想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 308


1#
發表於 17-10-26 16:46 |只看該作者
中医調理生b既姊妹,你地幾耐睇一次中E?一開開足7日中藥,日日飲。但係咪睇完一次就即刻再去睇?即係日日keep住飲中藥?
定一個月先去睇一次?


禁止訪問

積分: 228


47#
發表於 17-11-1 23:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 308


46#
發表於 17-11-1 23:44 |只看該作者
Karen4168 發表於 17-11-1 23:14
我講起中醫調理就好生氣(emoji),我未懷呢胎bb 前睇果中醫,足足睇左二至三個月,每次都話差不多得,差不 ...

咩係雪蓮貼?


禁止訪問

積分: 228


45#
發表於 17-11-1 23:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1196


44#
發表於 17-11-1 22:28 |只看該作者

回覆樓主:

我而家無睇謝安琪醫師了
發現有肌瘤就轉睇新醫師
希望靠中藥令個瘤唔好大落去喇


複式洋房

積分: 308


43#
發表於 17-11-1 17:24 |只看該作者
wendy0101 發表於 17-11-1 16:43
有肌瘤當然可以食中藥,但我問過醫師,有啲藥係唔用得,例如:當歸,反而會養大個瘤,所以詳細可以用乜野 ...

我有肌瘤,但中E都照比當歸我食,我宜家有啲驚


大宅

積分: 1105


42#
發表於 17-11-1 16:43 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-11-1 16:16
有肌瘤係咪唔好食中藥?

有肌瘤當然可以食中藥,但我問過醫師,有啲藥係唔用得,例如:當歸,反而會養大個瘤,所以詳細可以用乜野藥或者有疑慮,應該請教返你嘅中醫師

我嘅醫師亦叫我如果想肌瘤控制到,就要介海鮮,因為海鮮係又濕又寒,對子宮唔好


複式洋房

積分: 308


41#
發表於 17-11-1 16:16 |只看該作者
fairymeow 發表於 17-10-27 16:30
個人係暖左既。。
我針過又艾過。。
間唔中都捉c6去睇。。

有肌瘤係咪唔好食中藥?


大宅

積分: 2390


40#
發表於 17-10-31 21:31 |只看該作者
wendy0101 發表於 17-10-27 11:00
我睇中醫睇左4-5個月,個個星期睇,每星期針灸一次同每日兩劑中藥粉,飲6日抖一日,之後bingo了。

因為上 ...

可否pm 資料呀, 我現在都有食中藥同針灸


大宅

積分: 2275


39#
發表於 17-10-31 19:57 |只看該作者
麻辣雞煲 發表於 17-10-31 12:30
回覆 啜啜怪^3^ 的帖子

中醫有時講夾唔夾,我62覺得中醫調理好慢,無心機睇,佢只陪我一齊薰蒸,佢當煲劇打發 ...

同我地兩個都唔夾,真係冇辦法


大宅

積分: 1848


38#
發表於 17-10-31 18:47 |只看該作者
回覆 aryan412 的帖子

我都係睇佢,我上年年尾做左引產,由今年五月開始睇佢,有做左兩次燒艾,到上個月都冇聲氣,之後停左冇睇佢,但今個月就bingo 左,唔知關唔關事。


禁止訪問

積分: 223


37#
發表於 17-10-31 12:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 223


36#
發表於 17-10-31 12:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 560


35#
發表於 17-10-31 12:18 |只看該作者
wendy0101 發表於 17-10-27 11:00
我睇中醫睇左4-5個月,個個星期睇,每星期針灸一次同每日兩劑中藥粉,飲6日抖一日,之後bingo了。

因為上 ...

可唔可以pm中醫資料比我呀~thx!


大宅

積分: 2275


34#
發表於 17-10-31 01:58 |只看該作者
aryan412 發表於 17-10-26 20:20
我飲足3個月,一日飲2次,仲要係睇謝安琪個中醫,都係唔中,而家無睇。

...

我都係睇佢,睇左四個月都冇料到,老公都一齊睇,身體狀況完全冇變過,停左


大宅

積分: 1105


33#
發表於 17-10-27 23:50 |只看該作者
carmen619 發表於 17-10-27 21:00
每個大概睇左幾耐轉吖?

一兩個月左右,其實我唔會拖好耐時間,因為如果個中醫係夾到嘅,日日咁樣食兩劑藥,其實好快會見到身體有無唔同。我睇之前果兩個中醫無差左嘅,但又無明顯改善


別墅

積分: 913


32#
發表於 17-10-27 21:00 |只看該作者
wendy0101 發表於 17-10-27 13:02
我小x前都有睇中醫,但唔係特別for生bb,果次懷孕無預計的,中醫我PM你啦,但要真係試過夾唔夾自己先,我 ...

每個大概睇左幾耐轉吖?


大宅

積分: 1196


31#
發表於 17-10-27 16:32 |只看該作者
wendy0101 發表於 17-10-27 13:02
我小x前都有睇中醫,但唔係特別for生bb,果次懷孕無預計的,中醫我PM你啦,但要真係試過夾唔夾自己先,我 ...

可唔可以pm埋我吖


大宅

積分: 1196


30#
發表於 17-10-27 16:30 |只看該作者
hkbusfan 發表於 17-10-27 12:12
一年!!! 你咁講我有D 怕怕喔....

佢都係話我宮寒呀...... 而且又有肌瘤, 所以比較難搞

個人係暖左既。。
我針過又艾過。。
間唔中都捉c6去睇。。
呢幾個月都無睇,前幾日發現有肌瘤,FSH又高
個人突然好迷失方向


別墅

積分: 993


29#
發表於 17-10-27 16:17 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-27 08:12
睇左幾耐?煲藥感覺上有效過藥粉甘

我係沖中醫d藥粉,日日飲,飲咗個幾月之後試就中咗

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo