想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 399


1#
發表於 17-10-23 20:27 |只看該作者
Book 左下個月睇醫生,姑娘叫我帶齊報告,有冇jm 會預備埋基礎體溫表見醫生,有冇用?


大宅

積分: 1729


6#
發表於 17-10-24 21:32 |只看該作者

回覆樓主:

有用呀,測几時排卵


複式洋房

積分: 399


5#
發表於 17-10-24 19:16 |只看該作者
smilebobo 發表於 17-10-24 15:16
預備左先la, 我自己第一胎嗰陣係度基礎體溫中的!

加油

咁我要做定功課,mark 定體溫先


複式洋房

積分: 399


4#
發表於 17-10-24 19:13 |只看該作者
shanshan827 發表於 17-10-24 07:19
睇咩醫生?

婦產科生育科


複式洋房

積分: 384


3#
發表於 17-10-24 15:16 |只看該作者

回覆樓主

預備左先la, 我自己第一胎嗰陣係度基礎體溫中的!

加油

點評

la_source    發表於 17-10-24 15:47


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 17-10-24 07:19 |只看該作者

回覆樓主

睇咩醫生?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo