想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1628


1#
發表於 17-10-24 18:39 |只看該作者
我19號第1日m,23號開始食左5日藥,11號去照已經排左卵
呢一個星期肚好似谷m咁,間中小腹會抽住痛,胸有時好似引產完谷奶咁勁痛(間中),今朝有好淡既血水,而家都有小小,唔知咁血唔血黎m


男爵府

積分: 7051


24#
發表於 17-11-4 10:05 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-11-4 02:59
回覆 karmankama 的帖子

我發生呢件事之前都試過宮外孕,跟住一直去睇醫生照好唒又再有。頭四個月一直留血 ...

人總要向前看,身邊仍有愛錫你的c6,家人朋友。

傷痛過後就要重新出發,人生總有高低起跌,有喜有悲,大家都要好好生活下去。


大宅

積分: 1628


23#
發表於 17-11-4 02:59 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

我發生呢件事之前都試過宮外孕,跟住一直去睇醫生照好唒又再有。頭四個月一直留血,只係訓覺食藥做好多野好辛苦先保住佢,
到8個月既時候醫生話冇咩長大到叫我到9個月好返去開刀,
點個開刀前幾日佢就冇左心跳,我果刻個人空白唒,只係識喊,
其實我到而家都未係太準備,好驚會再有呢d事發生。


大宅

積分: 1628


22#
發表於 17-11-4 02:51 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

其實我一開始都日日諗,好唔開心,但都過左去點都要接受。最近睇左本書,係講胎前記憶,佢會再次返去你身邊嫁,唔好咁快放棄呀,


大宅

積分: 1258


21#
發表於 17-11-3 16:02 |只看該作者
karmankama 發表於 17-11-3 15:43
06/2012 22週4引產,07/2013 小x,09/2015 驗血甲亢高難孕,已平常心咁多年啦,只係有時上嚟呻下,吐下苦 ...
好痛心AR, 我睇文字都想喊出黎
咁大週數先無咗, 真係吾係人人頂得住
你要加油啊, 我聽過4X生既人, 不過你有冇搵生育醫生幫手?例如食藥/打針, IVF 等等?
其實仲有好多方便, 你咁亞Q精神 上天一定見到, 會送個平安同健康既BB俾你架


男爵府

積分: 7051


20#
發表於 17-11-3 15:43 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-11-3 15:20
回覆 karmankama 的帖子

哈好比咁大壓力自己,順其自然啦,大家一齊努力呀,我都好大壓力好驚嫁,

06/2012 22週4引產,07/2013 小x,09/2015 驗血甲亢高難孕,已平常心咁多年啦,只係有時上嚟呻下,吐下苦水啫。

我自知年紀大無希望,最近睇發嫂專訪,深深體會,只有失去過的,才會感受到嗰種痛,事實就係事實,無得改變,亦無法改變,只要默默接受和承受。

當初結構問題引產,我都有問過 “點解要係我”,我2005年結婚,等左7年先可以自然懷孕,點解上天比左我,又要攞番,唯有平常心,隨緣,令自己好好繼續生活下去。


大宅

積分: 1628


19#
發表於 17-11-3 15:20 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

哈好比咁大壓力自己,順其自然啦,大家一齊努力呀,我都好大壓力好驚嫁,
話唒之前陀到9個月最後都唔得,


男爵府

積分: 7051


18#
發表於 17-11-2 21:12 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-11-2 18:41
回覆 karmankama 的帖子

咁我遲左幾日啫,你黎左未呀?

31/10 day 39 終於嚟左。

今日 day 3,仲有一次排卵藥,day 5 應該會食埋,我年事已高,點都要博一博

不過已超高齡,出年1月44了,明知係零機會,預左無,食左還自己心願啫,等自己心靈好過d。

講真比我真係有,都未必有心有力。

有 - 有嘅好,覺得完整d,女人結婚後,就想生仔,有自己同c6嘅bb。

無 - 阿Q d諗,自由d,去旅行話行就行,經濟上無咁大壓力。

恨就無,有d人有左就唔要,難為想生無得生嗰d


複式洋房

積分: 130


17#
發表於 17-11-2 20:51 |只看該作者


大宅

積分: 1628


16#
發表於 17-11-2 18:42 |只看該作者
回覆 kikiiik 的帖子

應該食藥係會咁嫁,


大宅

積分: 1628


15#
發表於 17-11-2 18:41 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

咁我遲左幾日啫,你黎左未呀?


已刪除用户

積分: 172


14#
發表於 17-10-28 00:14 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7051


13#
發表於 17-10-27 20:50 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-10-27 14:45
回覆 karmankama 的帖子

終於黎左啦,又再開始過😩每次黎m都好傷心

咁你即係遲左幾多日?

唔中m到,又係一佪新開始,你唔好氣餒。

我已超超超高齡,今日已遲左9日仲未嚟,唔中又唔嚟咪仲煩。


大宅

積分: 1628


12#
發表於 17-10-27 14:45 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

終於黎左啦,又再開始過😩每次黎m都好傷心


男爵府

積分: 7051


11#
發表於 17-10-26 22:23 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-10-26 11:45
回覆 karmankama 的帖子

我day23既時候去照過,已經排左,而家已經day38都唔黎,只係前日有血水,

你 cycle 幾多?


大宅

積分: 1628


10#
發表於 17-10-26 11:45 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

我day23既時候去照過,已經排左,而家已經day38都唔黎,只係前日有血水,
今日大便有小小血水,好怪


大宅

積分: 1628


9#
發表於 17-10-26 11:43 |只看該作者
回覆 Jebbycheung 的帖子

竟然,我11號果陣去照過已經排左,但都唔黎m


男爵府

積分: 7051


8#
發表於 17-10-26 00:13 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-10-25 20:01
回覆 karmankama 的帖子

我都唔知算唔算係,到今日又咩都冇你係講緊食左會遲成20日?

唔係遲20日,而係 day 20 先排卵,m到第一日係 day 1。


複式洋房

積分: 331


7#
發表於 17-10-25 23:52 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-10-24 18:39
我19號第1日m,23號開始食左5日藥,11號去照已經排左卵
呢一個星期肚好似谷m咁,間中小腹會抽住痛,胸有時好 ...

我食完仲早左黎


大宅

積分: 1628


6#
發表於 17-10-25 20:01 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

我都唔知算唔算係,到今日又咩都冇你係講緊食左會遲成20日?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo