想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 308


1#
發表於 17-11-4 13:28 |只看該作者
如題,請問有人有新症no refer 睇嗎?平均要等幾耐?
遲興毅好唔好?哩年有人睇他bingo 嗎?
我唔食得雞,只可以要求飲藥粉?


男爵府

積分: 7599


11#
發表於 17-11-6 14:45 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-11-6 12:44
係藥粉定煲藥??宜家藥費診金幾多?

我一直都係煲藥,日煲夜煲。佢診金$100,藥費另計,預$100劑藥


複式洋房

積分: 308


10#
發表於 17-11-6 12:44 |只看該作者
BabyFungT 發表於 17-11-6 12:05
之前小x後開始睇佢,幫我調理得好好,跟住就開助孕藥比我(即係煲雞湯嗰啲),2個月後就bingo咗,小朋友而 ...

係藥粉定煲藥??宜家藥費診金幾多?


男爵府

積分: 7599


9#
發表於 17-11-6 12:05 |只看該作者

回覆樓主

之前小x後開始睇佢,幫我調理得好好,跟住就開助孕藥比我(即係煲雞湯嗰啲),2個月後就bingo咗,小朋友而家2歲。
而家間唔時都會搵佢調理下


複式洋房

積分: 308


8#
發表於 17-11-6 10:09 |只看該作者
Taiso78 發表於 17-11-6 09:41
咪又係老母雞囉!飲完第四日病左,之後睇另一個醫師,話我體質吾受燉雞湯類。
...

雞湯真係唔係人人飲得。甘你睇中e係飲藥粉既?


大宅

積分: 2380


7#
發表於 17-11-6 09:41 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-11-6 09:37
甘開左啲咩藥比你?個個都食老母雞既?雞有激素食得多都唔好

咪又係老母雞囉!飲完第四日病左,之後睇另一個醫師,話我體質吾受燉雞湯類。


複式洋房

積分: 308


6#
發表於 17-11-6 09:37 |只看該作者
Taiso78 發表於 17-11-6 09:21
基本上吾覺佢按體質去睇症,我第一次睇佢之後無再睇。

甘開左啲咩藥比你?個個都食老母雞既?雞有激素食得多都唔好


複式洋房

積分: 308


5#
發表於 17-11-6 09:35 |只看該作者
kiwikiwibi 發表於 17-11-5 16:29
我去過一次, 佢開左一個月成藥”盆炎淨“比我, 就收我600蚊, 叫我下月m到第一日食老母雞療程, 我無去, ...

盆炎淨係咩?你最終有無食到?


大宅

積分: 2380


4#
發表於 17-11-6 09:21 |只看該作者

回覆樓主

基本上吾覺佢按體質去睇症,我第一次睇佢之後無再睇。


複式洋房

積分: 482


3#
發表於 17-11-5 16:29 |只看該作者

回覆樓主:

我去過一次, 佢開左一個月成藥”盆炎淨“比我, 就收我600蚊, 叫我下月m到第一日食老母雞療程, 我無去, 覺得唔係好可靠。


禁止訪問

積分: 223


2#
發表於 17-11-4 15:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo