想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 194


1#
發表於 17-10-21 02:21 |只看該作者
我今日抽卵抽到27粒,但未知有幾多粒可以用,聽朝診所會打嚟講,我抽前半年睇中醫,每日兩包滴雞精,同埋每日一粒葉酸,今日醫生都話理想,仲有冇其他野要食幫助下個月著床架?


複式洋房

積分: 194


8#
發表於 17-10-25 11:51 |只看該作者
LEE-Baby 發表於 17-10-23 11:46
最後有幾多粒可以用呀?
唔好意思好多問題

有17粒受精,3粒day3,跟住佢過兩日再打比我報告,滴雞精我飲王朝,中藥一個月飲兩星期


大宅

積分: 1833


7#
發表於 17-10-23 13:46 |只看該作者
回覆 yyuukkiili 的帖子

我抽左23粒,13粒受精,最後雪左6粒DAY 3胎,4粒DAY 5胎。


子爵府

積分: 13076


6#
發表於 17-10-23 11:46 |只看該作者
yyuukkiili 發表於 17-10-21 02:21
我今日抽卵抽到27粒,但未知有幾多粒可以用,聽朝診所會打嚟講,我抽前半年睇中醫,每日兩包滴雞精,同埋每 ...

最後有幾多粒可以用呀?
唔好意思好多問題


子爵府

積分: 13076


5#
發表於 17-10-23 11:45 |只看該作者
yyuukkiili 發表於 17-10-21 02:21
我今日抽卵抽到27粒,但未知有幾多粒可以用,聽朝診所會打嚟講,我抽前半年睇中醫,每日兩包滴雞精,同埋每 ...

睇中醫半年係咪日日都有飲中藥?
滴雞精飲邊隻牌子?謝謝


子爵府

積分: 13076


4#
發表於 17-10-23 11:44 |只看該作者
yyuukkiili 發表於 17-10-23 11:14
34

請問有無食中藥或者其他補充品?
可以有咁多卵好


複式洋房

積分: 194


3#
發表於 17-10-23 11:14 |只看該作者
LEE-Baby 發表於 17-10-21 21:29
27粒好多呀請問幾多歲呀?

34


子爵府

積分: 13076


2#
發表於 17-10-21 21:29 |只看該作者

回覆樓主

27粒好多呀請問幾多歲呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo