想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2262


1#
發表於 17-11-2 09:54 |只看該作者
本帖最後由 88881111 於 18-4-3 15:18 編輯

本帖最後由 88881111 於 18-4-3 15:18 編輯

本帖最後由 88881111 於 17-11-3 10:50 編輯


大宅

積分: 2262


35#
發表於 17-11-3 23:19 |只看該作者
mrsman2016 發表於 17-11-3 23:09
但我吾明白,今朝量體溫37.3,綠d有控,紅d都有兩條紅線,但小便有小小血絲,身體feel到就快黎m 甘!所以我 ...

試下用其他驗孕棒


別墅

積分: 745


34#
發表於 17-11-3 23:12 |只看該作者
mrsman2016 發表於 17-11-3 23:09
但我吾明白,今朝量體溫37.3,綠d有控,紅d都有兩條紅線,但小便有小小血絲,身體feel到就快黎m 甘!所以我 ...

可能作小x...
你休息多啲...
訓床啦。


複式洋房

積分: 422


33#
發表於 17-11-3 23:09 |只看該作者
88881111 發表於 17-11-3 22:29
未必嘅,明日後日再驗。

但我吾明白,今朝量體溫37.3,綠d有控,紅d都有兩條紅線,但小便有小小血絲,身體feel到就快黎m 甘!所以我諗應該未必中


大宅

積分: 2262


32#
發表於 17-11-3 22:35 |只看該作者
fdcm 發表於 17-11-3 22:33
我睇人地紅d勁深粗就check到bingo,樓主唔係深粗都中,恭喜哂

希望繼續加深


男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


31#
發表於 17-11-3 22:33 |只看該作者

回覆樓主

我睇人地紅d勁深粗就check到bingo,樓主唔係深粗都中,恭喜哂


大宅

積分: 2262


30#
發表於 17-11-3 22:29 |只看該作者
mrsman2016 發表於 17-11-3 22:25
我都係甘丫,今日用晨v check都係有個控,下午check 都係一樣啦!但我dd應該係5/11!!但頭先去廁所既時候有 ...

未必嘅,明日後日再驗。


複式洋房

積分: 422


29#
發表於 17-11-3 22:25 |只看該作者
88881111 發表於 17-11-3 10:51
肉眼睇有個控,影就唔覺。

我都係甘丫,今日用晨v check都係有個控,下午check 都係一樣啦!但我dd應該係5/11!!但頭先去廁所既時候有好小小血絲(emoji)甘係米吾中丫?


大宅

積分: 2262


28#
發表於 17-11-3 22:12 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-11-3 21:32
因為太早, 你8號先due day早左5日喎, 淺係正常, 但中丫
祝加深!!



男爵府

積分: 6888


27#
發表於 17-11-3 21:34 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-3 21:27
祝你今個cycle 成功

謝謝,承你貴言,我都祝你一切順利


男爵府

積分: 9959


26#
發表於 17-11-3 21:32 |只看該作者
88881111 發表於 17-11-3 10:51
肉眼睇有個控,影就唔覺。

因為太早, 你8號先due day早左5日喎, 淺係正常, 但中丫
祝加深!!


侯爵府

積分: 21950


25#
發表於 17-11-3 21:27 |只看該作者
bbboboiloveyou 發表於 17-11-3 20:20
哦…原來係咁

祝你今個cycle 成功


男爵府

積分: 6888


24#
發表於 17-11-3 20:20 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-3 20:19
唔會,我4w6 果時已經有營養囊,果時醫生話過多1,2 日就會見到bb, 而家比上次照差不多兩星期,正常會有心 ...

哦…原來係咁


男爵府

積分: 6888


23#
發表於 17-11-3 20:19 |只看該作者
88881111 發表於 17-11-3 20:17
齊齊bingo

謝謝


侯爵府

積分: 21950


22#
發表於 17-11-3 20:19 |只看該作者
bbboboiloveyou 發表於 17-11-3 20:15
你唔等到8週至去照?我覺得6週去照,有d早

唔會,我4w6 果時已經有營養囊,果時醫生話過多1,2 日就會見到bb, 而家比上次照差不多兩星期,正常會有心跳…………醫生話我呢個bb 發育比正常快左dd


大宅

積分: 2262


21#
發表於 17-11-3 20:17 |只看該作者
bbboboiloveyou 發表於 17-11-3 20:13
希望我今個cycle都中喇

齊齊bingo


男爵府

積分: 6888


20#
發表於 17-11-3 20:15 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-3 18:31
6w 幾啦,聽日會去照心跳

你唔等到8週至去照?我覺得6週去照,有d早


男爵府

積分: 6888


19#
發表於 17-11-3 20:13 |只看該作者
88881111 發表於 17-11-3 18:55
可能我早左排卵先驗到,前日紅d都系得個控,系琴日紅d先開放有色,我最近經期唔系好準。我系用晨尿,用秀 ...

希望我今個cycle都中喇


大宅

積分: 2262


18#
發表於 17-11-3 18:55 |只看該作者
bbboboiloveyou 發表於 17-11-3 16:19
我都係11月8號dd,諗住11月6至偷驗,但見樓主話已經驗到,頭先都走左去驗下喇,點知紅d得灰印,有d失望:th ...

可能我早左排卵先驗到,前日紅d都系得個控,系琴日紅d先開放有色,我最近經期唔系好準。我系用晨尿,用秀兒見到控,但曼仔居然有色,我都有疑問。


大宅

積分: 2262


17#
發表於 17-11-3 18:52 |只看該作者
CC168_178 發表於 17-11-3 15:52
我都應該係8/11 M COME, 今日條紅D綠D 白到我驚

可能我早左排,所以用秀兒有個控,你應該無我咁早排,我早兩日都好白

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo