想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1011


1#
發表於 17-11-2 08:44 |只看該作者
本帖最後由 美露比 於 17-11-2 08:49 編輯

本帖最後由 美露比 於 17-11-2 08:49 編輯

預計3號左右排卵(不過唔係非常準確)
呢排驗既紅d 今朝試埋clearblue, 完全冇笑哈哈 但紅d都深色 點解會咁架?

clearblue圈圈係咪代表黎緊都未排住?


ps clearblue同紅d唔係用同一個兜 唔係同時間既vv 不過講緊差5分鐘咁(clearblue用晨v 朝早次次vv都去好多)



myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 1011


28#
發表於 17-11-10 00:05 |只看該作者
果林 發表於 17-11-9 21:42
係呀,好彩我喎個月用埋紅D, 跟紅D同老公dodo.

我仲1516係咪已經排左 我都有dodo 希拉有機啦


大宅

積分: 1011


27#
發表於 17-11-10 00:04 |只看該作者
kw111 發表於 17-11-9 22:28
我bingo嗰個月都同你一樣,明明紅d深粗日同深粗後第二日,cb都圓圈,我無理cb, 紅d深粗後第二晚dodo, 中左
...

恭喜晒呀 希望沾下你好孕


大宅

積分: 1164


26#
發表於 17-11-9 22:28 |只看該作者

回覆樓主

我bingo嗰個月都同你一樣,明明紅d深粗日同深粗後第二日,cb都圓圈,我無理cb, 紅d深粗後第二晚dodo, 中左



大宅

積分: 1130


25#
發表於 17-11-9 21:42 |只看該作者
美露比 發表於 17-11-9 11:30
原來係咁 連續兩日都冇哈哈笑 但都咁深粗 等我仲幾為cb會sensitive d

係呀,好彩我喎個月用埋紅D, 跟紅D同老公dodo.


大宅

積分: 1011


24#
發表於 17-11-9 11:30 |只看該作者
果林 發表於 17-11-7 00:54
我CB1&2都用過,覺得有時哈哈笑detect得唔好show唔到。呢幾張相係我上年的紅D&CB1,CB1 show唔到哈哈笑,但 ...

原來係咁 連續兩日都冇哈哈笑 但都咁深粗 等我仲幾為cb會sensitive d


別墅

積分: 921


23#
發表於 17-11-7 00:56 |只看該作者
natnat77 發表於 17-11-6 21:13
我都用左半年
用第一代
今個月都日日圓圈

建議用埋紅d輔助,因為如果LH surge在你驗CB的時間未出現,就會驗唔到笑笑。兩者可以對照番,而且紅d又平,有疑問時可以幾個鐘驗一支,有料到先再驗多次CB。我自己hormones唔係咁stable,好似我今個月case,我都係見到紅d深色左,先驗多次cb。不過有時結果都會有偏差,唯有邊隻有sign都do 啦


大宅

積分: 1130


22#
發表於 17-11-7 00:54 |只看該作者

回覆樓主

我CB1&2都用過,覺得有時哈哈笑detect得唔好show唔到。呢幾張相係我上年的紅D&CB1,CB1 show唔到哈哈笑,但紅D深粗,其實CB條棒棒都算深粉藍色,咁我24&25/11 am開工,bingo咗。所以CB有時靠唔著。
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


複式洋房

積分: 311


21#
發表於 17-11-6 21:13 |只看該作者
Siu_jok 發表於 17-11-6 20:06
係呀,前一日同早上圓圈,晚上立即實笑。我用左差不多一年,唔係個個月有閃笑。
...

我都用左半年
用第一代
今個月都日日圓圈
我無用紅d其實一日一次夠唔夠?


別墅

積分: 921


20#
發表於 17-11-6 20:06 |只看該作者
美露比 發表於 17-11-6 19:55
即係你都冇經過閃閃哈哈笑?

係呀,前一日同早上圓圈,晚上立即實笑。我用左差不多一年,唔係個個月有閃笑。


大宅

積分: 1011


19#
發表於 17-11-6 19:55 |只看該作者
Siu_jok 發表於 17-11-6 18:18
有時clearblue會慢紅d小小。我上個月同今個月都係咁,day12早上驗CB得圓圈,但中午驗紅d開始加深。於是到 ...

即係你都冇經過閃閃哈哈笑?


別墅

積分: 921


18#
發表於 17-11-6 18:18 |只看該作者
美露比 發表於 17-11-2 15:41
我今朝就係深紅 又用clearblue第二代都得圈圈only....
上次我同你一樣咁check都有哈哈笑 都唔知點解
...

有時clearblue會慢紅d小小。我上個月同今個月都係咁,day12早上驗CB得圓圈,但中午驗紅d開始加深。於是到晚上我再驗多枝CB同紅d,咁就有實哈哈笑和強陽了。


大宅

積分: 1011


17#
發表於 17-11-2 15:41 |只看該作者
hayman272 發表於 17-11-2 13:44
本帖最後由 hayman272 於 17-11-2 13:46 編輯

我 Check 排卵係用紅 d 及 CB 電子棒,如果紅 d 深色,當 ...

我今朝就係深紅 又用clearblue第二代都得圈圈only....
上次我同你一樣咁check都有哈哈笑 都唔知點解


大宅

積分: 1581


16#
發表於 17-11-2 13:44 |只看該作者
美露比 發表於 17-11-2 11:37
clearblue就會準?

謝謝解答呀

本帖最後由 hayman272 於 17-11-2 13:46 編輯

我 Check 排卵係用紅 d 及 CB 電子棒,如果紅 d 深色,當天我就即用 CB 棒,果真有笑臉。
(我用第一代 CB 電子棒,有笑臉就可開工,冇笑臉就咁一個圓圈)


大宅

積分: 1011


15#
發表於 17-11-2 11:37 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-2 11:31
因為紅D 呢D 排卵紙只會話你知大概幾時排卵, 但要知有無排到真係要睇體溫先知
...

clearblue就會準?

謝謝解答呀


侯爵府

積分: 21950


14#
發表於 17-11-2 11:31 |只看該作者
美露比 發表於 17-11-2 11:27
都會有既 但就都幾波動 因為我平時都訓得麻麻地 唔知有冇關係

因為紅D 呢D 排卵紙只會話你知大概幾時排卵, 但要知有無排到真係要睇體溫先知


大宅

積分: 1011


13#
發表於 17-11-2 11:27 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-2 11:24
咁你自己有無明顯的高低溫區?

都會有既 但就都幾波動 因為我平時都訓得麻麻地 唔知有冇關係


侯爵府

積分: 21950


12#
發表於 17-11-2 11:24 |只看該作者
美露比 發表於 17-11-2 11:20
其中一d例子 我最後係個點個日排左..

咁你自己有無明顯的高低溫區?


大宅

積分: 1011


11#
發表於 17-11-2 11:20 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-2 11:16
點唔準?

其中一d例子 我最後係個點個日排左..
myimage.jpg


侯爵府

積分: 21950


10#
發表於 17-11-2 11:16 |只看該作者
美露比 發表於 17-11-2 11:11
我都有量 但好唔準(emoji)(emoji)

點唔準?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo