想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   3


洋房

積分: 87


1#
發表於 17-10-30 23:48 |只看該作者
结婚3年, 正常生活, 正常工作。 之前一直不想有住, 這半年稳定下来了, 我要生bb。 可惜試了半年, 還未结果。

又不想看醫生住,靠下自己先! 求天然的方法。


禁止訪問

積分: 223


25#
發表於 17-11-4 20:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 87


24#
發表於 17-11-4 19:19 |只看該作者

回覆樓主:

好啦! 接受JM們的意見, 去check check 先。

我住新界, 想在仁安check下輸卵管, 打去問, 要醫生轉介。 check精就可以在家計會。不過原來在大圍家計會看醫生, 也是建議去仁安驗精, 話因為仁安驗精報告好完整。


洋房

積分: 87


23#
發表於 17-11-4 18:35 |只看該作者
麻辣雞煲 發表於 17-11-4 15:32
陰道肛門座薰 好似蒸身咁 蒸氣係櫈個隆出 吸收藥劑 如果驗過曬都無特別問題 可能係宮寒問題
做運動 飲薑茶 ...

好似好劲


禁止訪問

積分: 223


22#
發表於 17-11-4 15:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3271


21#
發表於 17-11-4 13:40 |只看該作者

回覆樓主

如果係是但一方有問題。
用一千支大衛都唔會成功。
唔對症下藥,姐係浪費單藥。
驗完先再決定自然定唔自然吧
再搞多一陣老症想自然都唔得
時間唔等人


洋房

積分: 87


20#
發表於 17-11-4 00:49 |只看該作者
CC168_178 發表於 17-10-31 16:40
用大衛牌紅D LA 平靚正!

大衞棒


子爵府

積分: 11721


19#
發表於 17-11-1 14:16 |只看該作者

回覆樓主:

建議樓主搵醫生做檢查先,點解唔想睇醫生呢?


洋房

積分: 87


18#
發表於 17-10-31 23:56 |只看該作者
PP_LHY 發表於 17-10-31 03:14
係有冇check下兩邊係咪所有野都合格?如果唔係好難自然~其實依家不孕不育好普遍...就算你生活習慣幾好... ...

又系


禁止訪問

積分: 130


17#
發表於 17-10-31 21:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3197


16#
發表於 17-10-31 21:39 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-31 21:23
聽報告不另收費?

本帖最後由 QHoneyQ 於 17-10-31 21:40 編輯

每次去家計會都要比錢 不過唔記得幾錢 好似幾百蚊


複式洋房

積分: 308


15#
發表於 17-10-31 21:23 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-10-31 18:09
唔係即日知 不過當時姑娘有講應該唔通 亦都無醫生解說 要返家計會聽報告
...

聽報告不另收費?


大宅

積分: 3197


14#
發表於 17-10-31 18:09 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-31 17:33
即係即日話到你知塞左?費用連e生解說?

唔係即日知 不過當時姑娘有講應該唔通 亦都無醫生解說 要返家計會聽報告


複式洋房

積分: 308


13#
發表於 17-10-31 17:33 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-10-31 17:18
家計會寫轉介信係出面做 $2000左右 我兩邊都塞左 但唔痛 其實痛唔痛好睇個人問題

之前有jm介紹過呢個 不 ...

即係即日話到你知塞左?費用連e生解說?


大宅

積分: 3197


12#
發表於 17-10-31 17:18 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-31 17:14
我都試左十個月左右,婚前都無check過。。照輸卵管幾錢??痛唔痛?家計會手勢
...

家計會寫轉介信係出面做 $2000左右 我兩邊都塞左 但唔痛 其實痛唔痛好睇個人問題

之前有jm介紹過呢個 不過都加左價 你可以參考下
myimage.jpg


複式洋房

積分: 308


11#
發表於 17-10-31 17:14 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-10-31 17:06
本帖最後由 QHoneyQ 於 17-10-31 17:09 編輯

普通家計會係做普通婚前檢查 (係我自己4年後先睇生育科 ) ...

我都試左十個月左右,婚前都無check過。。照輸卵管幾錢??痛唔痛?家計會手勢


大宅

積分: 3197


10#
發表於 17-10-31 17:06 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-31 16:29
普通家計會孕前檢查check? 有無用?4年後先照輸卵管?照完幾耐唔生得b住?
...

本帖最後由 QHoneyQ 於 17-10-31 17:09 編輯

普通家計會係做普通婚前檢查 (係我自己4年後先睇生育科 )家計會既生育科係比一年以上都唔能夠自然懷孕既夫婦去睇 佢會一步一步咁去幫你睇下咩原因唔能夠自然懷孕 好似我咁 最後幫我揾出原因 咁你覺得有無用?如果自己唔再去下一步咪無用囉 我即時去仁安約見醫生做ivf 半年時間 我就 咁我覺得係有用
醫生話照輸卵管的果個月都可以有BB 冇影響的


大宅

積分: 3197


9#
發表於 17-10-31 16:53 |只看該作者
種子 發表於 17-10-31 16:10
我驚老公接受唔到啊!

本帖最後由 QHoneyQ 於 17-10-31 16:54 編輯

接受唔到自己有問題?其實呢度好多jm既老公精子都有問題 飲食習慣 工作 年齡 係好正常既事 咁就接受唔到 咁唔好生啦 女人一樣好難接受自己有問題 不過都要面對現實


大宅

積分: 1258


8#
發表於 17-10-31 16:40 |只看該作者
種子 發表於 17-10-31 16:09
買, 原來不平
用大衛牌紅D LA 平靚正!


複式洋房

積分: 308


7#
發表於 17-10-31 16:29 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-10-31 10:25
本帖最後由 QHoneyQ 於 17-10-31 10:28 編輯

我結婚4年 就係一直覺得自己身體好好我有做開運動 無經痛 ...

普通家計會孕前檢查check? 有無用?4年後先照輸卵管?照完幾耐唔生得b住?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo