想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 278


1#
發表於 17-10-30 11:55 |只看該作者
想生BB有咩方法可以快D中?


大宅

積分: 1729


33#
發表於 17-11-7 22:59 |只看該作者
chocolate肺 發表於 17-11-7 12:05
我平時係裝d熱水落水樽到返工飲,咁係車程期間唔想浪費 拎左黎敷肚 加上巴士冷氣大 用黎做暖身都得
...

好得


複式洋房

積分: 342


32#
發表於 17-11-7 12:07 |只看該作者
chocolate肺 發表於 17-11-6 20:55
我本身運動底 有蹲下 (我真係覺得易中)有食花膠 一星期半隻燉,有飲薑水,早上幾乎每早早熱水敷肚。就咁 ...

我未有前都冇飲過凍野 全叫熱檸水飲 一係可樂薑


複式洋房

積分: 342


31#
發表於 17-11-7 12:05 |只看該作者
yeeyooyoo 發表於 17-11-6 22:12
熱水傅肚?用暖水袋?

我平時係裝d熱水落水樽到返工飲,咁係車程期間唔想浪費 拎左黎敷肚 加上巴士冷氣大 用黎做暖身都得


複式洋房

積分: 278


30#
發表於 17-11-7 09:15 |只看該作者
vickylpy2 發表於 17-11-7 09:08
有無開始Check住自己幾時排卵?

有呀...


男爵府

積分: 7166

玩具勳章 畀面勳章


29#
發表於 17-11-7 09:08 |只看該作者
有無開始Check住自己幾時排卵?


複式洋房

積分: 278


28#
發表於 17-11-7 09:08 |只看該作者
mocha20150323 發表於 17-11-7 09:03
係呀,佢都好懷念佢輝煌ge時候

生多個啦


子爵府

積分: 11392


27#
發表於 17-11-7 09:03 |只看該作者
cherryying1230 發表於 17-11-7 08:44
日日。。。。勁啵。我地隔日。

係呀,佢都好懷念佢輝煌ge時候


複式洋房

積分: 278


26#
發表於 17-11-7 08:44 |只看該作者
mocha20150323 發表於 17-11-7 08:37
我地食中藥,做運動都無咩用,老公精弱,已經放棄狀態。點知去旅行期間中左,果陣佢時間比平時持久左,仲日 ...

日日。。。。勁啵。我地隔日。


子爵府

積分: 11392


25#
發表於 17-11-7 08:37 |只看該作者

回覆樓主

我地食中藥,做運動都無咩用,老公精弱,已經放棄狀態。點知去旅行期間中左,果陣佢時間比平時持久左,仲日日。。。可能心情輕鬆,完全無壓力。


複式洋房

積分: 278


24#
發表於 17-11-6 23:32 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-11-6 23:24
你呢d唔係全面檢查, 如果你touchwood真係over 1年未有, 應該搵不育科醫生檢查
因為會唔會係輸卵管塞左, 睇 ...

我睇過中醫。佢又話我身體好好。


男爵府

積分: 9959


23#
發表於 17-11-6 23:24 |只看該作者
cherryying1230 發表於 17-11-6 20:24
am...我check懷孕前檢查。佢話我地生育能力正常。剩係叫我放鬆d....我都唔知。再試啦唯有
...

你呢d唔係全面檢查, 如果你touchwood真係over 1年未有, 應該搵不育科醫生檢查
因為會唔會係輸卵管塞左, 睇下身體各項激素有無問題
你依家最緊要係放鬆同埋睇下中醫調理下, 緊張會係你最大既障礙, 搵d野做, 唔好成日諗住佢


複式洋房

積分: 278


22#
發表於 17-11-6 22:18 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-6 22:12
兩公婆一齊做, 一星期3次

反而我老公奶勤力。佢一星期去兩次gym兩日單車。因為佢係會參加單車比賽果種操練


大宅

積分: 1729


21#
發表於 17-11-6 22:12 |只看該作者
chocolate肺 發表於 17-11-6 20:55
我本身運動底 有蹲下 (我真係覺得易中)有食花膠 一星期半隻燉,有飲薑水,早上幾乎每早早熱水敷肚。就咁 ...

熱水傅肚?用暖水袋?


大宅

積分: 3400


20#
發表於 17-11-6 22:12 |只看該作者
cherryying1230 發表於 17-11-6 21:56
我一個星期做一日gym咁大把

兩公婆一齊做, 一星期3次


複式洋房

積分: 278


19#
發表於 17-11-6 21:56 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-6 21:52
要做運動

我一個星期做一日gym咁大把


大宅

積分: 3400


18#
發表於 17-11-6 21:52 |只看該作者
cherryying1230 發表於 17-10-30 11:55
想生BB有咩方法可以快D中?

要做運動


複式洋房

積分: 278


17#
發表於 17-11-6 21:24 |只看該作者
chocolate肺 發表於 17-11-6 20:55
我本身運動底 有蹲下 (我真係覺得易中)有食花膠 一星期半隻燉,有飲薑水,早上幾乎每早早熱水敷肚。就咁 ...

咁我試下。係咪唔飲得凍野?


複式洋房

積分: 342


16#
發表於 17-11-6 20:55 |只看該作者

回覆樓主

我本身運動底 有蹲下 (我真係覺得易中)有食花膠 一星期半隻燉,有飲薑水,早上幾乎每早早熱水敷肚。就咁有左。我都以為冇,做得唔密 一個月一兩次 ,keep住一年就有


複式洋房

積分: 278


15#
發表於 17-11-6 20:26 |只看該作者
心心 發表於 17-11-6 02:07
食花膠可以容易嗎?有人咁教我

我有煲紅蔘湯飲

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo