想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1597


1#
發表於 17-10-27 16:06 |只看該作者
本帖最後由 yuen1110 於 17-10-27 16:07 編輯

今日以m期計係6wk,但去到診所照未見到閃閃,醫生話我胎囊size得5wk大。講講我個背景先,本身有多囊,30-35日一個cycle,每個cycle都係day19-21排卵,今次係day18排o既卵。
醫生話有機會係因為我多囊經期唔準排卵唔準,所以遲左受孕,實際係未有6wk,叫我2星期後再去照。
姑娘都好好,安慰我叫我唔使擔心,但真係好想要d正能量


大宅

積分: 1597


28#
發表於 17-10-30 12:49 |只看該作者
shan1007 發表於 17-10-30 12:49
之前兩胎都食排卵藥,所以好順利,今次想靠下自己。今年三月化學左一次,全家上下都好傷心,希望今次一齊 ...
我今次係第一次自然冇食藥,所以極度擔心XDD


別墅

積分: 868


27#
發表於 17-10-30 12:49 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-30 12:46
咁O岩GE!!!得限閒交流下

之前兩胎都食排卵藥,所以好順利,今次想靠下自己。今年三月化學左一次,全家上下都好傷心,希望今次一齊順順利利


大宅

積分: 1597


26#
發表於 17-10-30 12:46 |只看該作者
shan1007 發表於 17-10-30 12:44
我都係3號排,又係多囊,咁啱既!
我打算3/11 去照
咁O岩GE!!!得限閒交流下


別墅

積分: 868


25#
發表於 17-10-30 12:44 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-28 17:34
知,我有用紅D CHECK住係10月3日排

我都係3號排,又係多囊,咁啱既!
我打算3/11 去照


大宅

積分: 1597


24#
發表於 17-10-29 10:08 |只看該作者
苡晴 發表於 17-10-29 02:56
我2胎都係6w乜都照唔到
到8W去照。。閃爆Mon呀
多謝你


大宅

積分: 1597


23#
發表於 17-10-29 10:08 |只看該作者
薰妮@2017 發表於 17-10-28 23:18
3/10排,
快極都起碼10月尾、11月頭先睇到啦。
所以唔洗擔心。
多謝你啊。因為醫生只係問我月經準唔準時,但冇問我排卵(我排卵係偏遲排)
而家定好多


大宅

積分: 3461

畀面勳章


22#
發表於 17-10-29 02:56 |只看該作者

回覆樓主:

我2胎都係6w乜都照唔到
到8W去照。。閃爆Mon呀


別墅

積分: 745


21#
發表於 17-10-28 23:18 |只看該作者

回覆樓主

3/10排,
快極都起碼10月尾、11月頭先睇到啦。
所以唔洗擔心。


男爵府

積分: 9959


20#
發表於 17-10-28 23:06 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-28 17:34
知,我有用紅D CHECK住係10月3日排

個日計2w呀
胎齡要6w先會有閃, 而且早期閃閃要陰超先會見到


大宅

積分: 1597


19#
發表於 17-10-28 17:34 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-28 17:06
m期啦, 你知道自己幾時排嗎?
知,我有用紅D CHECK住係10月3日排


男爵府

積分: 9959


18#
發表於 17-10-28 17:06 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-28 10:17
多謝大家
咁我個心都定D,其實大家講o既一般7-8WK照到閃閃,係以M期計定排卵後計? ...

m期啦, 你知道自己幾時排嗎?


大宅

積分: 1597


17#
發表於 17-10-28 14:32 |只看該作者
Zoe0228 發表於 17-10-28 10:35
放心!等多週再去照!祝福你同bb!

多謝


複式洋房

積分: 441


16#
發表於 17-10-28 10:35 |只看該作者

回覆樓主

放心!等多週再去照!祝福你同bb!


大宅

積分: 1597


15#
發表於 17-10-28 10:17 |只看該作者
多謝大家
咁我個心都定D,其實大家講o既一般7-8WK照到閃閃,係以M期計定排卵後計?


洋房

積分: 98


14#
發表於 17-10-28 09:54 |只看該作者

回覆樓主:

我本身嚟m好準,28-30日,6wk去照,醫生話乜都未見到唔正常,個囊得5wk size,同埋我有啡有紅,佢叫我準備好心情會冇,約我7wk再去照。7wk一照就見到bb同閃閃,即刻喊到豬頭咁(emoji)(emoji)佢話可能遲排卵,所以細1wk。
樓主唔好太擔心,2wk後希望有好消息!


男爵府

積分: 7507

BK Milk勳章


13#
發表於 17-10-28 07:10 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 sungsung2011 於 17-10-28 07:10 編輯

我第一胎時6W 未照到, 8w 再去醫生度先照到閃閃
醫生話6W呢個時間比較尷尬,照到就最好,但未照到亦正常

通常8w就一定照到


伯爵府

積分: 19467

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12#
發表於 17-10-28 04:39 |只看該作者

回覆樓主

我好似成10 week先見到閃閃,唔洗咁緊張,放鬆啲,要等等
我~好~幸~福~呀~


男爵府

積分: 9959


11#
發表於 17-10-28 00:29 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-27 16:06
今日以m期計係6wk,但去到診所照未見到閃閃,醫生話我胎囊size得5wk大。講講我個背景先,本身有多囊,30-35日一 ...

本帖最後由 cavy0511 於 17-10-28 00:30 編輯

其實好正常呀, 我7w4去都要陰超先見到係6w6, 無咩人真係day 14排卵架, 你太早去照閃喇

我上胎排卵足5w5先岩岩有閃, 你咁早照只可以預睇到胎囊排除宮外


男爵府

積分: 5391


10#
發表於 17-10-27 17:23 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-27 16:06
今日以m期計係6wk,但去到診所照未見到閃閃,醫生話我胎囊size得5wk大。講講我個背景先,本身有多囊,30-35日一 ...
你咁擔心不如去抽血睇下。。。唔洗等2星期,等2日就知

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo