想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 200


1#
發表於 17-10-22 13:13 |只看該作者
努力左兩年都冇結果,上個月終於去試左IUI,結果都係吾得。覺得身心好疲累⋯⋯
我仲諗緊做吾做第二次好


大宅

積分: 3452


44#
發表於 17-11-3 12:31 |只看該作者
debby51 發表於 17-11-3 12:19
回覆 breadmother 的帖子

我係威記做,一次約15000,做左兩次失敗,就做ivf。我如果38就應該做ivf,唔好再 ...

我都知iui 成功率底但相對ivf 付作用較少。如果再試多次iui 都唔得先ivf 會遲二個月開針,我估影響唔會好大掛!


大宅

積分: 3825


43#
發表於 17-11-3 12:19 |只看該作者
回覆 breadmother 的帖子

我係威記做,一次約15000,做左兩次失敗,就做ivf。我如果38就應該做ivf,唔好再曬時間,當然要睇番你金錢上可唔可以負擔到。
威記ivf要7-10萬,平仁安少少。


禁止訪問

積分: 223


42#
發表於 17-11-3 11:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3452


41#
發表於 17-10-25 12:37 |只看該作者
回覆 Hui110 的帖子

你在那裡做? 我第一次在仁安做natural iui 都失敗,都唔知仲試唔試,我已經38歲了。











大宅

積分: 3452


40#
發表於 17-10-25 12:35 |只看該作者
回覆 debby51 的帖子

你在那裡做? 我第一次在仁安做natural iui 都失敗,都唔知仲試唔試,我已經38歲了。


複式洋房

積分: 211


39#
發表於 17-10-25 01:24 |只看該作者
Annietamjelly 發表於 17-10-25 01:20
我做果時33歲,型態未洗吾合格
洗完合格

老公洗前洗後都唔合格,頭都大埋


複式洋房

積分: 235


38#
發表於 17-10-25 01:20 |只看該作者
cerealkiller 發表於 17-10-24 22:56
你做個時幾歲同埋老公精子質素如何?

我做果時33歲,型態未洗吾合格
洗完合格


複式洋房

積分: 211


37#
發表於 17-10-24 22:56 |只看該作者
Annietamjelly 發表於 17-10-24 09:51
試第三次成功~阿仔3歳了

你做個時幾歲同埋老公精子質素如何?


大宅

積分: 1616


36#
發表於 17-10-24 22:08 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得如果年紀大, 可以去試ivf, 始終機會大啲


複式洋房

積分: 200


35#
發表於 17-10-24 22:07 |只看該作者
回覆 cerealkiller 的帖子

一齊加油,仲有機會


複式洋房

積分: 211


34#
發表於 17-10-24 19:08 |只看該作者

回覆樓主:

我都係第一次 IUI 失敗了,未DD 已黎M....


大宅

積分: 1124


33#
發表於 17-10-24 17:21 |只看該作者
kk1030 發表於 17-10-24 00:27
我有朋友去咗一次就成功,所以我應該會考慮果間,同迷平過平時bk 介紹果D醫師..(IVF的費用大約台幣10~12 ...

我想要台灣醫生資料比較下,thanks


大宅

積分: 3280


32#
發表於 17-10-24 16:11 |只看該作者
Annietamjelly 發表於 17-10-24 09:51
試第三次成功~阿仔3歳了

恭喜晒你


大宅

積分: 3280


31#
發表於 17-10-24 16:11 |只看該作者
Hui110 發表於 17-10-24 13:58
方便PM資料俾我?我先做下資料搜集

可以,pm u


複式洋房

積分: 235


30#
發表於 17-10-24 14:32 |只看該作者
Hui110 發表於 17-10-24 14:02
恭喜您,有冇分法增加中既機會率?

放鬆D


複式洋房

積分: 200


29#
發表於 17-10-24 14:02 |只看該作者
Annietamjelly 發表於 17-10-24 09:51
試第三次成功~阿仔3歳了
恭喜您,有冇分法增加中既機會率?


複式洋房

積分: 200


28#
發表於 17-10-24 13:58 |只看該作者
kk1030 發表於 17-10-24 00:27
我有朋友去咗一次就成功,所以我應該會考慮果間,同迷平過平時bk 介紹果D醫師..(IVF的費用大約台幣10~12 ...
方便PM資料俾我?我先做下資料搜集


複式洋房

積分: 235


27#
發表於 17-10-24 09:51 |只看該作者

回覆樓主:

試第三次成功~阿仔3歳了


大宅

積分: 3280


26#
發表於 17-10-24 00:27 |只看該作者
Hui110 發表於 17-10-24 00:23
去台灣做IVF大概要幾錢?

我有朋友去咗一次就成功,所以我應該會考慮果間,同迷平過平時bk 介紹果D醫師..(IVF的費用大約台幣10~12萬元,從打排卵針開始到胚胎植入大約需要兩個禮拜左右的時間)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo