這樣好不好, 媽媽有奶就餵, 不要泵了, 因為媽媽泵奶太辛苦, 媽媽累了就更加無奶, 而且的確你整天都係做住'餵奶'工作, 可能忽略其他在我們生命中都很重要的事情, 例如, 跟先生的關係, 這樣, 可能就不平衡了. 其實, 你餵多些, 泵少些, 無咁辛苦, 可能奶量會回升的, 因為bb吸啜是最對媽媽才是最正常的, 泵得多你的身體都會complain 的. 注意休息啊.
原帖由 Baby200806 於 09-2-20 09:42 發表 
多謝大家支持, 其實我都想pump少d但如果唔pump洗, 我擔心會愈來愈少, 而且阿囡食好耐, 要一個鐘先食完(睡住食), 因為如果佢太肚餓會唔埋身食, 要食奶樽, 只有晚上先可以埋身食但有時太倦, 未食完就睡了, 結果又要pum ...
My mission in life is to promote, protect and support breastfeeding.
希望每位媽媽都可以享受喂奶的樂趣! 每位bb都可以在媽媽懷裡享用媽媽的奶奶和感受媽媽的愛!
更多母乳資訊或哺乳支援
http://www.breastfeeding.org.hk/