立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1669
cherrycny 發表於 17-11-5 22:47 一路跌都好呀,起碼排除宮外孕。我都係兩年前宮外孕切左一邊,所以好明白你當時既擔心。加油。再努力,養 ...
複式洋房
積分: 282
baby_saiyan 發表於 17-11-5 22:44 依家驗血報告出左 頭一支240 Last一枝74
cherrycny 發表於 17-11-5 22:42 樓主現時情況點啊?
baby_saiyan 發表於 17-10-29 13:24 我last m系9月18 我確認bingo系10月20號 我21號去診所拎懷孕証明
積分: 1724
baby_saiyan 發表於 17-10-30 22:24 我都check左hcg 27/10 240 29/10 74 証實左宮外孕小產
kinlin118 發表於 17-10-31 15:46 祝福樓主好快好孕,一齊加油
積分: 1563
積分: 1370
fairymeow 發表於 17-10-30 22:40 養好身體再黎過 寶寶好快再返黎,加油!
積分: 1196
esssss 發表於 17-10-30 19:23 我今日抽左血 HCG 指數係480 算低嗎?
baby_saiyan 發表於 17-10-29 20:45 咁你驚宮外就去驗血排除左宮外先!
Joey1088 發表於 17-10-29 21:51 仁安丫, 冇睇政府 ... 我都想轉入政府, 但肚冇痛, 冇洗啡......入政府驚俾 d 姑娘鬧 ...
esssss 發表於 17-10-29 21:11 點解會咁? 指數唔靚?
baby_saiyan 發表於 17-10-29 21:10 你系政府抽定私家啊?
esssss 發表於 17-10-29 21:12 你都要加油 要堅強頂住呀
baby_saiyan 發表於 17-10-29 21:11 知道!
Joey1088 發表於 17-10-29 21:09 我驗左血, 照埋陰超 ... 都確診唔到係唔係宮外孕! 而家要每一星期左右抽1 次血, 星期五抽完, 星期三又 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy