想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1669


1#
發表於 17-10-29 13:24 |只看該作者
我last m系9月18
我確認bingo系10月20號
我21號去診所拎懷孕証明
個日去vv既時候我抹到血
然後立刻問醫生點做
醫生話我太初期,就算去照都照吾到野。
叫我返屋企卧床休息
如事者我卧床卧左大概4日都仲見到有血
咁就約左去葵芳睇婦科 醫生幫我check左話作小產
都系卧床休息 如事者再卧多5日 book左間旺角既婦科睇 因為都仲見紅 然後去到check 話照吾到胎
個陣5w 然後即刻寫紙比我入醫院
咁就去廣華啦, 醫院當然要我留院,旦我無留!
因為個刻去完vv抹到小小血,咁就返屋企繼續卧床啦,諗住星期日去睇中醫安胎。點知等吾到星期日,我星期五晚無啦啦流左比較多血,仲流左血塊,吾系組織黎的!然後真的要入院了,然後上到病房照陰超照吾到野,系右邊輸卵管附近照到有陰影,話可能宮外。咁就抽血檢驗。然後星期六系公眾假期,星期日無得睇報告,我申請左星期六晚返屋企渡假一晚,返到屋企都仲有小小紅,已經無左好多,星期日,即今日,起身去vv抹,已經變左啡色了。旦我今晚要返返入醫院抽多次血先,星期一先有報告,各位jm,你地覺得我由紅變啡,有可能排除左宮外嗎?因為剩返右邊咋~thank 各位jm


大宅

積分: 1669


44#
發表於 17-11-5 22:49 |只看該作者
cherrycny 發表於 17-11-5 22:47
一路跌都好呀,起碼排除宮外孕。我都係兩年前宮外孕切左一邊,所以好明白你當時既擔心。加油。再努力,養 ...

知道,多謝你!


複式洋房

積分: 282


43#
發表於 17-11-5 22:47 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-11-5 22:44
依家驗血報告出左
頭一支240
Last一枝74

一路跌都好呀,起碼排除宮外孕。我都係兩年前宮外孕切左一邊,所以好明白你當時既擔心。加油。再努力,養好身體,保持開朗喔。再等待天賜良缘。


大宅

積分: 1669


42#
發表於 17-11-5 22:44 |只看該作者
cherrycny 發表於 17-11-5 22:42
樓主現時情況點啊?

依家驗血報告出左
頭一支240
Last一枝74
醫生話跌得靚
已經宮外孕小產左!
聽日再去覆診
不過都心安既 起碼吾系宮外孕
唯有再努力過


複式洋房

積分: 282


41#
發表於 17-11-5 22:42 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 13:24
我last m系9月18
我確認bingo系10月20號
我21號去診所拎懷孕証明

樓主現時情況點啊?


大宅

積分: 1724


40#
發表於 17-10-31 22:21 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-30 22:24
我都check左hcg 27/10 240
29/10 74
証實左宮外孕小產

加油加油, 養好身子 再黎過 !


大宅

積分: 1669


39#
發表於 17-10-31 15:47 |只看該作者
kinlin118 發表於 17-10-31 15:46
祝福樓主好快好孕,一齊加油

一齊加油(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1563


38#
發表於 17-10-31 15:46 |只看該作者

回覆樓主

祝福樓主好快好孕,一齊加油


大宅

積分: 1370


37#
發表於 17-10-30 23:04 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-30 22:24
我都check左hcg 27/10 240
29/10 74
証實左宮外孕小產

佢自己流都係好事
希望你快啲平復心情 再接再厲
Bb好快會返黎


大宅

積分: 1669


36#
發表於 17-10-30 22:40 |只看該作者
fairymeow 發表於 17-10-30 22:40
養好身體再黎過
寶寶好快再返黎,加油!

知道!


大宅

積分: 1196


35#
發表於 17-10-30 22:40 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-30 22:24
我都check左hcg 27/10 240
29/10 74
証實左宮外孕小產

養好身體再黎過
寶寶好快再返黎,加油!


大宅

積分: 1669


34#
發表於 17-10-30 22:24 |只看該作者
esssss 發表於 17-10-30 19:23
我今日抽左血 HCG 指數係480
算低嗎?

我都check左hcg 27/10 240
29/10 74
証實左宮外孕小產
或已經小產了!
要再努力過了~


大宅

積分: 1370


33#
發表於 17-10-30 19:23 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 20:45
咁你驚宮外就去驗血排除左宮外先!

我今日抽左血 HCG 指數係480
算低嗎?


大宅

積分: 1669


32#
發表於 17-10-30 09:52 |只看該作者

回覆樓主

我今日流血情況已停,吾知會系點呢,等緊個報告返~想問宮外孕會停血嗎?


大宅

積分: 1669


31#
發表於 17-10-29 23:56 |只看該作者
Joey1088 發表於 17-10-29 21:51
仁安丫, 冇睇政府 ... 我都想轉入政府, 但肚冇痛, 冇洗啡......入政府驚俾 d 姑娘鬧
...

咁又系既~


大宅

積分: 1724


30#
發表於 17-10-29 21:55 |只看該作者
esssss 發表於 17-10-29 21:11
點解會咁?
指數唔靚?

本身指數好低, 話係化學! 但過左一段時間未黎m , 指數慢慢地升 , 照唔到宮外孕.... 而家醫生叫我食多 d 涼野等經期快d 到.... 我飲竹蔗茅根, 飲埋仙草茶, 食埋生蠔.... 但都未黎 m ....


大宅

積分: 1724


29#
發表於 17-10-29 21:51 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 21:10
你系政府抽定私家啊?

仁安丫, 冇睇政府 ... 我都想轉入政府, 但肚冇痛, 冇洗啡......入政府驚俾 d 姑娘鬧


大宅

積分: 1669


28#
發表於 17-10-29 21:13 |只看該作者
esssss 發表於 17-10-29 21:12
你都要加油 要堅強頂住呀

知道,希望聽日血報告系靚仔啦~


大宅

積分: 1370


27#
發表於 17-10-29 21:12 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 21:11
知道!

你都要加油 要堅強頂住呀


大宅

積分: 1370


26#
發表於 17-10-29 21:11 |只看該作者
Joey1088 發表於 17-10-29 21:09
我驗左血, 照埋陰超 ... 都確診唔到係唔係宮外孕! 而家要每一星期左右抽1 次血, 星期五抽完, 星期三又 ...

點解會咁?
指數唔靚?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo