想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 444


1#
發表於 17-10-29 23:24 |只看該作者
今日已經係經期的第十天,但去廁所發現有少量血絲分泌,是什麼狀況?我明明第七天已經黎完m!!


大宅

積分: 1212


2#
發表於 17-11-10 19:10 |只看該作者
meshalina 發表於 17-10-29 23:24
今日已經係經期的第十天,但去廁所發現有少量血絲分泌,是什麼狀況?我明明第七天已經黎完m!!

...

我今個月都有咁情況,間中少少

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo