想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 280


1#
發表於 17-11-6 11:43 |只看該作者
我今個月好似無排卵咁,一心唸住等嚟M算數,

但今日無lala無哂色,因為我應該lee2日就會嚟M,
5知有無jm可以解答吓我

1)係咪今日排咗?Do5Do好?
2)有無人如果成個月無排,但嚟M就會無咗色?
3)如果成個月無排粒卵會去咗邊,留係入面等再排?定無縮返細呢?

我知我好多問題,因為我之前無試過係咁,所以5知點

myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


複式洋房

積分: 280


10#
發表於 17-11-6 19:41 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-6 17:55
有時M 前都會有分泌

不過如果你平時紅D 排卵都唔係咁深, 或者你可以其他敏感度高D 的排卵紙

有吖,唸住今個月5成功就轉秀兒,同買定幾支CB


侯爵府

積分: 21950


9#
發表於 17-11-6 17:55 |只看該作者
白色小野豬 發表於 17-11-6 17:18
但今日無咗色,同應該明日嚟M,
^_^
前2天勁多分泌,好似排卵咁,就係咁先古怪

有時M 前都會有分泌

不過如果你平時紅D 排卵都唔係咁深, 或者你可以其他敏感度高D 的排卵紙


複式洋房

積分: 280


8#
發表於 17-11-6 17:18 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-6 16:25
睇紅d似未排卵

但今日無咗色,同應該明日嚟M,
^_^
前2天勁多分泌,好似排卵咁,就係咁先古怪


大宅

積分: 2453


7#
發表於 17-11-6 16:31 |只看該作者
未排呀


侯爵府

積分: 21950


6#
發表於 17-11-6 16:25 |只看該作者
白色小野豬 發表於 17-11-6 16:10
無量體溫

睇紅d似未排卵


複式洋房

積分: 280


5#
發表於 17-11-6 16:10 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-6 14:17
你係咪未排啊? 你有無量體溫啊?

無量體溫


侯爵府

積分: 21950


4#
發表於 17-11-6 14:17 |只看該作者
白色小野豬 發表於 17-11-6 14:11
我之前都有用過好多個月,雖然無好深粗,

但明顯有係排咗之後無色,亦從無試過有M前控,

你係咪未排啊? 你有無量體溫啊?


複式洋房

積分: 280


3#
發表於 17-11-6 14:11 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-6 11:56
你之前有無用過紅D ? 有無深粗?

我之前都有用過好多個月,雖然無好深粗,

但明顯有係排咗之後無色,亦從無試過有M前控,

每次都係一排咗就會轉淺,2日就無色,

所以今個月咁,我覺得好古怪


侯爵府

積分: 21950


2#
發表於 17-11-6 11:56 |只看該作者
你之前有無用過紅D ? 有無深粗?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo