想生BB

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   4


男爵府

積分: 6954


1#
發表於 17-10-25 23:43 |只看該作者
我大約9-11號dd
今次排卵,勁準時
呢幾年週期都係35-47日左右
上次週期34日
今次day13-14 深粗,今日day 15中午開始淺至50—60% 夜晚已淺到30—40%

day 12,14,15都有交功課

點評

la_source    發表於 17-10-26 16:19


男爵府

積分: 7754

2018復活節勳章


192#
發表於 17-11-9 18:09 |只看該作者

回覆樓主

今日DD 未有動靜


男爵府

積分: 6954


191#
發表於 17-11-9 17:31 |只看該作者
fdcm 發表於 17-11-9 13:16
我岩岩今日黎完,要再努力

我仲谷緊m 中


男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


190#
發表於 17-11-9 13:16 |只看該作者
我岩岩今日黎完,要再努力


民房

積分: 21


189#
發表於 17-11-9 10:58 |只看該作者

回覆樓主

新人報到!
自然地試咗幾個月,都係空歡喜一場,對上兩個月可能俾壓力自己,平時都準時到的經期都遲咗一個星期,攪到以為bingo高興咗幾日
剛剛今日經期都嚟咗搵我喇...
過埋今次都係要認真做人
會買齊探熱器排卵紙
乖乖地到時候每日check了


複式洋房

積分: 132


188#
發表於 17-11-9 01:27 |只看該作者

回覆樓主

我6號DD,平時大約30至35日左右,呢兩日三角位有啲扯扯地


男爵府

積分: 7754

2018復活節勳章


187#
發表於 17-11-7 19:35 |只看該作者

回覆樓主

Keep住37度 dd-2 大白板


男爵府

積分: 6954


186#
發表於 17-11-7 17:41 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-7 17:14
但day20先排 正常嗎?如果去到聽日先排係day21啦喎(emoji)(emoji)(emoji)

個個人唔同ga!有d 人早有d 人遲排卵


男爵府

積分: 6954


185#
發表於 17-11-7 17:40 |只看該作者
bbboboiloveyou 發表於 17-11-7 17:18
M到了,早左一日

我feel 到今時or 聽朝會嚟


男爵府

積分: 6888


184#
發表於 17-11-7 17:18 |只看該作者

回覆樓主:

M到了,早左一日


大宅

積分: 2051


183#
發表於 17-11-7 17:14 |只看該作者

回覆樓主

但day20先排 正常嗎?如果去到聽日先排係day21啦喎(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 2051


182#
發表於 17-11-7 17:02 |只看該作者

回覆樓主

係咪真架,我仲諗黃金時間個女先入院,覺得個天都五比我


男爵府

積分: 6954


181#
發表於 17-11-7 16:13 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-7 13:54
dd17號,轉淺緊?今晚dodo仲趕五趕得切?今日早嗰條深過參考線

今晚dodo 都可以!你應該今晚到半夜排


男爵府

積分: 6954


180#
發表於 17-11-7 16:12 |只看該作者
Manbe02 發表於 17-11-7 11:02
紅d有色嗎?

我m 前都有色咖!


大宅

積分: 2051


179#
發表於 17-11-7 13:54 |只看該作者

回覆樓主

dd17號,轉淺緊?今晚dodo仲趕五趕得切?今日早嗰條深過參考線
myimage.jpg


複式洋房

積分: 475


178#
發表於 17-11-7 11:02 |只看該作者
Lukeung 發表於 17-11-6 21:34
綠d 白雪雪

紅d有色嗎?


男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


177#
發表於 17-11-7 09:53 |只看該作者
回覆 Wingyan.liu88 的帖子

你DD係幾時呀


大宅

積分: 2051


176#
發表於 17-11-6 23:30 |只看該作者

回覆樓主

借位問下大家,我見深粗左兩次,呢兩日個女入左院,無得dodo,大家睇圖覺得深粗左未?
myimage.jpg


男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


175#
發表於 17-11-6 22:37 |只看該作者
siu花花 發表於 17-11-6 22:07
本帖最後由 siu花花 於 17-11-6 22:07 編輯

話說我仲未黎m 但對上一次排卵期間dodo已經係22號姐係15日 ...

我自己覺得紅d深色先用cb


子爵府

積分: 11896

好媽媽勳章 畀面勳章


174#
發表於 17-11-6 22:07 |只看該作者
fdcm 發表於 17-11-6 21:37
大家再繼續努力

本帖最後由 siu花花 於 17-11-6 22:07 編輯

話說我仲未黎m 但對上一次排卵期間dodo已經係22號姐係15日前,今朝用紅d比起前兩三日都係差唔多色冇深色過,係咪都係等黎m算?聽朝試唔試埋cb好?我好耐冇試過遲咁多日都未黎啦


首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo