母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2624


1#
發表於 09-2-20 09:00 |只看該作者
囡囡已經8.5個月, 我一向都是窮奶媽, 只有2-3個月時係全人奶, 返工後奶量下降, 7個月時用向嘅mini雙pump又壞了, 只有用返單pump, 但pump出嘅奶小左, 所以晚間用多d時間pump, 冇奶都pump, c6見到就話阿囡咁大你又冇奶唔好餵, 婆婆都叫我唔好餵, 就連身邊的同事,朋友都見我放棄, 免得經常同c6"艾交", 我都知c6好辛苦, 因為我地無請工人, 星期六, 日佢會煮飯, 我都好理解, 但係c6常常話我只得餵奶及同阿囡睡, 又話我唔識湊囡, 真係好down, 但見囡囡好健康(只病了一次是我傳結佢), 又唔想放棄, 心想餵得就餵, 如果我死左就冇問題 ....


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


18#
發表於 09-2-24 15:59 |只看該作者
原帖由 Baby200806 於 09-2-23 10:41 發表
我已經沒同c6講話兩日啦, 只係講必須的話, 例如換片, 食飯之類, 總之心灰意冷


唔好為bb傷感情嘛, 到bb大0左, 陪住你0既始終係你老公呀


大宅

積分: 2982


17#
發表於 09-2-23 10:45 |只看該作者
唔好咁啦, 一家人為度氣唔開心, 仲有流流長既日子點過啊 !
[url=http://lilypie.com][img]http://lilypie.com/pic/080130/QHJc.jpg[/img


大宅

積分: 2624


16#
發表於 09-2-23 10:41 |只看該作者
我已經沒同c6講話兩日啦, 只係講必須的話, 例如換片, 食飯之類, 總之心灰意冷


伯爵府

積分: 16230


15#
發表於 09-2-22 23:14 |只看該作者
原帖由 Baby200806 於 09-2-20 09:00 發表
囡囡已經8.5個月, 我一向都是窮奶媽, 只有2-3個月時係全人奶, 返工後奶量下降, 7個月時用向嘅mini雙pump又壞了, 只有用返單pump, 但pump出嘅奶小左, 所以晚間用多d時間pump, 冇奶都pump, c6見到就話阿囡咁大你又冇奶 ... 但係c6常常話我只得餵奶及同阿囡睡......


我老公都係成日咁話我架! 又妒忌我攬住阿囡係床上訓但又唔俾佢同阿囡訓(大人同bb同床真係唔多好麻), 因為我有時訓係度餵 (但餵完我會放阿囡返上床仔既)

我會同我老公講: 咁巴閉不如你來餵, 可能阿囡都鐘意食"父乳"呢! :;pppp: haha,

如果想親子, 叫老公沖涼換片都好好架,
我老公最鐘意同阿囡沖涼, 阿囡有得玩水又好開心, 都真係好sweet 架!


大宅

積分: 4166


14#
發表於 09-2-21 22:32 |只看該作者
唔好亂諗嘢啦!

c6有時講嘢都係一時意氣
做左媽媽, 已經係一個成熟的女人
唔可以胡思亂想呀!

做人最緊要問心無愧
當人奶媽壓力很大
但係只要自己知道一切都係為左bb好
就知道要俾心機加油!

相信好多bk媽媽都支持你呀!


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


13#
發表於 09-2-20 14:42 |只看該作者
原帖由 Baby200806 於 09-2-20 14:27 發表
我唔會tum番佢, c6覺得其實係媽媽搶左個囡咁耐(餵奶), 佢少左親子時間


咁你有冇將一d工作分配比老公做呢? 由bb出世開始我都係要老公幫bb沖涼0架, 咁唔會冇親子時間0架~

有時想休息0下, 你可以泵奶出0黎比老公餵0下bb~ bb要換片都可以叫老公幫手0架~ 個bb係你地共同擁有啦, 冇話搶唔搶呀. 冇老公你又點有bb呢~


大宅

積分: 2624


12#
發表於 09-2-20 14:27 |只看該作者
我唔會tum番佢, c6覺得其實係媽媽搶左個囡咁耐(餵奶), 佢少左親子時間


子爵府

積分: 13589


11#
發表於 09-2-20 13:24 |只看該作者
我餵到e+bb9個幾月,都真係開始冇乜奶,
有時朝早佢想食都冇,唯有盡食晒兩邊,有幾多餵幾多囉~
其實咁大個要食一兩餐粥仔嫁喇~
你都好叻嫁喇~肯堅持咁耐,
如果要我泵奶,我真係冇咁好心機囉~
我地十卜你喇~唔好唔開心,
不過得閒都要tum番下c6先得嫁~
俾人(bb)搶左個老婆咁耐,


別墅

積分: 654


10#
發表於 09-2-20 11:44 |只看該作者
這樣好不好, 媽媽有奶就餵, 不要泵了, 因為媽媽泵奶太辛苦, 媽媽累了就更加無奶, 而且的確你整天都係做住'餵奶'工作, 可能忽略其他在我們生命中都很重要的事情, 例如, 跟先生的關係, 這樣, 可能就不平衡了. 其實, 你餵多些, 泵少些, 無咁辛苦, 可能奶量會回升的, 因為bb吸啜是最對媽媽才是最正常的, 泵得多你的身體都會complain 的. 注意休息啊.


原帖由 Baby200806 於 09-2-20 09:42 發表
多謝大家支持, 其實我都想pump少d但如果唔pump洗, 我擔心會愈來愈少, 而且阿囡食好耐, 要一個鐘先食完(睡住食), 因為如果佢太肚餓會唔埋身食, 要食奶樽, 只有晚上先可以埋身食但有時太倦, 未食完就睡了, 結果又要pum ...
My mission in life is to promote, protect and support breastfeeding.

希望每位媽媽都可以享受喂奶的樂趣!  每位bb都可以在媽媽懷裡享用媽媽的奶奶和感受媽媽的愛!

更多母乳資訊或哺乳支援
http://www.breastfeeding.org.hk/


大宅

積分: 2982


9#
發表於 09-2-20 10:54 |只看該作者
記住要keep 住埋身唔好好似我咁做全泵 ! 好多在職媽媽BB大大下只係早晚,唔辛苦冇壓力嫁. 最緊耍係同BB既bonding好sweet. 加油唔好諗傻野.

原帖由 Baby200806 於 09-2-20 09:42 發表
多謝大家支持, 其實我都想pump少d但如果唔pump洗, 我擔心會愈來愈少, 而且阿囡食好耐, 要一個鐘先食完(睡住食), 因為如果佢太肚餓會唔埋身食, 要食奶樽, 只有晚上先可以埋身食但有時太倦, 未食完就睡了, 結果又要pum ...
[url=http://lilypie.com][img]http://lilypie.com/pic/080130/QHJc.jpg[/img


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


8#
發表於 09-2-20 09:57 |只看該作者
原帖由 Baby200806 於 09-2-20 09:42 發表
多謝大家支持, 其實我都想pump少d但如果唔pump洗, 我擔心會愈來愈少, 而且阿囡食好耐, 要一個鐘先食完(睡住食), 因為如果佢太肚餓會唔埋身食, 要食奶樽, 只有晚上先可以埋身食但有時太倦, 未食完就睡了, 結果又要pum ...


咁其實佢食奶0既時間固定未? 咁你晌佢未十分餓時餵佢咪ok~ 我有時都係咁0架, 而家bb 4個鐘食一次奶, 咁我見到咁上下時間, 佢又未大喊, 都照餵0架, 初初佢個樣會怪怪咁, 唔知食唔食好, 引佢幾0下佢就會啜0架喇~


大宅

積分: 2624


7#
發表於 09-2-20 09:42 |只看該作者
多謝大家支持, 其實我都想pump少d但如果唔pump洗, 我擔心會愈來愈少, 而且阿囡食好耐, 要一個鐘先食完(睡住食), 因為如果佢太肚餓會唔埋身食, 要食奶樽, 只有晚上先可以埋身食但有時太倦, 未食完就睡了, 結果又要pump


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


6#
發表於 09-2-20 09:26 |只看該作者
唔好亂諗0野啦, 只要bb啜就會食到奶0架喇, 如果泵唔夠佢一餐咪唔泵囉, 埋身食, 其餘時間食固體/奶粉都冇問題啦, 係咪全人奶都唔重要0架, 有幾多咪比幾多bb食~ 唔好咁大壓力啦, 餵bb係一件開心0既事嘛~


洋房

積分: 55


5#
發表於 09-2-20 09:25 |只看該作者
唔好灰心!! 我都係全人奶媽媽, 我明白真係好累, 我每次pump得3-4安jar, 但係你見到個女又健康又可愛, 你就會繼續努力加油, 我地全部人奶媽媽會長期支持你o加!


大宅

積分: 2982


4#
發表於 09-2-20 09:24 |只看該作者
其實你C6肯星期六日做家務係好好,所以大家互相體諒,為左泵奶吵好唔抵囉 !
[url=http://lilypie.com][img]http://lilypie.com/pic/080130/QHJc.jpg[/img


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


3#
發表於 09-2-20 09:21 |只看該作者
家人支持真係好重要!
我同老公講好架啦, 呢d野由我同阿b話事, 冇奶到時我想喂都喂唔到啦, 千祈唔好係我耳邊"ee哦哦".
其實媽媽肯喂人奶, 仲要係在職媽媽, 我覺得好偉大架(好彩老公都覺得)

你唔好放棄呀! 我support你!


大宅

積分: 2982


2#
發表於 09-2-20 09:19 |只看該作者
嘩唔好傻啦 ! 餵奶只係湊仔少部份,加上已開始食固體,對奶需求唔太多.
你係咪埋身啊 ? 如果全泵真係浪費時間令家庭關係唔好就減少泵啦 ! 屋企緊要啊 ! 餵左8.5個月好叻嫁喇 ! 唔好諗埋一邊啦 !
[url=http://lilypie.com][img]http://lilypie.com/pic/080130/QHJc.jpg[/img

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo