想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2464


1#
發表於 17-11-6 12:34 |只看該作者
請問甘樣係咪即係排左?深紅係咪都唔代表排卵?
我琴日成個人好唔舒服好攰同子宮位扯住甘...
有d似 m come feel...仲好胸痛...
因為我m長期唔準,亦從未見過紅d去到甘深色...5,6號都有dodo,今日要補嗎?
myimage.jpg


大宅

積分: 2464


2#
發表於 17-11-7 16:56 |只看該作者

回覆樓主



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo