。 又5知咩電子驗孕,又5知排卵試紙。
Tung891016 發表於 17-10-20 16:07 甘我DD應該係幾時?
Maris0804 發表於 17-10-20 14:52 check HCG 最好用晨v. 我現在除個晨v, 其他時間v 都check 唔到。或者驗血。
freshrose 發表於 17-10-20 15:18 如果太淺, 佢地係唔會開證明俾你, 如果你7 號排, 都未到DD , 除非你好深HCG 濃度好高, 醫生先會開俾你
琥珀宮
積分: 197061
Tung891016 發表於 17-10-20 14:06 我岩岩去醫生check,等2分鐘之後就得個哄同無。之後醫生又好似5多相甘。我比埋電子醫生睇,佢都5信。。。 ...
la_source 發表於 17-10-20 11:36 clear blue 或者曼仔 呢D都係驗孕即知既工具而且比綠D SENSITIVE D
Maris0804 發表於 17-10-19 18:37 沒有啊。緑D 不行嘛?為什麼要clearblue 或者曼仔啊?不好意思,好多問題。 ...
la_source 發表於 17-10-19 18:15 你自己有冇買CLEAR BLUE 驗孕棒同曼仔驗呀?
Maris0804 發表於 17-10-19 18:13 今日第四日無加深啊,是中了嘛?
la_source 發表於 17-10-19 18:10 LH頭三日都有加深, 緑D 還是好淺控 唔係中左嗎?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy