想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1009


1#
發表於 17-10-30 13:16 |只看該作者
頭先抽血,下晝4點先有報告,自己心急,係咪clearblue算係好準?因為我唔識用6D驗,藥房叫我買呢隻

*24/10放
myimage.jpg


大宅

積分: 1009


34#
發表於 17-10-31 12:12 |只看該作者
puppydingo 發表於 17-10-31 08:40
準。
我放day5胎後6日都已經驗倒。



大宅

積分: 1009


33#
發表於 17-10-31 08:51 |只看該作者
Winnietree 發表於 17-10-31 08:42
樓主你放左兩粒,驗血HCG值高嗎?如高的話可能中晒兩個呀!

本帖最後由 namnam2016 於 17-10-31 08:52 編輯



我都上網睇緊資料,尋日day7--HCG54
唔敢諗咁多呀都,愛群叫我2/11再驗
呢兩日不斷叫bb加油!!!!!

jm們可唔可以分享下妳地hcg係幾多


大宅

積分: 1295


32#
發表於 17-10-31 08:42 |只看該作者
namnam2016 發表於 17-10-30 17:15
多謝哂旅程正式開始

樓主你放左兩粒,驗血HCG值高嗎?如高的話可能中晒兩個呀!


水晶宮

積分: 55968


31#
發表於 17-10-31 08:40 |只看該作者

回覆樓主

準。
我放day5胎後6日都已經驗倒。


大宅

積分: 1009


30#
發表於 17-10-31 06:11 |只看該作者
cd20121103 發表於 17-10-30 21:20
其實點計懷孕周數,我16/10放,今日day 16,即懷孕幾多weeks?

本帖最後由 namnam2016 於 17-10-31 06:16 編輯

我開左個baby280日個個app,佢計法係最後一日經期起為第一日~

不過我係day16先抽卵,又唔知有冇唔同


大宅

積分: 1009


29#
發表於 17-10-31 06:09 |只看該作者
klyilok 發表於 17-10-30 21:36
中呀!恭喜呀!
我果時放DAY3,8日後都係驗到咁結果,再抽埋血確認!

多謝
祝大家好孕~


大宅

積分: 3363


28#
發表於 17-10-30 21:36 |只看該作者

回覆樓主:

中呀!恭喜呀!
我果時放DAY3,8日後都係驗到咁結果,再抽埋血確認!


大宅

積分: 3796


27#
發表於 17-10-30 21:20 |只看該作者
其實點計懷孕周數,我16/10放,今日day 16,即懷孕幾多weeks?


大宅

積分: 1009


26#
發表於 17-10-30 20:35 |只看該作者
Winnietree 發表於 17-10-30 20:17
我個醫師都無講要驗p4,什麼是p4?同埋我個醫師話14日驗左血有的話便隔兩個星期先照超聲波
...

p4 是progesterone ~ 黃體指數
你問下要唔要驗~因為可能要補充


大宅

積分: 1295


25#
發表於 17-10-30 20:17 |只看該作者
namnam2016 發表於 17-10-30 17:58
婦科,但係愛群講漏左係要驗HCG同P4 ,我淨係驗左HCG...好彩仲有血係化驗所,咪又要抽多一次。。

**我唔 ...

我個醫師都無講要驗p4,什麼是p4?同埋我個醫師話14日驗左血有的話便隔兩個星期先照超聲波


大宅

積分: 1009


24#
發表於 17-10-30 19:27 |只看該作者
yenyenlau 發表於 17-10-30 17:12
哦!你放day 5!
咁都有d日子了!
恭喜!

一齊加油!!呢度係集氣既好地方!
祝大家都好孕


大宅

積分: 1009


23#
發表於 17-10-30 17:58 |只看該作者
Winnietree 發表於 17-10-30 17:31
請問你係邊度驗血呀?婦科診所定普通家庭醫生?

婦科,但係愛群講漏左係要驗HCG同P4 ,我淨係驗左HCG...好彩仲有血係化驗所,咪又要抽多一次。。

**我唔知點解day7要照超音波,我陰道損左,我去睇中醫,中醫叫一定要拒絕!唔應該咁早期照,因為根本冇野睇,所以如果個醫生要照,要拒絕佢,我今朝到而家都未痛完


大宅

積分: 1295


22#
發表於 17-10-30 17:31 |只看該作者

回覆樓主

請問你係邊度驗血呀?婦科診所定普通家庭醫生?


大宅

積分: 1009


21#
發表於 17-10-30 17:16 |只看該作者
yenyenlau 發表於 17-10-30 17:12
哦!你放day 5!
咁都有d日子了!
恭喜!

愛群翁翁~做埋pgs


大宅

積分: 1009


20#
發表於 17-10-30 17:15 |只看該作者
Bicanna 發表於 17-10-30 14:38
應該中左WOR, 恭喜~~

多謝哂旅程正式開始


大宅

積分: 1009


19#
發表於 17-10-30 17:15 |只看該作者
Winnietree 發表於 17-10-30 16:23
搞到我都好想驗下,沾沾下你既好孕先!祝bbs 痴實

買支試下


大宅

積分: 1009


18#
發表於 17-10-30 17:14 |只看該作者
黃家三少奶 發表於 17-10-30 16:42
恭喜晒

多謝


男爵府

積分: 5690


17#
發表於 17-10-30 17:12 |只看該作者
namnam2016 發表於 17-10-30 13:47
day7應該係驗血準d,不過我頭先比個醫生照完照到損左,好唔安心,自己走去買支驗,諗住有定心理準備...... ...

哦!你放day 5!
咁都有d日子了!
恭喜!
我都期待我今次iui成績
唔得就準備ivf了
你係邊間做?


大宅

積分: 2453


16#
發表於 17-10-30 16:42 |只看該作者
namnam2016 發表於 17-10-30 13:55
本帖最後由 namnam2016 於 17-10-30 13:56 編輯

講得唔清楚 ^__^
恭喜晒

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo